China Glaze Emerald Fitzgerald

China Glaze Emerald Fitzgerald

Byla jsem zas jednou nakupovat ve vlastních přebytcích… Ale já za to nemůžu, mám šílenou tmavozelenou fázi a nevim co se sebou. A v nevyzkoušenejch mi zbejvá už vlastně asi jen Zulu (… nee to je blbost) a na ten si pořád eště připadám jako moc malý kuře.

Já vim proč EF skončil tenkrát v přebytcích, nevyzkoušenej. Je na mě moc modrej. Neni teda jako modrej-modrej, ale na tmavě zelenej je příliš modrej. Je spíš… paví, teal, než zelenej. Ale dobrá, dneska jsem se rozhodla že na něj nebudu koukat jako na tmavě zelenej, že na něj vytáhnu svojí novou zenovou shoshinovou mysl a nebudu vůbec nic očekávat. A dneska je ten lak najednou docela pěknej! Uplně nejkrásnější je že je frost, já vim že ten povrch nemáme nikdo rád, ale tadytomu to tak sluší… Hrozně trefili tu dobu do který je ta kolekce zasazená, teda myslim, já tenkrát nežila žejo. A dneska se ty třicátý a čtyřicátý léta snaží každej prezentovat jako esteticky příjemnou dobu, s čimž bych asi souhlasila, ale nedá se nic dělat, myslim že jejich laky byly tenkrát prostě frosty. Tak jsem ráda že to v China Glaze nepřikrášlovali.

Většinu času mi přijde, že nejsem cílová skupina Chiny Glaze. S jednou výjimkou – podzimní kolekce. Ty uměj tak pěkný! I když teď o tom tak přejemšlim a já jsem vlastně příznivec i podzimních kolekcí i od OPI a Essie. Vlastně sem asi příznivec podzimních kolekcí. Podzimních barev. Podzimu. A tenhle lak je taky o něco hezčí už jen tim že je z podzimní kolekce. Dohromady je to jako nosit na nehtech 1. podzim a 2. třicátý léta. Je takovej plyšovej a útulnej a elegantní a hřejivej… Na fotce to asi neni moc vidět, tam vypadá jako obyč shimmer, ale ano, jsou na něm vidět tahy štětečkem, má takovej stříbrnej třpyt kterej vypadá jako jehličky a kterej se pěkně skládal za štětečkem. Hmm divný, to by se mi nemělo líbit… Asi se mi to líbí protože sem takovou věc sto let neměla na nehtech. Barva je nee nepodobná ChG Watermelon Rind, což pro mě byla taková light verze tmavě zelenejch, tmavě zelená pro začátečníky, dětská šunka. A pak je asi eště podobná barvě plísně v nivě, mmm dala bych si…

Celej ten lak je pro mě takovej… oukej. Barva je oukej, neřadim ho mezi svoje oblíbený tmavě zelený, ale na zpestření dobrý, skupenství je taky oukej, žádný velký problémy ale zas nic o čem byste psali domu. Hmmm… neurazil mě, nenadchnul mě, no asi dojdu do přebytků jen přepsat slovo nepoužitej na jednou použitej a popojedem dál.

China Glaze Emerald Fitzgerald:

12 responses to “China Glaze Emerald Fitzgerald

  1. Mně se původně ta CG kolekce nějak nelíbila a pak jsem si objednala pár laků z ní (mezi nima i EF) a byla jsem z nich hotová. Neuvěřitelně povedené laky. I Midnight Mission a Bogie a Ingrid… Jinak taky se mi líbí podzimní kolekce, tou dobou za laky utratím nejvíc. Naopak letní kolekce a různé glitry a Shattery jdou zatím mimo mě :)

  2. jé, tak ten mám taky a dovolím si jen maličko nesouhlasit, já ho miluju, právě proto, že je trochu teal, protože já jinak zelenou na svých nehtech moc nemusim, tenhle odstín ještě snesu :) a máš pravdu, ta podzimní kolekce se jim fakt povedla, mám ji skoro celou :)!

  3. sonidlo – no ingrid jsem chvíli měla a taky sem jí poslala nevyzkoušenou dál a teď toho asi trochu lituju… asi to byla fakt lepší kolekce než si pořád myslim. a jinak sem si před chvíli hodila emerald fitzgerald do google images a tvoje fotky vyhlašuju za oficiálně nejlepší v celym internetovym vesmíru.

    petra – já vim že sem s těma zelenejma uplně na zastřelení vybíravá, vaděj mi v nich nejabsurdnější věci. je mi jasný že je to vlastně pěkná barva, jen na mě je moc… nebo moc málo… no… něco: )

  4. Ježiš dík moc! Akorát se divím, že se po kliknutí na většinu z nich pořád ještě dostanu na svůj blog a ne na některý z milionu blogů toho zloděje :(

  5. no asi máš eště pořád o trochu větší návštěvnost než pan zloděj: ) (teda pokud nejsem uplně mimo a tušim dobře jak se to pořadí výsledků generuje…)

  6. Teď jsem zkoušela zadat do Google Img Ingrid, Bogie a Midnight Mission a tam už z mých fotek nevede snad ani jeden odkaz ke mně. Asi si na Vánoce budu přát nějakého crackera, který ty jeho blogy zlikviduje, pokud to vůbec jde :D No nic, nezbývá, než to uzavřít konstatováním, že Emerald Fitzgerald je opravdu krásný :D

  7. tyjo já sem asi hroznej flegmatik, ale já bych si timhle nenechala krátit život… nevěřim že na ty stránky někdo chodí, proč by taky, každej kdo má ty blogy trochu nažvejklý ví kam jít pro skutečnej obsah, navíc tvoje nehty jsou z dálky rozpoznatelný, za soníka se nikdo nemůže vydávat: )

  8. Tak já bych si ho vzala (-: Napiš do přebytků „pryč“. (-:

  9. Hřejivej? To je asi tak poslední slovo, který bych na tenhle lak použila. Mě je z něj totiž normálně zima. Prostě mi připomíná zmrzlý jehličí, žádnej podzim. A plíseň v nivě mě dostala…

  10. Já tam snad vidím kromě zelené a modré i šedou…? Nevím teda,koukám na tu fotku a jak si napsala, asi prostě jenom ‚oukej‘ nic víc a nic míň. Jinak dneska jsem si koupila ten NYC Flat Iron Green, tak jsem zvědavá jak se v něm budu cítit :-)

  11. Zajímavý je, že od začátku až do konce článku přemejšlím, proč že jsem ho dala pryč a sama na to nemůžu přijít…..teď jak ho vidim hned bych ho lákla, ale asi jak říkáš ty, sice neurazí, ale ani nenadchne…
    Mimochodem jsi mě pěkně nakazila, hodlám si jít pro NYC a už druhej den googlím tmavě zelený…jaká je top (pro tmavězelenýho začátečníka)? (ne a zulu slyšet nechcu prosím ju?)

  12. zirafka – ok, dávám ho stranou, pak někdy ho zahrneme do kšeftů, děkuju!

    blanche – no, já to asi myslela tak že mi přijde takovej jako podzim, kdy se začnou nosit velký šály a začne se zůstávat spíš uvnitř než venku a lidi se k sobě tulej aby se zahřáli…

    jitulikaaa – jj ty stříbrný jehličky ho dělaj trochu šedym. a mám radost že jsem někoho ukecala na flat iron green, doufám že s nim budeš spokojená tak jako já.

    dasa – hehe, no, můj nejoblíbenější lak v tohle vesmíru je momentálně illamasqua rampage, ale to asi taky neni uplně na nějaký jenom zkoušení… tak pak mě napadá zoya envy (nemám ale plánuju), orly enchanted forest, nubar forest, opi htat, $opi dark room, no a nebo z třpytkovejch klasika chg emerald sparkle…

Zanechat Odpověď

