Zoya Elodie

Zoya Elodie

Už asi tejden hledám jeden obrázek. Kterej evidentně neexistuje. Představuju si, že je to obrázek z ALU, ten lak že je OPI, že je z francouzský kolekce – jenže on tam neni. Líbilo by se mi kdyby se jmenoval Baguette Me Not, kterej tam je, ale ten obrázek neni on. Ta barva by byla taková… špinavá broskvová, no spíš špinavá světlá oranžová, hrozně hrozně retro. Já ten lak totiž potřebuju a on očividně neexistuje… Všechno mi to způsobily ty promofotky k tý OPI Touring America kolekci, kde nějaký takový dvě barvy asi jsou. No oni jsou asi dost jiný, ale já z toho celýho proma začala potřebovat to jak sem psala. Jako já sem z tý Touring America kolekce značně nemocná. Konečně cestovatelská kolekce inspirovaná něčim kam jednou fakt chci! Sjet Ameriku jako Kerouac. „Inspired by Americana and cities with rich cultural heritage…“ Jako americana je  všechno co poslouchám! A bude to tam vypadat jako ve Stars Hollow žejo žejo?

No. Takže jsem ze svejch v tomhle směru poddimenzovanejch zásob vytáhla jedinej korálovej lak kterej by se možná mohl podobat tomu I Mainely Eat Lobster, Zoyu Elodie. Asi jsem tak otevřela nějakou zakázanou místnost, protože – proč sem nenosila korálový barvy dřív?! Jako já už vidim jak je to s nima těžký, oni jsou totiž naživo krásný, ale na fotkách vycházej všechny bez výjimky fakt hnusně. Proto jsem nikdy žádnej nechtěla. Ale teď… potřebuju všechny korálový laky na světě. Furt blbnu s těma světlejma, teplejma červenejma, že jsem dřív nezkusila korálovej… Chápejte, vytáhla sem k tomu to nejšedivější z mýho šedivýho oblečení a neni prostě lepší kombinace.

Například Elodie je naživo taky uplně jiná a samozřejmě krásnější než na fotkách. Naživo vypadá nejčastějč asi jako fotky ChG Flip Flop Fantasy. Žádná divná červená jako na fotkách. Konzistencí je nejželatinkovější jelly jakej mám, to bylo fakt až na pováženou, takový ty bílý obloučky na palcích mi jdou vidět uplně celý. Mně to nevadí, já želatinky ráda, jen sem to nečekala. Kromě toho vrstvení (tohle jsou 3) se ale lakuje krásně, snad ani neni technicky možný v něm udělat nějakou díru nebo taak. Krásně se rozprostírá.

Akorát jedna věc… Elodie je z tý The Hills kolekce žejo? Já teda z The Hills viděla cca každej patnáctej díl, ale tak nějak vim jak se tam aspoň jmenovaly… ona tam byla nějaká Elodie? Hmh..

Zoya Elodie:

5 responses to “Zoya Elodie

  1. Baquette me not je spíš dorůžova, ale jinak je hodně retro, nejvíc retro lak, co mám :-)

  2. no, tvoje fotka bmn je moje nejoblíbenější fotka bmn na celejch internetech… na tu jsem se něco nakoukala. ale pořád nevim noo, asi se mi líbí, ale teď koukám že na ebay je už docela blbě k sehnání, to je divný, dyk ho nikdy nikdo nechtěl?!

  3. Sluší ti, ale zrovna u tohodle by mi vadilo, že neni krycí!

  4. fakt? já se zas naopak nakonec rozhodla že mi vůbec nesluší a budu se držet svejch klasickejch rudejch.

  5. Blanche

    Teda dalo mi to sakra práci, než jsem našla tu svojí fotku bmn. Každopádně děkuji, můj exemplář bmn se lehce červená a možná by i přijel na návštěvu do ústí, jen aby byl slavnej…:-)

Zanechat Odpověď

