NYC Flat Iron Green

NYC Flat Iron Green

Pokud tenhle blog čtete častějč, asi víte, co miluju eště víc než svojí Maminku, špagety ze Slovanky a Elliotta Smithe. Jojo, jsou to temně zelený laky. Ani nevim jak vysvětlit proč je mám tak ráda, no asi se mi líbí jakou informaci nosej. Teď by to chtělo tu informaci co? Když já jí nevim. Hehe. No dobře. Líbí se mi že jsou tajemný (tohle jsem tu už beztak ale určitě psala), jiný, nejdou s davem tmavě vínovejch nebojánevim modrejch, protože zelený nehty jsou trochu jiná liga a ne pro každýho, ale zároveň elegantní (pokud považujete tmavý nehty za elegantní, já jo) a jako pro dámu. Víc pro dámu než k džínám. (ne že bych byla dáma). Možná kdyby byl nějakej velmi hlubokej článek v nějakym velmi hlubokym časopise o tom jaký znamení horoskopu by mělo nosit jakej lak, tak bych vsadila boty že blíženci by dostali doporučenýho něco jako Nars Zulu. Tak nějak tyhle barvy vypadaj jako to co o blížencích dycky píšou (já na tohle teda nehraju, ale kdyby mi doporučovali Zulu…). Taky si myslim že mi jdou tyhle barvy ke jménu. Mám chuť si k nim oblíct něco s černou krajkou, na vlasech udělat upravený vlny, vzít si smaragdový náušnice a bejt ANNA. Trochu divný… no nic, jedem dál.

Pokud tenhle blog čtete častějč, asi taky víte, že neni takovej ten reklamní leták co by vám řikal co MUSÍTE mít a tohle si URČITĚ kupte. Nemám patent na nic, tim spíš na váš vkus, moji milí čtenáři. Tentokrát to s váma ale myslim dobře. Víte, v českejch drogerkách je myslim poprvý ke koupi temně zelenej lak. Za 29 korun! To de, ne? I když si možná myslíte že zelený laky nejsou pro vás, vážně, zkuste ho! Nepřemýšlejte o něm, udělejte to jako když lezete do studený vody a když vám začne sahat po pas tak se musíte bez dalšího přemejšlení ponořit celý jinak byste tam stáli doteď.

Můžu si tu otevřít trochu samožerské okénko? Já sem TAK zamilovaná do týhle manikúry. Je to lesklý, tmavě zelený, na krátkejch nehtech, docela povedený lakování… Pro mě je to uplný antidepresivum.

Jo k tomu trochu divnýmu názvu, vážně se nejmenuje podle žehličky na vlasy. Celá tahle NYC řada má názvy podle míst v New Yorku. Včetně tohohle. Flat Iron Building určitě znáte minimálně ze znělky Friends…

Žejo? Aah… New York ze sitcomů. Z Friends a Seinfelda a já nevim co eště bylo z New Yorku. Starý dobrý sitcomový časy.

Mimochodem myslim že v dobách než se Zulu reinkarnoval tak byl Flat Iron Green ingrediencí v jednom z nejznámějších franken receptů na Zulu dupe. Jen Flat Iron Green a čirej lak. Což nevim, protože oni to jsou trochu jiný zelený, Flat Iron Green je teplejší, žlutější, Zulu čistší, neutrálnější… Ale v době nouze asi člověk bere cokoliv.

Stejně mě to fascinuje že tenhle lak je za 29 korun z český drogerky. Má tak pěknej štěteček že už kvůli němu by možná stálo za to si za tu cenu ty laky nakoupit a pak štětečky používat u laků kterejm osud tolik nepřál. Je podobnej OPI pro-wide, ale možná zas ne tak wide, což je asi dobře, pokud nemáte všech deset velikosti palce na noze. Co docela odpovídalo ceně bylo krytí… První vrstva vůbec, tou si jen tak vyznačíte kam chcete lakovat, při druhý už si umíte aspoň představit jak bude vypadat výsledek, třetí z toho udělá takovou ošklivou verzi finálního výsledku, až po třech plus pár dobře mířených záplatách jsem byla spokojená. Ale zas já bych takovýhle barvy dala tři vrstvy asi i kdyby se lakoval líp, takže…

(A ta první věta byla samozřejmě vtip, Mami!)

NYC Flat Iron Green:

20 responses to “NYC Flat Iron Green

  1. tohle vůbec neni můj šálek čaje,ale možná je to tím,že já jsem přesně ten člověk, co stojí ve vodě vždycky po pás a půl hodiny si nechce ponořit zbytek těla, páč to studí :D, měla jsem jade is the new black,ale byla moc zelená, čekala jsem od ní,že bude prostě černozelená, tmavší ve více vrstvách a ona nic,tak jsem se jí zbavila a od tý doby jsem se už do zelených vod neponořila, no ale když to říkáš, tak já to asi zkusim, protože na tvých nehtíkách vypadá úchvatně! no nějaký NYC zkusim každopádně!

  2. viennettka

    Teda, tady se to poslední dny hemží novými posty! To je všechno co jsem chtěla říct. Že z toho mám radost.

  3. petra – no vidiš, to je totiž tim že jade is the new black je prostě hloupá barva, to už sem se rozhodla. ale neznamená to že všechny zelený jsou hloupý. prostě… to chce do vody a osmělit se.

    viennettka – no to je zas na dlouhou dobu všechno, měla jsem na víkend prázdniny od skutečnýho života, tak sem měla čas na blbosti.

  4. Žirafka

    Supr reklama na temnou zelenou. Hned jsem po ní zatoužila. Jen ta fotka mi k tomu moc nejde – ať dělám, co dělám, vidím černou. Ale že můj monitor vidí svět jinak než ty, to už víme, žejo… A mimochodem… Co Blue Sapphire a Vodka and Caviar na porovnání? Ozveš se? Teda jestli ses už ozvala, tak nedošlo…

  5. jo noo, hmm, to jsem se teda neozvala. tak já se jdu ozvat. akorát už lama mezitim nevim s čim sem to měla srovnat… blue sapphire je jasnej, ale ta vodka… no prostě nějaký střední červený… a pak bude eště problém že to třeba na tvym a mym monitoru bude vypadat opět jinak hehe. takže to nebude asi moc přínosný.

  6. jéja jéja, zrovna dneska jsem stála před stojanem NYC s tímhle lakem v ruce a přemýšlela, jestli si ho vzít nebo ne. no nakonec jsem ho tam nechala a to byla osudová chyba a tvůj článek mě v tom jenom utvrdil! takže při nejbližší příležitosti zpět do obchodu a už bez něj neodejdu!

  7. júúú to mám radost že mám takový pozitivní dopad na život jiných lidí, hehe! tak pak dej vědět jak se v něm cejtíš, jsem zvědavá.

  8. Dejnicka

    Tak já mám asi stejnej monitor jako Žirafka, páč ať brejlim jak brejlim, tak vidim jenom černou:-D A to já jsem jinak zastánce těch laků co se tak tvářej a přitom nejsou…

  9. Tak já teda vidim zelenou, ale zatim nevim, jestli vzít nebo ne.

  10. Tady bude dneska asi narváno, co :-D

  11. Moc hezká, za tu cenu mě láká, ale musím se překonat, zelenou téměř nenosím ( monitor též ukazuje černou).
    A Anničko, po hujerovsku menší oceněníčko:
    http://day-significantnothings.blogspot.com/2011/06/kreativ-blogger-nove-letni-boty.html

  12. vyjimecnej

    ahoj anno,
    proti tobe jsem naprosta lakovaci virgin, nehty jsem si nabarvickovala tak mozna desetkrat za zivot. a v zivote bych nerekla, ze se daj o lakovani nehtu psat blogy, a ani pak v pristim zivote bych nerekla, ze me bude bavit je cist ! :D vcera jsem pak extra vyrazila do sephory pro essie (coz by jeste predevcirem byla sc-fi), a nemam tak krasnoucky nehty jako ty, ale i tak mi je vsichni chvali ;) tech blogu jsem projela nekolik, ale tvuj je fakt jedinecnej, ty totiz nejenom lakujes a fotis, ale premyslis a bavis a me bavi tvy narazky na muziku, knizky, tvy metafory… serik vykoupanej v jahodovym mlice… hotová básnířka-filozofka :) PS: premyslim, kolik ti asi tak je a jakou delas praci (u ty pani s tema prirodnima nehtama, jak ti znely v hlave choraly ;), protoze si rikam, ze k takovy nadseny slecne bych si sama rada nekdy prisla pro krasnou neobvyklou barvicku s pribehem, protoze zrejme malokdo je do svy prace zazranej tak jako ty do tohohle :) PS 2: ja taky vidim cernou, mozna – kdyz vim – tam tu zelenou nekde hluboko jemnounce tusim. hodne zabavy tobe i nam ctenarkam! maybe

  13. maybe – teda! vyhráváš cenu za nejdelší komentář a taky za komentář u kterýho jsem se nejvíc usmívala. tohle mě asi těší nejvíc, jestli někdo chytá třeba tu hudbu a ty knížky a taak, sice uplně zanedbatelný na blogu o lacích, ale já to mám ráda, ráda píšu tak jak píšu a mám radost jestli je na druhý straně někdo na příjmu: ) jinak mně je 28 a sem sociální pracovnice (ale jako opravdická! nee když se tak řiká kurvám), takže pro lak si ke mně těžko přijdeš, leda tak pro radu jak žít svůj život protože v tom já se samozřejmě hrozně vyznám žejo. a z tý pani z přírodníma nehtama se vyklubalo hrozný gestapo, ale to je jinej příběh…

  14. Hele a můžu si k tobě přijít pro radu ohledně svýho života? :-D

  15. Dejnicka

    Stavím se do řady…

  16. ale samozřejmě, klidně, ale pak mi nechoďte nadávat až dopadnete jak sedláci u chlumce:D nebo jak já.

  17. vyjimecnej 2

    dnes jsem v sephore ulovila OPI here today… aragon tomorrow, zatim mam jednu vrstvu a tesim se, az bude temnej a lesklej s novym top coatem, kterej jsem taky v zivote predtim nepouzila. jeste par dni, a zacnu zrejme sama psat svuj nehtovej blog :D PS: me jen napadlo, jestli to neni skoda, ze mas tohle jen jako konicka. ze spousta lidi se zivi lakovanim a manikurovanim, ale myslim, ze tak mozna kazda tisici takova slecna je do toho takovej magor jako ty ;) a nevim teda, jak moc te bavi socialni prace, ale nak si troufnu tusit, ze to neni takovahle laska, vasen, posedlost… spousta lidi takovou vasen nenajde za celej zivot, a ty ji mas, a mohla bys ji delat jako profik, jako praci, a ne sedet v kanclu a tesit se na odpoledne, kdy se chystas pro novej lak a pak na blog, protoze to je to, cim zijes… a touha je zazrak, kamo, zazrak. tomuhle panovi jinak moc nerozumim, ale tohle je pravda ;) kazdopadne jsem zvedava na tvuj dalsi skorofejeton, maybe

  18. maybe – ooo, here today aragon tomorrow mám na takovym dlouhodobějšim wishlistu, to ses mi trefila do vkusu. tak doufám že se ti bude líbit.

    ale jinak jako moment, když už tu rozebíráme můj životopis, já dělám to co dělám ráda, nevybrala sem si to jenom proto, že tam nebyla matika, jsem hrdá na svojí profesi a baví mě, těšim se do práce, mám ráda svoje klienty, mám ráda když se někam něco posune, nesedim v kanclu a nečekám na odpoledne, nemám pocit že plejtvám životem, dnama. kupodivu mě opravdu zajímá víc věcí než jen laky na nehty. a ničim co se týká laků bych se živit nechtěla, sem ráda že je to pro mě nezávazný, nezávislý, můžu to na tejden hodit za hlavu a nestarat se o to. taky nevim čim myslíš že bych se mohla živit, lakovat nehty cizím lidem bych fakt nechtěla. a myslim že je spousta holek stejně nebo i víc praštěnejch než já, jen u mě to asi vypadá fakt jetě protože o tom píšu i takový romány, ale to asi nesouvisí s lakama jako takovejma, dycky sem něco psala, kdybych nepsala o lacích měla bych blog o něčem jinym kde bych psala. byla sem takový to dítě co v mracích na obloze dycky vidělo zvířátka, postavy, lodě… no a dneska funguju podobně, jen prostě v nadpisu je název laku…

  19. vyjimecnej 3

    jeeee, anno, bud se mi prestaly zobrazovat smajliky, anebo jsi ziskala pocit, ze te posilam kopat kanaly! a ja pritom mela na mysli spis neco jako film „julie&julia“, kde julie zacala varit jen z hecu, a pak se do toho hrozne zazrala a blogovala a dnes je z ni spisovatelka. i kdyz teda btw lakovani nehtu cizim lidem mi prijde uplne v pohode, pokud to toho cloveka bavi. ale jestli tebe bavi tvy zamestani, tak to je samozrejme luxus, a navic k tomu mas jeste takovyhleho konicka! a ze te bavi i jiny veci nez laky vime, jinak bychom tvyj blog necetli – nebo aspon ja ne ;) PS: aragon ma ted tri vrstvy a nadlak a je krasnej, prvni dojem je skoro cernej, ale ja vim svy a dobre tam ty temne zeleny hluboky elegantni tony vidim… :)

  20. no asi jsem vyzněla trochu hůř než sem zamejšlela, ale prostě asi nejsem julie. nebo julia. už nevim která byla která. můj život je docela v cajku, není potřeba ho měnit, ale děkuju za zájem.

    jéé a děláš mi chutě na ten aragon! asi se posunul na všech mejch wishlistech na nejvyšší příčky. i když možná ho eště předhoní zoya envy…

Zanechat Odpověď

