Maybelline Candy Coated

Maybelline Candy Coated

Ahoj, tady Elle Woodsová. Anna mi to tu dneska svěřila že prej jako něco s tim Valentýnem, i když moc nevim co mám přesně dělat, nejsem z toho zrovna urvaná. Začalo to už včera, když mě donutila zapilovat si nehty tak jak si je piluje ona, aby to tu jakože zapadalo. Chápejte, ona nemá ponětí jak vypadaj pěkný, elegantní nehty. Viděli jste ty její fotky? Ale dobře no, tak jsem je teda zapilovala, protože to já zas nejsem žádná taková co člověku nevyhoví, obzvlášť když mu to udělá radost. Whatever. Lak jsem si naštěstí mohla vybrat sama a to bylo docela lehký. Včera jsem to tu trochu prolítla a uplně mě polilo horko – vůbec tu nepíše o růžovejch lacích. Upřimně mě to zas tolik nepřekvapuje, ona opravdu nemá ani páru co je pěkný. Já jsem toho názoru že holka by měla bejt jako ze škatulky, že to je něco jako její poslání, aby na ní byla radost koukat. Dlouhý blonďatý lokny, růžový rty, růžový nehty, upnutý oblečení s roztomilejma obrázkama a tak. Ale tady… jak řikám, kde nic neni, ani smrt nebere. Navíc eště řiká že růžový nehty nenosí protože nechce bejt holka s růžovejma nehtama, čemuž nerozumim už vůbec. Proč by to někdo nechtěl?! Teda prej by jí jako holku s růžovejma nehtama nikdo nebral vážně, ale já teda nevim, s tim co nosí… možná neni holka s růžovejma nehtama ale vážně jí přece nikdo nemůže brát ani tak. Viděli jste to?! Uplnej blázen.

Vybrat lak bylo docela snadný. Protože nepředpokládám, že by si mě sem Anna pozvala ještě podruhý (eště to tak…), ukážu vám rovnou můj nejoblíbenější lak na celičkym světě – Maybelline Candy Coated! Neni krásnej? Přesně si pamatuju jak jsem ho poprvé viděla ve stojanu v drogerce. Byl teda součástí takový divný kolekce – byl tam myslim i takovej světle zelenej nebo světle modrej – kdo by chtěl takový věci nosit?!, no ale pak tam bylo i pár růžovejch. Jupíí! Sice jsem si je prohlídla všechny, ale od začátku mi bylo jasný, že domu odejdu právě s Candy Coated. Když jsem totiž byla malá, moje nejoblíbenější Barbie měla kabriolet, kterej měl – tadá! – přesně tuhle barvu. No neni to úžasný? A vždycky když Candy Coated nosim, myslim celý dny na to kolik legrace jsme si s Barbie tenkrát užily. Jj to byly časy… před těmahle všema dospěláckejma starostma. Ale takovej je holt život, nemůžeme si hrát donekonečna, je třeba dospět a budovat kariéru! Jistě i v tom dospěláckym životě na nás čeká spousta vzrušujících dobrodružství!

Jak sem to tu pročítala, koukala sem že Áčko někdy o některejch lacích píše, že jich dala jen jednu vrstvu… to jako jde? Protože s timhle to teda rozhodně nejde. Ale zas jako tolik mi to nevadí, rozhodně kvůli tomu nebudu hledat jinej, víc než tři laky bych nikdy nespotřebovala. A známe to všichni jak lak začne časem houstnout a stejně ho musíte vyhodit. Až zhousne tenhle, tak to si asi vyberu jinej, laků v barvě toho kabrioletu je na světě určitě víc. Tenhle je totiž už od začátku jako těsto, dělá díry a potřebuje tři vrstvy. Jako nikdy mi to nevadilo, ale teď když vim že existujou laky co jich stačí jedna vrstva…

Pořád jsem trochu nervózní… nezapomněla jsem na něco? Kdyžtak se klidně ptejte, jejda. Vůbec nevim co se sem má eště psát. Tak too, tak se mějte sluníčkově, jsem ráda že to mám za sebou, posílám pusinky, já už musim jít česat svýho poníka.

Pro Nalakovaný blog, Elle Woodsová, 2011. Peace out.

Maybelline Candy Coated:

11 responses to “Maybelline Candy Coated

  1. :-D :-D Tak tohle psaní hraničí s blogovou genialitou! ;) Úžasný. A barva opravdu křiklavá, vzala bych si ji na nějakej pochod nočním lesem, aby, když bych zapadla do nějaké bažiny, zářila moje ruka na kilometry daleko a přišel mě někdo vysvobodit :)

  2. Musela jsem si vygúglit, kdo je EW, a pak jsem to teprv pochopila. Geniální, stejně jako barva laku! Barbie rulez!

  3. elle i já děkujeme *uklání se, až ke kolenům*

  4. Jen nemáš někdy strach, že začneš být schizofrenní? :-D

  5. I’ve got a license to confuse, what do we got to lose? A license to confuse. I guess I got what it takes to help me make this mistake…

  6. Z té barvy je mi nějak nevolno (nebo to jsou ta anestetika?)… Kažopádně recenze skvělá :)

  7. dyk hej, já tu zrovna sedim čekám až mi uschne něco jinýho protože sem to musela odlakovat. a to je jako co říct.

  8. Milá Elle,
    jen to Áčku pěkně nasol :)

  9. Tahle přesladká barvička se mi moc líbí:)

  10. Zabte mě, neb jsem si musela vygooglit i to, kdo je Elle Woodsová. Já jsem nejvíc největší kulturní ignorant! Nicméně po přečtení tohohle jdu odlakovat Over the taupe, protože chci bejt ta holka s růžovejma nehtama (akorát nevím, jestli mám nějakej akorátní růžovej lak)

  11. nuf – milá nuf, no neboj, snažila sem se jí srovnat do latě, ale kde nic neni ani smrt nebere. tvoje elle.

    katie – tak aspoň někomu..

    blanche – ale notak. ani elle jo? asi ti pošlu stoh bravíček a pestrýho světa. a jestli nemáš akurátní lak tak já ti tenhle ráda pošlu, fakt, vážně, takhle! akorát to neni opi noo, ale plochej štětec to má.

Zanechat Odpověď

