American Apparel Echo Park

American Apparel Echo Park

Nestíhám, nesvačim, vůbec nic už nestačim, asi za dvě vteřiny jedu na výlet a já tu sedim a píšu si na blog, typické. Ale musela sem ho sem dát, můj skandinávskej lak. Poprvý v životě jedu někam do Skandinávie! A takhle nějak si představuju že to tam bude vypadat, teda takovej ten skandinávskej dyzajn víteco, čistý, jednoduchý, minimalistický (= můj estetickej ideál)… i když vim že to jsou planý ideály a bude to tam celý polepený mekdonaldama jako všude jinde.

A všechny American Apparel laky se teda nelakujou dobře, odvolávám, tenhle blb potřeboval tři silný vrstvy jak byl řídkej a blbej.

Ale barva dobrá, světlejší než střední šedá, ale proč si nekoupit lepší konzistenci žejo, teď už má takovou barvu každá značka… pamatuju když šedivý vůbec nebyly a každej si je míchal sám a pak přišel ChG Recycle tyjo…

A Echo Park = L.A. = *srdce*.

No… tak já už jdu, musim si eště sbalit kartáček na zuby.

American Apparel Echo Park: 

7 responses to “American Apparel Echo Park

  1. Jak moc to bude znít divně, že ti závidim to, že jedeš do Dánska? Sakra a proč já jsem si taky nenaplánovala nějakej výlet do Kodaně? :-) A ta popsaná ruka je nejlepší!

  2. no to první zní trrrošku divně, to jako jo, a to druhý – já nevim! a jako dobrej nápad by to byl! jak moc to máš z ruky?

  3. Trochu z ruky to je…asi jako z Prahy do Brna. Každopádně k tomu laku – je přesně takovej, jakej já ten sever dneska vidím. Kdybych jela poprvý do Dánska, naivně bych nalakovala nějakej ultra světlej krémík nebo možná rovnou bílou, protože taková byla moje představa o krásné čisté designové skandinávii. Ale realita není zase tak čistá, takže trochu té šedé do toho je potřeba :-)

  4. I didn’t understand anything you wrote, but what a lovely color! I love it on you! Perfect nails also.

  5. blanche – jj už sem tě našla na mapě. no, a z ruky to trochu je. bylo. a už je to jedno hehe. to je ale divný že mě bílá vůbec nenapadla… co by na to řekl freud? že moje první myšlenkový pochody vedou k šedý barvě… hm…

    regina – thanks and thanks! and welcome! and you didn’t miss much in the written part, just some crap about my toothbrush and such.

  6. A teď chci ale slyšet všechno! :-)

  7. když to eště nejde! na tom pohledu je jedna věta která pak přestala platit takže nejdřív musíš dostat pohled abych ti pak napsala jak to tak nakonec vůbec neni. samozřejmě dělám takovejhle thriller z uplný píčoviny, ale tak když už to člověk posílá, tak z toho pak nemůže dělat uplnej holubník.

Zanechat Odpověď

