OPI Steady As She Rose

OPI Steady As She Rose

Jahodovej milkshake. Pastelovej mauve. Šedivější OPI Gotta Get Pink. Fialovější OPI Let Them Eat Rice Cake. Špinavá, umazaná růžová. Šeřík vymáchanej v jahodovym mlíce. Růžová fialová šedá. Mindfuck. Růžová kterou i Andulka zvládne nosit.

Anyway. Já vim že nejvíc sem z těch pirátskejch OPI byla vystříkaná ze Stranger Tides, a nechápejte mě špatně, pořád myslim že je to výborná barva a vsadim boty že s ní jednou stejně skončim. Ale první kupodivu zkoušim ten *růžovej*. Kterej zas tak růžovej teda neni. A víte co mám tmavě zelenejch a rudejch eště ráda? Tyhle krycí neutrálky, jako Body Language a tak. A tohle je takovej růžovej Body Language. Jo! A k Pirátům. Minulej tejden sem si v kině uvědomila, že je mi uplně jedno jakou barvu nehtů by nosil Jack Sparrow (teda pokud přistoupíme na to že tahle kolekce měly bejt laky který by nosili piráti… což si teda myslim že tak myšlený nebylo) (a to si vemte že já jinak na Sparrowa trpim), já bych si koupila lak kterej by nosil Barbossa. Hehe. To je můj kluk!

Lakování má u takovejchhle typů laků jen dva možný scénáře: buď to bude mít bílej základ a bude to pruhovat a bude to jak pasta, nebo to bude mít vodovej základ a nebude to sice pruhovat, ale nebude to ani krýt. Tentokrát je za bé správně. To bylo tak řídký! Vážně, uplná voda, špatně se kontroloval. Nicméně asi lepší než pruhování. Třem vrstvám jsem se nevyhnula tak jako tak, ale aspoň jsem u toho nepřišla o všechny nervy. Jsou takový ty pirátský všechny?

Tak já nevim, asi se mi líbí? I když… dycky jsem chtěla OPI Let Them Eat Rice Cake a mám pocit, že ten by se mi pořád líbil víc. Ach jo, těžkej život.

OPI Steady As She Rose:

9 responses to “OPI Steady As She Rose

  1. no mně se teda opět líbí hodně, já ted v poslední době nosím taky takový ty almost bílý laky, který mají ale kapku nějaký barvy (to jsi mě nalákala s posdlením článkem ty :D) a nebo nosím fakt hodně světlý pastelový anebo modrý :D, to jsou moje momentální letní barvy,ale věřim,že za tejden může bejt všechno jinak :D….jo a jinak ještě jsem nenarazila na žádnej tenhle skoro bílej,co by se dobře lakoval, tak jsi mě trochu uklidnila,že to nebude úpně moje chyba :)

  2. Ach jo, já jsem se přesvědčila, že ho „nepotřebuju“ a ty přijdeš se svojí fotkou na které vypadá tak nádherně vyblitě. Ještě žee sis to spravila popisem konzistence, to asi nedám. Já mám zatím jen mermaid tears a spokojenost, klasický dvouvrstvák, barva zelená, ale má šedavý podtón a to se mi líbí.

  3. viennettka

    Mně se z celý kolekce líbí nejvíc právě tenhle, ale nevím jestli si ho mám koupit… Nemohla bych si ho někdy půjčit, prosím? Na výměny si sice nehrajeme, ale můžu nabídnout ten Rice Cake – nejen že by se ti líbil víc, ještě se navíc lakuje moc dobře.

  4. Dejnicka

    Taky si mě nepotěšila Andulko, já si ho už taky rozmluvila a tady je takovej hezkej! O rýžovým koláčku jsem taky uvažovala a pořád nevím a teď se tady k němu Péťa přizná:-D Udělej prosím zase pro mě příspěvek! Prosím prosím prosím!

  5. petra – jj tyhle světlý se lakujou snad dycky blbě, čest výjimkám teda.

    day – no zas na kulku do hlavy ta konzistence neni, dá se to zvládnout. a jestli myslíš že by se ti líbil tak by se ti asi líbil, on je pěknej. mt je ten mentolovej? tyjo, z toho bych tak před dvěma rokama byla na větvi, ale asi sem z mentolovejch nějak vyrostla, nechala jsem si jen essie mca a ani ten už moc nenosim. divný…

    viennettka – vážně? tobě se nejvíc nelíbí ten růžovej-růžovej? to sem teda překvapená. jo a výměnu klidně, na rejžovej koláček já slyšim.

    dejnička – jj rejžovej koláček je asi vítěz i když sem ho eště nikdy neviděla, taky to tak tipuju.

  6. Anna: jj, ten, jenže není mentolkovej, právě takovej šedo mentolkovej (jak říkal kamarád, chlebová plíseň).

  7. jj já vim, ale přesto… se mnou nic nedělá. a teda chlebovou plísnís to taky moc nevytáhla, hehe.

  8. viennettka

    Dejni, já nemám fotky, nelíbilo se mi jak jsem to měla křivý u kůžičky když jsem ho lakovala, takže na ten post si ještě počkáš…

    Annie, kupodivu ten růžovej-růžovej mě nechává chladnou. Ti pak napíšu na ICQ, můj pobyt v Ústí se pořád prodlužuje, tak se klidně můžeme ještě sejít, už ti budu moct i vrátit některé tvé.

  9. Tyhle přirozený barvy se mi líbí čím dál tím víc:-)

Zanechat Odpověď

