OPI Perfectly Red

OPI Perfectly Red

Tentokrát se mě vůbec neptejte kde se vzal tenhle lak. Všechno co o něm vim je všechno co je tady v tom postu – v jedinym postu na celym internetu kterej jsem o něm našla. Beauty Brands exclusive, podzim 2010, levnej… Já ho jednoho dne našla na ebay, jako aukci, končila za pár minut, zero bids, tak si řikám za ty tři nebo kolik dolary, zkusim štěstí. Znáte to, jak je to nějakej-exclusive tak bystřim pozornost. Navíc rudej, rudej a krémovej OPI, to byla docela velká šance že se mi bude líbit no ne? Když sem ho pak vyndala z obálky, tak mě nadšení trochu přešlo, ale pořád sem si řikala že za tři dolary to neni zas taková ztráta. On je totiž studenej. A já studený rudý nerada.

Jenže víte co? On je to první studenej rudej kterej mě nevim proč nesere. On se mi na mně – počkejte si na to – líbí! Asi je to tim že nemá takový ty mdlý růžový tendence. Ta studená část je spíš modrá a taková… jiskřivá. Nejvíc to jde vidět když koukáte přes hrdlo lahvičky přes tenkou vrstvu laku – nikde žádná růžová, spíš elektricky fuchsiová. Dost možná to bude dokonce moje nová nejoblíbenější rudá (neřikám tohle nějak často?) Ale tentokrát to fakt i dává smysl, já totiž pořád preferuju ty rajčatový teplý rudý, ale podle takovejch těch chytrejch rad bych měla nosit spíš takovýhle, sem totiž takovej ten hm… zimní typ.

Lakování bylo ouplně nejsnadnější, zase jednou one-coater. Já dala teda i druhou vrstvu, ale to jen protože sem to já. Je spíš tekutější, ale poslouchá i kryje hezky. No a když dolakujete… ten je *tak* krásnej! Vypadá jak lesk na rty. Je lesklej a tekutej a šťavnatej a veselej. Je jako studená varianta ChG Aztec Orange. Jo a schne taky rychle. I když to je spíš tim že ho neni potřeba milion vrstev. Sakra měla bych si někde udělat pracovní seznam takovejchhle laků – laků co jim stačí jedna vrstva a eště bez přemejšlení a co jsou nejlepší v takový ty dny co se mi nic nechce.

Ježiš, to je zase lovestory… ♥

OPI Perfectly Red:

7 responses to “OPI Perfectly Red

  1. Ten by se mi líbil určitě!

  2. Žirafka

    Teda… Ze začátku to znělo tak nadějně… Já mám totiž studený červený úplně nejradšejc. Tak jsem si myslela, že se ho budeš zbavovat a ono nakonec nic. (-;

  3. sonidlo – taky myslim, myslim že by se líbil každýmu koho nepohoršujou rudý cremes.

    žirafka – kdepak, tenhle zůstává tam kde je! ale určitě to nebyl ojedinělý výskyt na tom ebay, takže kdybys chtěla…

  4. Tak ten se ti povedl! Krása!

  5. viennettka

    Dojemnej příběh! A docela se mi líbí na to že to je co to je (maj tam bejt čárky? asi jo, co…).

  6. Jako na první pohled se mi nelíbil. Takže jsem přečetla první odstavec a zase článek zavřela. Jenže on mi, mrcha, nedal spát. Takže jsem dodnes odolávala. Ale hlodalo to ve mně, tak jsem si řekla, že se mkrnu, jak je hnusnej a zase půjdu. A doprčič už tu na něj čumim půl hodiny. No nic, tak já jdu číhat na eBay. *rezignovaný pohled směrem k peněžence*

  7. yarisse – jako, je dost velká šance že ho člověk nepotřebuje/už má. taky nevim jak se ukazuje na tvym monitoru, abych ti řekla že je přesně takovej nebo uplně jinej. ale pokud ti nedá spát, tak to se nedá nic dělat žejo, to známe… ale myslim že by neměl bejt problém ho za těch pár dolarů ulovit eště někdy. takže gudlak.

    o pět dní později teda vlastně eště doplňuju že 1) schytal dost komplimentů a 2) drží a drží a drží.

Zanechat Odpověď

