Revlon Cloud

Revlon Cloud

Chyběla jsem vám? *úsměv od ucha k uchu*

Nee že bych si nelakovala nehty, nee že bych nelakovala nenafocený laky. Jen mě nějak skutečnej život připravil o poslední kousky toho virtuálního a já, foťák a denní světlo jsme se nikdy nepotkávali ve stejnou dobu na stejnym místě. Blog tim přišel o Illamasquu Rampage, Essie Sag Harbor a Savinu Purple Hologram, i když věřim, že se s nima v budoucnu eště shledáme (teda kromě toho posledního, tomu už hledám panelák o kterej bych ho mohla rozbít).

Revlon Cloud… asi vystihuje kde poslední dobou nosim hlavu. A zejtra je první jarní den! No takže kdy jindy vytáhnout takovejhle lak než teď. A kdy jindy mít hlavu v oblacích než první jarní den. Cloud je bílej a modrej a fialovej a šedej, všechny tyhle, myslim to vážně. Hodně se mění podle osvětlení, jako pastelově modrej se mi líbí víc než CC Take Me To Your Chateau – líbí se mi že je eště studenější, pak mi taky eště supluje takový ty světlý šeříkový ze kterejch nemám ani jeden, líbí se mi jak je obojí současně. Taky ta šedivá se mi v něm líbí, neni zářivej jako klasický pastelový laky, je tlumenější, = víc pro mě. Myslela sem že by takhle mohl vypadat ten Essie Blue & Borrowed (nebo opačně?) ale podle obrázků co sem zatim viděla je docela obyč, rozhodně ne tak měkounkej jako Cloud. Fail.

Lakoval se moc dobře, je hodně vodovej (= 3 vrstvy) ale hezky se kontroluje, dobrej štětec, i když na někoho může bejt až moc velkej. Pokud vás takovýhle barvy berou, tak celá tahle kolekce byla dobrá, byla tam eště takováhle ale zelená, fialová, nějaká taupe a tak. Samý pěkný. A vůbec Revlony jsou poslední dobou boží, ten Royal už opravdu opravdu potřebuju.

Přeju pěknej první jarní den!

Revlon Cloud:

5 responses to “Revlon Cloud

  1. Je hezký. Zrovna jsem přemýšlela, jestli je čistě šedý nebo do modra nebo fialova… A už to vím :)

  2. Tak jasně že si mi chyběla, ale tohle mě teda neuspokojilo! Chci zážitky .-)

  3. Hezkej, já tam teda vidím spíš jen světle lila a šedou…a zaujal mně poznatek o přílišné výraznosti některých pastelů, pač jsem na to shodou náhod nedávno taky došla, že tohle mi vadí a to nemůžu nosit, pač je to moc křiklavý a přitom skoro samá barva s troškou šedé a tlumenosti je o 100pro lepší!

  4. sonidlo – jj je do všech těchhle právě.

    blanche – ehmmm….. ale tenhle tejden už by měl bejt lepší! fakt to mám jako první na seznamu.

    dasa – jo no, vzala jsem fotku která je zrovna dost šedá a lila. ale pak mám i takový kde vypadá jak take me to your chateau, ale to sem dávat nechtěla. a přesně, sem ráda že začly vycházet i ušpiněný verze pastelovejch, taky se mi nosej líp.

  5. hmm, krásnej

Zanechat Odpověď

