Maybelline Colorama Pink Piñata

Maybelline Colorama Pink Piñata

Maybelline Colorama Pink Piñata

(přes/pod Sally Hansen Purple Pizzazz)

Mám tenhle lak schovanej už x let. Nikdy ho nenosim, protože to neumim, ale nemůžu ho nechat jít. Až moc mi připomíná Theme To Piñata od Bright Eyes, to bylo totiž poprvý co jsem to legrační slovo slyšela. Je to jedna z mejch nejoblíbenějších brigheyesích písniček, no, jedna z mejch 59274 nejoblíbenějších. Taková malá, miloučká. Většinou mi všechny přijdou zasazený do léta, víte, standing in the sickening sunshine after staying up all night, ale tahle jediná mi připomíná zimu… „…winter came to Omaha and left us looking like a bride /a million perfect snowflakes now and no two are alike/and so it’s hard for me imagining the flaws in this design/I know debris, it covers everything but still I am in love with this life…“ Až včera mě tyhle Míniny fotky dohnaly k tomu že jsem ho vytáhla a vyzkoušela, protože to bylo nejblíž tomu jejímu Nfu Oh. Tenhle plus Sally Hansen Purple Pizzazz, kterej je mu asi hodně podobnej, jen nemá vločky. Vločky jsme teda uměle implantovali, a to nejen na povrch, ale i dovnitř – po každý vrstvě SH jedna vrstva PP. Jako lasaně. Asi sem to mohla napsat už do nadpisu žejo, ale já je musim mít uniformní a jednotný a mít v jednom nadpisu dva laky tak mě asi křísej. A navíc Purple Pizzazz už tu jednou sólíčko měl, nemůže bejt tak rozežranej.

No, je otázka, jestli to že jsou vločky i uvnitř něčemu prospělo. Třeba než jsem dala tu poslední vrchní vločkovou vrstvu tak sem dost dlouho uvažovala že jí nedám, líbilo se mi jak vypadaj ty zalakovaný vločky. Vypadaly tak čistě. Nakonec jsem to teda dala, ale nevim jestli jsem tim neschovala to všechno o pár pater níž. A jestli by to takhle nevypadalo i kdybych dala vločky jen uplně nahoru tak jak se to má. Těžko říct… Ale aspoň tomu lakování to myslim prospělo, Purple Pizzazz se blbě lakuje sám na sebe, dělá v sobě díry a takhle sem ho vlastně dycky lakovala na něco jinýho – první vrstvu na podkladovej a další dvě dycky na Pink Piñatu. Z většiny úhlů pak tahle kombinace vypadá jako Purple Pizzazz na cracku, vločky maj stejný barvy jako ty třpytky co už v něm jsou, ale po těch okrajích když se objeví ta zelená! Studená elektrická fialová s mentolově zelenejma vločkama, yesyesyes…

O Pink Piñatě toho jinak asi neni moc co říct. Růžový ty vločky nejsou, jsou uplně normální oranžovo zelený jako všechny ty Hidden Treasury a tak. Taky nejsou myslim tak velký jako vločky v těch novejch vločkovech lacích. Jenže todle je oldskool, první očichávání toho jak vypadaj v lacích větší kousky čehokoliv. Byla to kdysi celá coloramová kolekce, v lahvičkách měly každej jinou barvu, ale myslim že když se nalakovaly tak byly dost stejný. Ruby Rays, Sonic Sunset, aaa dál si nevzpomínám. No bylo jich víc.

Docela se mi to líbí. Ani se z toho moc neošívám. Poslední dobou to s tim vrstvenim tro-o-ochu začínám zkoušet. Pořád mám hrůzu něčim ničit krásný hladký krémový laky, ale když o tom přemejšlim opačně, že je *něco* a pod to něco jen potřebuju vybrat nějaký spodní prádlo aby to něco vyniklo co nejvíc, tak mi ta myšlenka tak protivná neni.

No jako… nic vzrušujícího to asi neni, naživo to vypadá přesně jako ty Míniny fotky, takže proč se s tim takhle srát když se to dá koupit v jedný lahvičce. To jen já bych celou lahvičku asi neužila, tak sem to náhlý vzplanutí řešila z domácích zdrojů.

„…and I feel like piñata, won’t you take a swing at me/if you could just crack the shell open I think inside you would find something sweet…“

A venku to vypadá uplně jak na jaře.

Maybelline Colorama Pink Piñata:

5 responses to “Maybelline Colorama Pink Piñata

  1. Perfektní práce! Ale (přesně jak píšeš) moje heslo zní: proč se s tim takhle srát když se to dá koupit v jedný lahvičce

  2. Říkala jsem si, kde jsem tuhle barevnou kombinaci viděla… Jinak taky poslední dobou zkouším vrstvení :)

  3. viennettka

    Zaprvé jsem v šoku, protože bych na tomhle blogu čekala úplně všechno, ale vločky nikdy! Zadruhé jsem asi uražená, protože když u tebe bydlely moje Nfu Oh, byla to jen hromada listí a když jsem ti nabízela vyzkoušení, šly na tebe mrákoty jen jsem to vyslovila… a najednou to jde!

  4. No já jsem z toho vrstvení trochu jelen :-)

  5. i já…

Zanechat Odpověď

