Revlon Perplex

Revlon Perplex

Nevim no, ale tyhle laciný kopie Chanelů mám ráda. Asi to neni nejetičtější záliba, ale je to levný a je to legrace a je to jako chodit převlečená za někoho, kdo nosí Chanel Paradoxal. Aniž bych tim člověkem byla. Ha!

Jj, mám v něm díry. Ale když sem dolakovala tak 1) nebyly vidět a 2) nebyly takový. (jo a 3) naživo to neni moc znát.) Furt někde čtu jak si nějakej lak nesedl se Seche a nikdy sem nevěděla o čem je řeč, nikdy se mi to nestalo, ale na tenhle to teda sedí. Ten lak se pod Seche divně hrnul a dělala se z něj taková krupicová kaše když se vám v ní povedou chuchlíky. Jako co to je?! Jo a taky to chce dát příště tři vrstvy. Měla sem takovou radost – tmavej lak, třpytivej lak, to musí bejt dvouvrstváč i kdyby nechtěl, no, a on nebyl, jenže já tu třetí už nedala protože sem byla nastavená na to že nebude potřeba.

Ta barva… asi nevim jestli tomu ten fialovej třpyt moc nedominuje. Jestli sem nečekala něco jinýho. Jestli bych ho nechtěla víc taupe (ale to je asi tim že mám teď silné taupe období a víc taupe chci všechno) a to fialový aby vykukovalo jenom fakt občas. Ale tomu dávám pár dní, uvidim jakej bude při normálním provozu.

Noo jinak… Chanel Paradoxal… Barry M Dusky Mauve… Revlon Perplex… blekoty blekoty, to všichni znáte, to mě nebaví.

Revlon Perplex:

5 responses to “Revlon Perplex

  1. Je to možný, že ti to nikdo nekomentuje? Já taky teda nechtěla, bo mám problém s tou fialovou ( i když taky se to láme…), takže ani paradoxal ani jeho umělé náhražky mě nějak neberou. Já bych ale chtěla slyšet něco o Kodani :-)

  2. Já taky koukám že nikdo nekomentuje (obvykle to bývám já, až si připadám blbě jako Hujer nesoucí švestičky ze zahrádky panu učiteli), jestli to není tím, že mi to už druhý den odmítá vzít komentář (Writes to the service have been disabled, we will be bringing everything back online ASAP).
    Ale fakt pěkně ti sluší, hezká fotka, ale jestli to není tím, že všichni mají podobou barvu doma. Mě by se líbil víc dofialova a paradoxal, ani náhražku taky nemám, což mi připomíná že mám fotky a ještě jsem je nepublikovala.
    Díry nevidím…

  3. blanche – slibuju že o víkendu na to vlítnu, já teď nestíhám ani jíst…

    day – jj něco se tu poslední dobou děje s komentářema a blog mi teď taky nešel načíst jak sem sem šla… nevim co s tim. no a ten lak za běžnýho denního provozu je eště míň fialovej než na fotce, což je jedině dobře, vlastně se mi nakonec začal dost líbit.

  4. viennettka

    Tak já si teda po dlouhý době taky zakomentuju… Když ono je to tu teď takový rozbitý, já tak fandila pravidelným nedělním postům! Ale přijít sem a nic novýho nečekat a on tu vykoukne takovej pěknej Perplex… něco to do sebe má! Za mě by teda mohl mít taky víc fialový, ale to se dá lehce poupravit nějakým efektem (…kdyby měl tenhle blog zakázaný slova, řekla bych, že tohle bude na prvním místě).

  5. když já nejsem ráda předvídatelná… ty neděle mě spíš štvou že to tak vychází, nejsem žádnej přemek podlaha. a efekty… no, víš to sama… přes mojí mrtvolu.

Zanechat Odpověď

