Sally Hansen Fireberry Red

Sally Hansen Fireberry Red

Tři hnusný, hnusný vrstvy. Celý se to hrnulo a kroutilo a kazilo. Dvojník China Glaze Stroll – vínovej jelly se zlatejma a růžovejma šupinkama – takže už ho všichni doma máte. Jen já sáhla překvapivě zase radši po drogerce. Jinak nemám asi co napsat, snad jen že všichni dělaj jaro a pastelový barvy, tak sem musela udělat podzim. Protože přeci nejsem žádná tahle, ovce.

Sally Hansen Fireberry Red:

3 responses to “Sally Hansen Fireberry Red

  1. A přitom je nalakovaný a nafocený hezky a mě se na tobě líbí!

  2. Jo, nalakovanej a vyfocenej je vážně krásně, ale víš co, prostě ne, mně se vůbec nelíbí, nemůžu tomu přijít na chut a neni to tim, že všichni dělaji jaro a léto, taky nehraju na roční období :), já ted zrovna měla hodně tmavej lak, ale prostě se mi nelíbí a když čtu, jaký má vychování, nelíbí se mi ještě mnohem víc…..

  3. sonidlo – jo? tak díky!

    petra – vychování, hehe, to je pěkný to budu používat. mně se jako líbí, teď když už je suchej a koukám si na ruce tak vlastně žádný vady nejdou vidět, ale já na něj prostě vim to vychování a můj život je moc krátkej na to abych si ho zasírala takovejhlema lakama když jich sou na světě tuny vychovanějších.

Zanechat Odpověď

