Misa Cherry Topping

Misa Cherry Topping

Může vůbec existovat něco pěknějšího? Dobře, dám vám chvilku na přemejšlení.

(…)

Ne vážně, je něco lepšího? Je to rudý! Je to jelly! Je to lesklý! Snad nic neni víc moje scéna než takováhle kombinace. Rudej jelly! Milion let jsem kolem tadytoho laku chodila, víteco, má v názvu třešně, tak sem myslela že to bude taková ta růžová rudá. A po první vrstvě fakt je. A po druhý trochu taky. Ale takhle ve třech vrstvách je to taková ta tmavší královská modrá rudá, podzimní rudá, růžová naštěstí ne. A na to že je to jelly se výborně lakoval, v podstatě šel topcoat frknout už na tu první vrstvu kdyby se vám ta barva líbila, bylo to uplně jednolitý. Jo a už sem řikala jak se leskne? Uplně kurevsky. A to už před Seche. Naštěstí můj milionkrát ředěnej Seche měl nějakej dobrej den tak to eště docela vytáh, ale i bez něj by se tenhle lak obešel. Takhle se holt uměj lesknout jenom jellies…

Okénko pro Viennettku: eště pro Cherry Topping hledáš kupce? Jestli jo tak užs ho našla! Jak se ho vůbec můžeš chtít zbavit ty jedna?! Takovej neuvěřitelnej lak. A vůbec, neni legrační jak sem v tvym pokoji mezi miliooonama lahviček vypátrala ten jedinej rudej krémík a dokonce mě to přinutilo si po sto letech taky něco půjčit? My sme fakt my hehe.

Dycky když nosim rudej lak tak si řikám že se stanu Dejničkou a budu nosit do konce světa už jen rudý nehty protože co je víc. A vlastně pořád nevim jedinej důvod proč to nedělat. V *ničem* se necejtim tak dobře. Fuck.

A old school jelly sem vytáhla taky abych mohla veřejně demonstrovat jak sem uražená z těch sorbets od OPI. Jako sme snad uplný ovce? TO JSOU JELLIES, OPI! NEMUSÍTE VYMEJŠLET NOVÝ REVOLUČNÍ JMÉNO, ONI UŽ JEDNO MAJ! A to že vymyslíte nový slovo neznamená že toho prodáte víc (doufám) ani že tim začnou existovat nový laky (doufám). Nejsme snad uplně blbý (doufám). To že vy ste je objevili až v 2011 neznamená že před váma neexistovali… (teda technicky, OPI už pár jellies měli žejo. Jen pro ně myslim nikdy nepoužili ten termín. Takže myslim že je vyrobili spíš nedopatřením a vůbec neměli tušení o co jde.) *slejzá ze stupínku vyrobenýho z krabičky od mýdla* Děkuju za pozornost. Ale udělalo mi to dobře hehe!

Misa Cherry Topping:

20 responses to “Misa Cherry Topping

  1. Ten je krásnej!

  2. kurevsky se leskne, umírám! Asi začnu taky nosit jedině rudý nehty ačkoliv mi přijde, že v nich vypadám tak nějak nepatřičně. Vlastně přemejšlím, v jakym laku vypadám patřičně?

  3. No jo! Jako je fakt boží, boží, boží!!! Nemůžu napsat nic víc, fakt krásnej rudej lak.

  4. viennettka

    Pokud mu dovolíš ještě jednu návštěvu a focení u mě, slibuju, že pak vaší lásce už nikdy nebudu stát v cestě. Taky jsem dnes sáhla po tvém laku a přišla jsem se sem vlastně podívat jak ho máš vyfocenej, protože mně to vůbec nejde (jde o myšáčka).

  5. viennettka

    Hm. Tak máš fotku celkem blízkou realitě, sice víc došeda než je, každopádně ty moje jdou dozelena, fakt mi to hlava nebere.

  6. Žirafka

    Hmmm… Krásněj. I když na mým monitoru je právě lehce do růžova.
    A když už se tak pěkně otíráš o OPI, jakej je v porovnání s Vodka&Caviar?

  7. katie – jj taky myslim.

    blanche – vlastně přemýšlím… kdy já celá vůbec vypadám patřičně? hehe. a rudý nehty jsou asi ten nejmenší problém. ale co no, život je krátkej. a ty máš určitě jen nepatřičný pocit ohledně nepatřičnosti rudejch nehtů.

    petra – přesně tak.

    viennettka – dozelena? júú to by myšáčkovi slušelo! škoda že takovej neni ve skutečnosti.

    žirafka – a helemese, žirafka je opět tu! dorůžova řikáš? hmm… člověk prostě musí mít rád to trefování se do skutečnejch barev. na mym monitoru je spíš dotepla… ( ano vim že existuje něco jako kalibrace monitoru, ale nemám tiskárnu a tak vůbec všechno je to moc složitý…) jo a vodku a caviar kupodivu nemám a nikdy sem neměla, takže bohužel nemůžu sloužit…

    sonidlo – souhlas!

  8. Achjo, ten chci, nejlépe ihned!!!

  9. mína – tak to musíš do fronty až za mě! hehe.

  10. Dušana

    Nádherný lak, já se však těším na review OPI Suzi loves cowboys :)
    Jinak jsem chtěla říct že máš opravdu nádherné fotky a nechtíčky!

  11. vážně? a ono nějaký takový review bude? já ten lak budu mít? nějakej dobrovolnej dárce? hehe. no uvidíme. a jinak děkuji.

  12. Je na ceste, muzu pujcit ;)

  13. Dejnicka

    No to snad neni možný! Když jsem dělala mou první červenou objednávku na TD, tak jsem zkoumala i tenhle lak a nakonec ho zavrhla s tím, že ty fotky určitě kecaj a na tom názvu něco musí přece bejt. Chjo chjo…

    P.S. Představ si, že já už občas nosím i jiný barvy! Neni to často, pravda, ale snažím se;-)

  14. Žirafka

    No super! Tak jsem si dala posílání komentářů mailem, abych nepropásla odpověď , nic mi nedošlo a teď koukám, že to tu jede…

    Každopádně Anno neboj, já si monitor taky nekalibruju…
    A k tomu OPI Vodka&Caviar. Mám ho nově a jsem do něj zamilovaná. Ale asi bych jej na chvíli dokázala postrádat, kdybys udělala srovnání s nímhle láčkem. Mám toho totiž víc, co bych od Tebe chtěla srovnat. Zajímalo by mě Starry starry night vs. Sephora Blue Saphire. Ten mám taky, pokud ho ty nemáš, tak ho můžu poskytnout. Někde v útrobách blogu určitě najdeš můj mail, který tady vyplňuju do komentáře, tak kdybys chtěla ty laky půjčit a porovnat, tak se ozvi.

  15. dusana – díky za nabídku, ale můj vlastní už je na cestě, sem hrozná no.

    dejnicka – já nad nim taky váhala sto let a teď když je takovej najednou nedostupnej (nebo jdou misy odněkud eště dobře kupovat?) tak mi ho viennettka vnutí a způsobí mi tohle…

    zirafka – to zní jako výzva! já teda fakt hodně nerada dělám srovnání, ale že seš to ty: ) ok, tak já se ozvu, sama jsem na tu vodku zvědavá. a na tu sephoru vlastně taky, ten taky nemám.

  16. sv. voršila

    prosím kdo je ta dejnička? má blog o lacích?

  17. prosím, nemá, má jen hroznou spoustu červenejch laků hehe. ale některý jsou k vidění tadyvtom vláknu: http://newforum.cz/makeupbox/viewtopic.php?t=137

  18. Válím se smíchy :D Lak je krásný! A já červené nikdy nevyfotím věrohodně, protože foťák je nemá rád a dává jim nádechy barev, které tam nebyly, nejsou a nebudou…

  19. Opravdu sexy.

Zanechat Odpověď

