Maybelline Rock n Black

Maybelline Rock n Black

Nedávno jsem trochu zaskórovala a teď tu mám malej náklaďák plnej starejch drogerkovejch *tmavejch* laků. Umíte si mě představit když sem to vybalovala? Jj, tak nějak, přesně. Všechny jsou uplně boží, jen jeden tam neměl bejt. Chtěla jsem z týhle stejný hudební kolekce (HUDEBNÍ KOLEKCE? PODEJTE MI TO BLÍŽ!) Acoustic Azure, ale omylem přišel tenhle. Nejdřív jsem byla trochu smutná a chtěla sem se dožadovat výměny, ale pak sem si tu lahvičku pořád prohlížela… pak sem si jí prohlížela eště víc… pak sem vlastně z celý krabice nejčastějč vytahovala tenhle a dneska došlo na to že z nich všech zkoušim jako první ten, co jsem vůbec nechtěla. Tak to ale v životě chodí no ne? Já totiž nic takovýho nemám a neprozkoumaný území, znáte to.

Už druhej tejden mě totiž drží ta posedlost krátkejma černejma upravenejma nehtama. Jako líbilo se mi to dycky, ale poslední dobou nemůžu nosit nic jinýho. No a co se mnou asi mělo dělat když mi blogy v tomhle stavu ukázaly ty nový jarní RBLs? Viděli ste Iconoclast? Nechtělo se vám z něj uplně umřít? Mně jo. Fakt si neumíte představit jak sem si musela sedět na rukou abych nevyužila tu pre-order možnost. Nakonec jsem ale byla silná a šla prohlídnout svoje zásoby; no, takže teď už je jasný proč je Rock n Black první vyzkoušenej. Iconoclast samozřejmě nevim jak vypadá naživo, ale podle popisků/fotek bych řekla že sme hodně blízko. Ta fotka nahoře, to je asi tak nejvíc třpytu co z něj jde dostat, uvnitř je to cca černej krémík. Možná trochu měkčí než opravdickej černej krémík. No a ten třpyt je takovej ten skutečnej shimmer, jako pocukrovaný nehty, ty částečky jsou fakt malinký. A stříbrný a zelený a růžový. Jako havraní peří. Nebo jako Iconoclast!

K lakování se mi nechce psát, lakoval se přesně tak jak byste čekali na první pohled – snadno a v jedný silný nebo dvou slabejch vrstvách hotovo. Jen tyjo ten štěteček… mohli by mi ty firmy udělat laskavost a přestat se snažit přechytračit klasickej pravidelnej štěteček? Fakt tim eště nikdy ničemu nepomohli…

Jen se teď trochu bojim že začínám hledat zbytky tý kolekce, to se nemělo stát. Když ona je hudební! Ale ani neumim dát dohromady všechny ty názvy… mám eště Amped Aubergine, NEmám hehe Acoustic Azure, pak sem někde viděla Punked Plum, Rock Out, Copper Concert… aaah, jak mám zjistit kolik jich je celkem? Fml. No a druhá věc co mě začala intenzivně zajímat jsou něčim zvláštní černý laky. Jako bych potřebovala nový území k prozkoumávání. Fml x 2.

Maybelline Rock n Black:

10 responses to “Maybelline Rock n Black

  1. Mě se chtělo umřít ze všch čtyřech RBL a proto je mám na cestě (jako že jen proto, abych využila ituace, než k nám zavedou ty celní limity, že jo). Jinak černá, hmmm, bude mi ležet v hlavě.
    Upgrady štětečků no commet, nebo jeden jo, vždycky když se naučím, tak ho vylepší tak, že s ním zase neumím.

  2. tyjo, našla sem kam mi odcházej spinkat komentáře, něco se tu rozbilo a já nevim co s tim… no ale k rbl teda – faakt? tyjo, ona je bude mít! to ti budu asi závidět, teda ty další tři mě nějak neoslovily, ale iconoclast <3 … já se o ten celní limit nějak nezajímám, kolik to teda bude? vleze se pod to jeden rbl třeba? já si představuju že to nakonec nějak půjde, jako když hrozilo že nebudem mít už nikdy žádný opi. mám takovou ideální vizi že 1) až bude iconoclast normálně v prodeji tak bude zároveň zpátky na skladě chinoise a vezmu je najednou a 2) půjde to.

  3. Normálně, koupila jsem tu v drogerce jeden lak, o kterým si myslím, že by si uměla geniálně povyprávět. On je asi fakt krásnej, když se tak na něj dívám, ale potřebuju, aby mi někdo otevřel oči a definoval ho aspoň na dvaceti řádcích :-) Ne, nejsem normální, jdu se zahrabat…

  4. hmmmmmmmmmmm to zní jako výzva. jak se jmenuje? jsou v kodani drogerky žejo? v jaký ho najdu? (JÍZDENKY UŽ JSOU DOMA!)

  5. Když mš se líbily nejvíc ty zbýlé tři a iconclast byl do počtu.
    Aničko on se pod něj nevejde ani jeden RBL, jsou to 400 vč. pošty, je to kruté…

  6. *zakrejvá iconoclastí ouška*

    ack! aha, to je fakt málo. no a když si to koupim přes někoho v USA a ten mi na obálku nenapíše hodnotu tak na mě nikdo nemůže že ne? (nj měla bych si o tom nejdřív něco zjistit, já vim…)

  7. Hovnovcukříčku

    Ten je moc hezkej, Mireczko.

  8. Supeer a kdy že jedete? Pošlete mi čumkartu? :-D Jinak ten lak je Shiseido Iced onyx a byl to nějakej zbytkáč ve výprodeji. Až mě omrzí (což bude asi brzy, bo je to taková divná šedomodrá), pošlu ti ho na recenzi…

  9. hovno – já vím, mireczko.

    blanche – jedem 25.2. a pohled ráda pošlu, adresu myslim vim kde najdu. (teda pokud mě katolíci nechaj o víkendu posílat pohledy?) (tyjo já už slíbila pohled tolika lidem…takže musej!) mmm a ten lak zní jako můj šálek, jako obloha před bouřkou.

  10. Ale joo, poštovní schránky by možná mohli mít otevřeno :-D A v Kodani jsou obchody 7eleven, z jejihž názvu bych usoudila, že by teda mohli mít otevřeno 7 dní v týdnu…a známky v nich mají natuty!

Zanechat Odpověď

