OPI Gift Of Gold

OPI Gift Of Gold

OPI Gift Of Gold

No vidite, tak už jenom tenhle jeden příspěvek a máme ty Vánoce hotový. A co nám tu chybělo? Zlatá, samozřejmě. Gift Of Gold je jeden ze tří letošních vánočních Ulta exclusives, spolu s Plum Full Of Cheer a tou červenou co si nemůžu zapamatovat její jméno a zcela evidentně dojej z úspěchu loňskejch vánočních Ulta exclusives (Dazzled By Gold, Visions Of Sugarplum a tý červený co si nemůžu zapamatovat její jméno). Pokud se ptáte mě, tak ty 2009 vyhrávaj na celý čáře, ale kdybych v jedný kategorii aspoň chvíli váhala, byla by to tahle zlatá kategorie. Sice si Dazzled By Gold pořád tajně přeju, ale zcela racionálně u mě glitry vždycky nad kovovejma? lakama vítězej, takže možná bych pak eště byla ráda že mám spíš Gift Of Gold. Hm. No můžu si to aspoň namlouvat.

Asi budu zase popisovat jeden lak jednim jinym hehe. Dneska totiž Alenkou, OPI Absolutely Alice. Tohle je totiž v podstatě *uplně* ten samej lak, jen místo modrejch třpytek zlatý a místo zlatejch rudý. Obojí ve stejnym poměru jako v AA, a to sem tu už rozebírala, barvy v AA jsou v dokonalym poměru. Ani tady ty červený třpytky vlastně moc nejdou vidět, neřeknete si hm zlatej lak s červenym, spíš dodávaj tomu zlatu takovej 3D rozměr a taky ho trochu ohřejvaj. Jo no, tohle rozhodně neni takový to studený, šampaňský zlato, tohle je hojný, bohatý, okázalý, poctivý zlato. A stejně jako AA mi stačily dvě slabý, snadný vrstvy (+ dvě vrstvy Seche + obrousit hrany).

Ono je to vlastně takový jednoduchý, zlatá a rudá, nejvánočnější kombinace. Divim se že to někoho nenapadlo dřív. Teda napadlo, ale… Letos to napadlo sem koukala třeba FingerPaints, takový ty rudo-zlatý třpytky z vánoční kolekce co nevim jak se jmenujou, jenže problém byl v tom, že je tam daly cca v poměru 50:50 a z dálky to nevypadá vůbec vánočně, vypadá to jak mrkvovej salát. Jako na mrkvovym salátu neni nic špatnýho, jen…

Nejsem si jistá, jestli nemám zlatý nehty poprvé v životě a pokud jo, tak to nechápu. To je tak dobrý! Připadám si jako zuby a řetězy v hiphopovejch klipech, nebo jako král Midas. Je to takový… jiný než všechno ostatní. Zlatý špičky prstů! Musim si sehnat nějaký další zlatý laky. Myslela sem že to nebude nic pro mě, protože ve stříbrnejch vim že se necejtim, ale tohle je dobrý. Jako nevim… je pravda že když je nějakej šperk ve zlatě i ve stříbře (teda spíš… v bílym i žlutym kovu, nebudu dělat ramena) tak sem ten typ co sáhne po žlutym, ale bílejch mám taky pár a stříbrný laky nerada. No. Tak já už se v tom nevyznám. Každopádně začínám dávat pozor co se zlatejch nehtů týče.

OPI Gift Of Gold:

15 responses to “OPI Gift Of Gold

  1. Já jsem zrovna tenhle dneska hledala na eBay.. no a zatím nenašla, ale chtěla bych ho taky moooc!!!

  2. viennettka

    Tak já si na nesplnitelnej wishlist zapisuju k Dazzled by Gold i tenhle, protože je fakt pěknej! Na druhou stranu když zauvažuju ve tvém stylu, dost možná že bych byla zklamaná z obou, protože miluju stříbro, miluju stříbrné laky a v těch pár zlatých, co jsem vyzkoušela, jsem se moc necítila…

  3. Ten musím mít!!

  4. všechny tři chichi – no, klidně mu udělám tour de česká republika, není problém! akorát do vánoc to už asi nestihne.

  5. :-D Zlatý zuby.. ty jsi fakt dobrá :-D
    Mně se tenhle moc líbí, vypadá jak mírně roztavené zlato :-) Ale asi bych ho neměla s čím skombinovat, takže do mého wishlistu nepůjde (čistě racionálně, emocionálně by tam byl hned :)! ).

  6. kombinovat? co to je? hehe… já už se těšim až si k němu zejtra vezmu bílý tričko s křidýlkovejma rukávkama. ♥ myslim že bílá a zlatá jsou spolu povedený.

  7. Žirafka

    No hurá! Konečně nějakej lak, kterej mít nemusím. Už bylo na čase! (-; V poslední době je to tak, že Anna něco napíše a já začnu šmejdit, kde to koupit…
    Navíc jsem si dala předsevzetí, že si konečně (po dvou letech focení a odhodlávání) založím lakovací blog. A že si do té doby nekoupím nový lak. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne… (-:
    Jo a hezký vánoce a mezivánoce a novej rok a tak. Tohle je teď můj úplně nejoblíbenější blog, na kterej si udělám čas i když už nestíhám žádný jiný.

  8. žirafka jakože ta žirafka jejíž twitter mi tenkrát lehce rozhodil návštěvnost hehe a jejíž blog jsem ráda šmírovala a jenž pak zmizel? pokud jo tak – moje oblíbená žirafka! zdravim!

    a to předsevzetí zní výborně! jakože fakt už teď cejtim potenciál že se mi tam bude líbit. tak to se už jsem celá zvědavá. a materiál za dva roky ooo, už se těšim.

    a jinak too, děkuju, a šťastný a veselý nápodobně, a tak. peace out!

  9. Žirafka

    Tyjo! Vona mě zná! Tak z toho asi v noci neusnu! (Nebo možná z toho, že jsem prochrápala celej den)
    Jojo… To byl můj twitter. Akorát, že mě tam asi choděj skoro samý chlapi a navíc jsi tehdy měla sheer období se žlutýma nehtama (((-; Ale jinak šířím tvou slávu kde se dá. (tj asi dvěma kámoškám, který si lakujou nehty, jedné, která ocení originální psaní a pak občas předčítám některé dobré hlášky svýmu chlapovi)
    A na blog se radši moc netěš. Jednak jsem takovej grafoman teoretik. V hlavě toho mám spoustu, ale přes klávesnici se dostane málo co. No však víš, jak vypadal můj starej blog. Opravdu jsem svým psaním své čtenáře zbytečně nezatěžovala (-: A za druhé mám dost opačný vkus na laky: miluju kovový a třpytivý. Studený červený a fialový… Ale třeba, když se mě líbí tady, tak to bude fungovat i naopak.
    Každopádně díky za nakopnutí! Jdu si stavět svůj novej virtuální domeček. Pozvu Tě na kolaudaci (-:

  10. Tak ten lak nemá chybu, naprosto mě dostal, akorát nevím, jestli bych ho chtěla z těch nehtů pracně sundávat. Třpytkové laky mi vždycky dají s odlakováním dost zabrat. Nebo máš nějaký zaručený tip, jak je hravě odlakovat? :)

  11. žirafka – no jako, i kdybys psala pětkrát tejdně o opi & apple pie tak ráda přijdu. z kombinace grafomana a laků na nehty je mi tak příjemně uvnitř, taková povědomá sympatická rovnice hehe. a s tim psaním bych se nebála, jak jednou too, otevřeš přehradu… jak se to řiká? no víš co myslim. hráz.

    katie – žádnej strach, to mě dycky mrzí když někdo láme hůl nad třpytkama jen kvůli pár minutám odlakování. můj zaručený tip a dobrý kamarád:
    Photobucket

  12. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ja som si vážne prisahala, že Glitz&Glamour je vrchol „zlatej ako takej“ a další už nepotrebujem! :-)

  13. biancaprincipessa.blogspot.com

    Uf to je uz na mna asi moc preflitrovane:)

  14. ten je nádhernej.. takže už asi vím, na co padnou další peníze.. :/ :D

  15. prej zuby a řetězy…já umřu!

Zanechat Odpověď

