Misa Blush Hour

Misa Blush Hour

Blush Hour je lak z podle mě nejhůř pojmenovaný kolekce na světě, teda nemyslim tu kolekci samotnou, ale ty laky v ní… ale o tom chci psát u nějakýho kde ten název bude fakt špatnej, tenhle vlastně nevim jestli neni špatnej, tenhle totiž prozměnu nechápu. To má bejt jako rush hour?

Ale to je jedno. Vidíte? Růžovej lak, kterej zvládnu nosit. Tý růžový je v něm totiž uplný minimum, fakt výrazně převažuje bílá. A ta růžová co v ní je přimíchaná, tak to neni taková ta klasická sladká baby pink, ale je v ní myslim i trrrrochu tělový. Nebo možná broskvový? Takže dohromady lak kterej by podle mě na nailgal patřil do šuplíku opaque neutrals.

Na to, že je to krémovej lak od Misy, bylo to lakování docela peklo. Ale co byste chtěli, takhle bílá barva. Teda lakování nebylo peklo, bylo to jak s těma světlejma od RBL, ono se to lakuje moc dobře, jen to furt nevypadá nejlíp a chce to další vrstvy. Ale o nervy vás to nepřipraví.

A já jsem ráda že se tyhle barvy začaly objevovat, bílá dycky jen s malinkym kouskem nějaký barvy. Blush Hour, Sally Hansen Lavender Cloud, teď ty Nubary – Baby Sprout a Yellow Primrose… Už hrozně dlouho vymejšlim že takhle by vypadala moje ideální kolekce. No a oni na to konečně začali přicházet. Super.

Misa Blush Hour:

4 responses to “Misa Blush Hour

  1. Hmm, poté co jsem objevila CND Perfectly bare mám o tuto kategorii zvýšený zájem.
    Jinak já díky Viennetce vyzkoušela několik světle růžových a pořád za mě prasečí barva, jak píšeš, pokud to v sobě nemá bílou, je to nee.

  2. hmm ten perfectly bare ti jako hodně závidim… ale mám tu nevyzkoušenej essie topless & barefoot tak nejdřív musim vyzkoušet ten… a pak se kdyžtak posunout dál…

  3. Mně se líbí, je hrozně romantickej!

  4. mína – ani nevíš jak ses trefila…

Zanechat Odpověď

