Nails Inc. South Molton Street

Nails Inc. South Molton Street

aaah, tohle jsem už trochu víc já…

Já vim že tyhle laky nikoho moc nezajímaj, ale počkejte, tenhle musíte vidět! Tohle je definice všeho… no prostě všeho, je sheerkovej ale zároveň ne uplně, je želatinkovej ale taky ne uplně, je růžovej, ale ne hnusně teple růžovej, je čistej ale zároveň ne neviditelnej, připomíná mi OPI Sugar Cookie Pink, ale možná dokonce hezčí. (řekla to vážně nahlas?!) Věc se má tak že pokud si dobře pamatuju tak SGP byl na mně teplejší růžová, což mi nesluší k barvě kůže, takže tahle studená je daleko lepší. Ale konzistenci maj asi tak stejnou, víc krycí než sheer, míň krycí než klasický jelly, málo mlíka = opravdická růžová želatina. No neni to ta nejhezčí věc jakou jste kdy viděli?

Taky je to přesně barva na kterou se mě myslim často ptaj civilisti. Abych jim doporučila nějakej nenápadnej… růžovej… průhlednej… a hlavně bez třpytek! Některý ty části jsou asi oxymoron, ale v podstatě asi myslej tohle ne? Takže budu doporučovat South Molton Street. Akorát vim že pak bude následovat otázka kde to koupim? V Rossmanovi nebo v DM? A já řeknu – no nejlíp na ebay… A oni řeknou – cože? A já řeknu – ale jenom na tom britskym. A oni řeknou – o čem to ta holka mele? Takže asi jako dobrá rada to zase moc neposlouží.

Lakování… poprvé jsem dneska zkoušela ten Milky White podkladovej lak od Color Club, co jsem si koupila právě pod sheers abych schovala žlutý nehty. Tenhle bod moc neposoudim, protože zažloutlost mejch nehtů je zrovna teď snad na historickym minimu. Ale i samotnej ten podklad byl pěknej, v létě ho jak se znám zkusim nosit jen s vrstvou Seche. No a dál právě nevim který zásluhy připsat podkladu a který laku. Já prostě napíšu jak to bylo a buď to bylo jednim nebo druhym nebo kombinací, ok? Ok. Lakovalo se pěkně, žádný pruhy ani díry (zrovna tak se lakuje i SCP, takže je možný že tohle je bod pro lak). I v jedný vrstvě i ve dvou to bylo pěkný a použitelný, tohle jsou tři. Jako musí se to lakovat jinak než barevný laky, to je jasný, to chtěj všechny sheers. Ale i tak se toho dá spousta pokurvit, což dneska nebyl ten případ. Zadruhé schnutí – to bylo rychlostí světla. To je asi zas spíš zásluha podlaku ne? Protože Nails Inc. nezkoušim prvně a nikdy jsem si toho nevšimla. … Ach jo, víte jaký to je najít něco co ste leta hledali a navíc s výbornou konzistencí? Fuck.

South Molton Street nevim kde je, ale je to napsaný na každý Nails Inc. lahvičce, takže předpokládám, že tam ta společnost sídlí. To se mi líbí, kdybych byla firma a dávala věcem jména podle míst tak to svoje místo si šetřim pro něco nejlepšího. Zrovna jako oni! Dá se tedy odvozovat že tenhle lak je jejich nejzákladnější, defaultní, nejoblíbenější? Já pořád řikám že je to super značka!

A eště něco bych vám ukázala ale to světlo je dneska zoufalý, jedna esteticky nepovznášející fotka asi stačí…

Nails Inc. South Molton Street:

6 responses to “Nails Inc. South Molton Street

  1. Tak mně se líbí strašně moc! Připomíná mi trochu OPI I Think In Pink :)

  2. Krása, asi fakt lepší než SCP, ale já ho měla na těch příšerně žlutejch nehtech, takže mu to dost ubralo na kráse. Mám sice bělicí lak od S-he, ale ten asi nic moc, navíc se mi hnedka loupe.

  3. sonidlo – jj opi má takovejchhle asi víc, mně zas při lakování vyvstanul na mysli heart throb. ale myslim že většina z nich má takovej ten bílej základ, což právě sms ani scp nemaj.

    mína – tak to je pěkné jak se shodnem. a toho loupání u toho bělicího se právě bojim, nic o výdrži na lahvičce nepíšou, a já sem tenhle konzumní typ – jak to píšou na obalu tak to tak samozřejmě je hehe.

  4. ta farba je super, pripomina mi nejaku polevu na torte:)

  5. Mně se též líbí víc než OPI- SCP…je krásnej…k sežrání…mňam.
    Za mě 1 s * ! :-)

  6. Hovnovcukříčku

    Civilisti :-D :-D

Zanechat Odpověď

