OPI In the Spot-Light Pink

OPI In the Spot-Light Pink

Ze všech laků ze všech jarních kolekcí nebo prostě kolekcí za poslední dobu copak já vim co se všechno počítá jako jarní kolekce se mi ponožky nejvíc rolovaly z OPI In the Spot-Light Pink. Uplně nudný já vim. Typická já. Jenže sehnat pěknej sheer co nepruhuje neni vůbec žádná prdel.

Jo. Celá ta Femme de Cirque kolekce mi připomíná…

… na čemž neni nic špatnýho aby bylo jasno, podle mě je to dobrej klip. K dobrý písničce. A taky sem prostě chtěla mít na blogu Britney hehe.

No. Teď bude pasáž Andulčina očekávání versus In the Spot-Light Pink, hehe. Protože to je trochu zamotaný. Já mám svoje sheerkový laky ráda spíš bílý než růžový. A ItSLP je samozřejmě růžovej, dyk se tak i jmenuje, ježišmarjá, nevim co ta Anna zas čekala. I když teda v některejch místnostech je to takový hodně vybělený pastelově růžový želé a v některejch vypadá skoro jak nějakej nude. Zase duochrom! Haha. Takže jako z sheerkovýho jsem z něj trrrochu rozpačitá. Nicméně vypadá PŘESNĚ jak jsem dycky chtěla aby vypadaly OPI Heart Throb nebo Sweet Heart nebo Pink-ing Of You. Tohle je taková moje nekonečná telenovela. Myšlenka se mi líbí ale všechny tři jsou na mě moc krycí a moc růžový (a moc stejný…). A pravidelně se mi tyhle barvy vracej, dycky se pro ně nadchnu, pár dní je googluju a pak zjistim že v mý hlavě vypadaj líp než ve skutečnosti. Vůbec nejsou takový…něžný jak si myslim že by měly bejt. No a teď, In the Spot-Light Pink je přesně lak kterej bych si dala kdybych chtěla vypadat jako sweet heart. Přesně přesně přesně. Takže co, takže vítěz?

Jo a náhodou fakt jsem se trefila do sheerkovýho laku kterej nepruhuje přesně jak bylo v plánu. Já mám poslední dobou takovou radost z laků s dobrym skupenstvim! A ty blbý teď dost vyřazuju i když se mi jinak líběj, život je příliš krátkej na to abych se vztekala s lakama co se blbě lakujou. Tohle jsou tři vrstvy přes Milky White podklad a nikde neni ani proužek, všechno je rovnoměrný a vypadá to jak kdybych měla prsty v nějakym růžovym obláčku.

Jo a vidíte asi moje nejdelší nehty za dobu existence tohohle blogu. Šílená dýlka, já vim.

A za chvíli jdu na ty nový Piráty z Karibiku a nemám na to žádnej z těch laků z tý pirátský kolekce, ack!

OPI In the Spot-Light Pink:

7 responses to “OPI In the Spot-Light Pink

  1. Mně se na tobě tento typ laků tak líbí!

  2. Krásnej, asi do něj půjdu, a já si hned říkala, jak jsem viděla fotku, že máš nějak dlouhý nehty (ale je to pěkný, slušej ti taky).

  3. ten se mi taky líbí :D, co víc na to říct, v poslední době mám asi nějakou vlčí mlhu, protože se mi líběj všechny laky, co kde vidím a pak je všechny chci :D!Jinak mně se na tobě tahle dýlka nehtů teda líbí,nepřijde mi to přehnaný a navíc k týhle barvě můžou být maličko delší, což výraz delší jsem použila vzhledem k tvojí obvyklé délce, jinak mi to teda dlouhý fakt nepřijde, já bych to takhle i nechala pořád :). jo a ještě k tomu laku, já už asi stopadesátosm let sháním krásný sheer lak a ještě jsem nekápla na ten svůj, no, myslim, že ted už ho asi mám,tohle prostě budu muset zkusit! :D

  4. Je krasne romantickej ale sheer jak pises se mi taky vetsinou vic libej bily,nemuzu ale zadnej bilej dle svych predstav sehnat,mohla bys mi poradit?dik..jo a btw dlouhy nehty taky dobry:)

  5. vy mě udivujete, to je to fakt tak vidět? mně to teda vizuálně nepřijde zas takovej rozdíl, spíš to hrozně cejtim protože mi to vadí. ale jen co sesbírám sílu a náladu tak to zpiluju do původní podoby.

    sonidlo – děkuju a… nápodobně! třeba ty tvoje fotky it’s a girl patřej podle mě do zlatýho fondu lakovýho blogování.

    mína – děkuju a schvaluju!

    petra – hehe, děkuju, taky takový období někdy mívám, teď mě teda kupodivu už docela dlouho míjí a žiju z dávno nasyslenejch zásob (teda kromě tadytoho, ten je novej, ale seche přeci nemohl cestovat sám, to dá rozum…), ale ono to zas jednou přijde…

    ala – no, můj nejoblíbenější sheer na světě, essie mademoiselle, je bílej. teda on je oficiálně prej světle růžovej a na některejch fotkách sem ho tak i viděla vypadat, ale na mě je fakt bílej, no možná slonová kost, ale po růžový ani stopy.

  6. Hele, já třeba nic nepoznala a myslela sem si, že ta věta o těch dlouhejch nehtech je vtip. Takže klid :-) A stejně mě nepřestane fascinovat, jak prostě tak láskyplně umíš popsat lak, kterej bych já dávno hodila z okna, protože pro mě je na první pohled nijakej, nudnej a ještě vůbec nekryje. Pak mě hlodá svědomí, jak jsem přízemní a že bych měla hledat krásu i v takovejhle lacích a ne v prvoplánovejch řvavejch krémovkách. Se polepšim, slibuju.

  7. miláčku, kdo může bejt víc přízemní než někdo kdo spatlá šest odstavců o takovymhle neviditelnym laku. neměj nejmenší starost. co o tomhle, o jakymkoliv.

    a jestli k tobě promlouvaj prvoplánový krémovky, neni důvod se přemlouvat do ničeho jinýho, život je krátkej a přeci ho nestrávíš v barvách který se ti nelíběj. a náhodou tvoje prvoplánový krémovky jsou hrozně pěkný, líbí se mi jak dávaj dohromady smysl. takovej pěknej ucelenej vkus. takže too…tak.

Zanechat Odpověď

