OPI Last Friday Night

OPI Last Friday Night

To je uplně zvláštní pocit tyjo jednou psát o laku kterej je relativně up-to-date a můžu psát takový ty věci jako: váháte? neváhejte! hehe. Ale tyhle Kátiný glittříky přeci nemohly jen tak ležet v krabici nevyzkoušený, tohle je jiná liga. Byla sem na ně natěšenější než malý děcko na Vánoce a teď jsou tady a já už teď mám pocit že bych si měla minimálně od Last Friday Night sehnat back-up. Jj, až tak.

No, co nejdřív. Tady u těch celebrity kolekcí může bejt problém, když vám ta konkrétní celebrita leze na nervy, žejo? Třeba mě na nervy lezou skoro všechny, ale  Káťu Perryovou mám naštěstí ráda. Umřela bych kdyby tyhle krásný glittříčky vydal někdo koho nemám ráda a já si je nemohla koupit. Ale Káťa… Víte, já mám fakt ráda dobrý žvejkačkový popový písničky, takový ty hity co si na nic moc nehrajou a jsou prostě růžový a žvejkačka a tak. Žádný umění, žádný intelektuálové. Fakt nezvracim když takovýhle tyhle rádia hrajou třeba v posilovně nebo v autobuse. Já to mám ráda. A náhodou si myslim, že napsat takovou písničku neni zas tak jednoduchý jak se zdá. A že je spousta písniček ze kterejch slyšíte že by hrozně moc chtěly, že byly psaný s timhle úmyslem, ale to prostě nestačí. A právě Káťa si myslim že to má A NEBOJÍ SE TO POUŽÍT. Teda zas tu její tvorbu neznám nijak podrobně, jen těch pár singlů co dorazilo do rádií a na MTV, ale ty jsou dobrý všechny. Zdá se mi že umí tak nějak zachytit tu jednu malou konkrétní atmosféru, ten jeden malej konkrétní okamžik, o kterym píše, víte, třeba Teenage Dream je podle mě fakt jeden z *nejlepších* lovesongů na světě a umim si vybavit ten pocit co má na mysli. Perfektní. (a kromě toho jí to v tom klipu sluší jak svině a má tam wayfarery a tak.) Asi proto že ho fakt psala zamilovaná? S konkrétním člověkem na mysli? Žádný instatní skládání slova za slovo? Jj, asi tak. Prostě kdybych byla popová hvězda (buďte ticho…), byla bych jako Káťa. Měla bych killer písničky a nebála bych se nějaký šlehačky z podprsenky. Žádný pózy, čistej pop s rovnou páteří.

No a pak je tu eště ta věc, že Káťa má ráda laky na nehty. Nebo spíš… věci na nehty. A že to asi zjistili v OPI. A byli jako… hej Káťo, nechceš si zkusit vymyslet svoje laky? My bychom je vyrobili a prodali a byli v balíku! A to teď teda asi jsou. A neni to vůbec divný protože ta kolekce je super. Teda já ocenim jen půlku… tu menší… ty glittry, ale uznávám že ani ten zbytek nevypadá jako nějaký generický náhodný barvy, že si umim představit že si je tak někdo představoval. Hm. No a ty druhý glittry sem sice eště nezkoušela, ale už teď si troufám tvrdit že můj vítěz je jasnej – Last Friday Night.

Nejdřív sem byla přesvědčená že ho budu nosit přes nějaký spodní prádlo, už sem i měla vybranou barvu která by pod něj přesně šla, ale včera mě nějak napadlo… Hmm, technická: pořád mi na mysl přichází slovo ethereal, který jistě má českej překlad a bylo by fakt jednoduchý se kouknout tady v druhym panelu do slovníku, ale já stejně vim že bych o ethereal věcech i nadále přemejšlela jako o ethereal, takže to přeskočíme jo. Takže včera mě nějak napadlo – ne Anna, musíš ho nechat co nejvíc ethereal, žádný vrstvení nebude. A měla sem pravdu, tohle je na tom laku uplně nejvíc. Je ethereal a vílovej a pohádkovej a sladší než všechny růžový laky na světě a větrovej a mlhovej a jako pohádkový víly. A byl by to býval milionkrát lepší valentýnskej lak než ten růžovej.

To celý etherealový jsem trochu zazdila čtyřma vrstvama, to uznávám. Víc se mi to asi líbilo ve třech, ale nějak… sem dala další. Jo a u těch vrstev. Tohle jsou dost tenký vrstvy, který byly možný jen díky spoustě thinneru – jak sem tu lahvičku vyndala tak sem koukala že kuličky se pohybujou jak… no tohle je důvod proč bych nemohla pracovat se starejma lidma, protože choděj přesně takhle rychle A JÁ NA TO NEMÁM TRPĚLIVOST. Takže sem hodně ředila a teď je to konečně použitelnej lak se kterym jdou pěkný tenký vrstvy. Ty barvy třpytek se mi fakt nechce vypisovat, jsou prostě takový… vodní? A v kombinaci s tim fialovo-modrym základem je to uplná aurora borealis:<3 Achich ach. Nejpěknější barevná kombinace.

… ale stejně mám trochu pocit že Last Friday Night bude taky nějaká písnička žejo? Eště že uplně mimo je tu skoro každej post. Ale teď mě teda omluvte, jdu si na youtube doplnit vzdělání.

OPI Last Friday Night:

17 responses to “OPI Last Friday Night

  1. Ty barvy jsou krásné a tvoje fotka mě navnadila na Kate Perryy kolekci (tak to si asi nic z Justina Biebera kolekce pořizovat nebudeš :)), fotka vypadá luxusně. Jo a moc se mi líbí ten úchop lahcičky.

  2. Na tobě vypadá moc hezky, ale na jiných fotkách se mi moc nelíbí, no zatím zapřemýšlím a oni ho do tý doby úplně vyprodají :)

  3. ..teď si tu teda doplňuju to vzdělání a hlásim že last friday night dělá čest svému laku, písnička dobrá! a uvažuju že peacock si dám jako vyzvánění, hehe. no nic.

    day – chichi, jaks to poznala? tu si fakt asi nechám ujít. jinak ohledně fotky dík, pořád se v těch pózách nějak hledám, když už je to občas dobrý tak příště je samozřejmě lahvička uplně jinak dlouhá a zas to tam lovim.

    mína – no, myslim že k tomu dojde brzo. a taky myslim že na fotkách obecně neni tak pěknej jako ve skutečnosti, takže kdybych měla hlasovací právo tak hlasuju pro vzít. i když existuje jeden skoro stejnej od sinful. a pak chg v těch 50 glittrech měli určitě nějakej podobnej, něco mi řiká blue hawaiian nebo electric lilac? i když nevim jestli nějakej z nich má takovýhle velký puntíčky.

  4. Já nevim….nad tímto dlouho přemýšlím….taky to mám tak, že když je mi kolekce celkově „sympatická“, tak si ráda koupím…a z Katy jsem učůrávala v nedávným dílu HIMYM, ona je tak hezká a úžasná :-) no a písničky se taky dají poslouchat…

    No a to je pak tak, že jsou laky, kde si říkám tak jo, nebo ne? Ale jó….ale né, nepotřebuješ ho….no a pak přijde jistá Anna a udělá na něj pochvalnou recenzi, to je pak asi rozhodnuto :D :D

  5. Já se u tvých postů vždycky dobře bavím ;) A hrozně mě štveš teda…tenhle lak se mi nijak zvlášť nelíbil a teď bych ho chtěla :( Ach jo, Aničko…teď budu trpět!

  6. Jé, krásný lak, hrozně se mi líbí ty šupinky v něm :)

  7. Jako vůbec nevim, kdo je Kate Perry, ale po tomhle příspěvků si jí najdu na youtube. A ten lak, mě se právě líbí v té svojí čisté podobě, přišlo by mi to jako zvěrstvo si pod něj brát kalhotky. A co se polární záře týče, aby se to podobalo té, co jsem viděla, chtělo by to víc zelených třpytek, jsem holt detailista :-)
    A vysvětli mi, jaktože má teda tenhle lak jen 4 hvězdy z pěti? Kam se ta poslední poděla?

  8. dasa – ale jóóó, já myslim že jóóó, jistá anna si myslí že bys ho mohla mít ráda. v himym jo? hmm ten sem vzdala po několika dílech, nějak mi to too, nesedlo…

    boruvk_a – ale to je nepříjemné! ale eště se to dá spravit, eště je myslim celkem sehnatelnej, myslim že bude hůř!

    beaty – jj puntíčky rybí šupinky, přesně ty to jsou.

    blanche – hvězdu jsem sebrala kvůli tý původní konzistenci. naředit to sice šlo, ale pět hvězd může dostat jenom lak kterej má od přírody dobrou konzistenci.

  9. Ty mě fakt bavíš:) Vždycky se těším jak malé děcko, až přibude další post a já se u něj zasměju. I když píšeš jen o lacích, je to vždycky sakramentsky dobré počtení (miluju tu omáčku kolem:-D). A mimochodem, lak se mi moc líbí.

  10. Konečně fotka, na které se mi tento lak líbí!

  11. katie – moc děkuju, mě taky o dost víc baví to psaní tý omáčky kolem než to posraný focení. kdybych byla eště o něco drzejší tak si fakt založim první lakovej blog bez obrázků.

    sonidlo – až tak? tak to mě těší!

  12. biancaprincipessa.blogspot.com

    na tvojich nechtikoch vyzera podla mna lepsie ako na fotkach oficialnych:)

  13. První lakovej lak bez fotek? Tady je zvedlá ruka, jakože jooo!!!

  14. biancadlouhejnázev – děkuju!

    blanche – fakt? hmm… už o tom přemejšlim dlouho, minimálně v zimě bych byla fakt za vodou. no třeba se jednou odvážim. akorát pro takový ty čtenáře lakovejch blogů co nečtou jen sjížděj fotky bych byla… nic, černá díra ve vesmíru, vakuum. což by mě asi taky bavilo!

  15. tenhle je super!! musim tu kolekci jeji prozkoumat :) a co rikas na tu piratskou?

  16. katie – pirátskou jsme zaspamovaly komentáře u toho příspěvku o patro níž. já se na ní těšim velmi.

  17. anonymní

    dotaz, jak dlouho ti vydržel? koupila jsem si tenhle a teenage dream, a ten se mi po 2 dnech i s podlakem a nadlakem na všech prstech sloupal, ale kompletně… jsem z toho nešťastná, když oni jsou taaak krásný

Zanechat Odpověď

