Ozotic Pro Elytra 528

Ozotic Pro Elytra 528

Ozotic Pro Elytra 528

Ozotic Pro Elytra 528

V Elle psali, (ahoj, nově příchozí čtenáři Elle!), jo teda v Elle psali, že je to tu „velice vtipné“. Tak já jenom jak teď budu mít blok tu cokoliv napsat a eeeeeeer uuuuuuum hrozně koktat, tak víte z čeho to mám. *stydlík*

Ale tak já to zkusim… Dneska tu máme něco z dovozu. Teda u nás je samozřejmě skoro všechno z dovozu, pokud nejste zarytejma vyznavačema Dermacolu nebo GS, ale tohle je z exotičtějšího dovozu než furt jenom z USA. Ozotic Pro je australská značka, která by myslim sklízela daleko větší pozornost kdyby nebyla australská. Maj tolik zábavnejch laků! Jako třeba já těm holografům nerozumim, ale myslim že oni dělaj moc pěkný. Tmavý, nee furt ty vyblitý světlý. A tak vůbec, víc zábavnejch laků maj. Takový australský Nfu Oh. No a letos! Letos přišli s novou řadou, touhle Elytrou (latinsky „krovky“, jejda!). Jsou to celkem jenom tři čísla, tři třpytkový nadlaky, ale jestli se vám z nich nezrychlí tep tak nechci bejt vaše kamarádka. Všechny tři jsou stejnej princip, duochromový třpytky, žádný tyhle holografický nesmysly, ale pořádný solidní dvě kontrastní barvy který se různě objevujou a mizej podle světla. Prostě duochrom, no. Zvláštní jak nemám ráda duochromy ale duochromový třpytky se mnou dělaj všechny tyhle věci. Tadyten 528 co mám já je teda kombinace zelená/fialová, 529 je modrá/rudá a 530 je zlatá/rudá.

Koupit se tahle sranda dá na piCture pOlish, doma jsem ho měla myslim za tejden a problémy veškerý žádný. Neni to teda cenová úroveň při který plníme košíčky v e-shopech plnejma hrstma, je to takovej ten lak o kterym (aspoň teda já) člověk chvíli přemejšlí, pořád se k němu vrací a pořád to přepočítává. A pak jednoho dne se probudí příliš brzo a už nemůže usnout, zapne počítač, hodí třpytky do košíku, prosviští checkout, vypne počítač a má pokoj a jde znova spát. Kdo by to byl řekl že moje dosavadní největší útrata roku 2011 bude třpytkovej nadlak! Hmm…. ***edit – tohle bylo psaný za dob starýho poštovnýho, za to co si řikaj za poštovný teď by mi upadla ruka tam kliknout na checkout, bohužel***

Stále nevim jestli se u třpytkovejch nadlaků píše odstavec o tom jak se lakoval? Doufám že ne protože nevim co k tomu psát. Jo to nahoře jsou dvě vrstvy 528 přes jednu vrstvu Illamasquy bOOsh, plus jedna vrstva Seche. Fotil se uplně strašně, v nepřímym světle nebylo vidět jak se měněj ty barvy a na sluníčku se začal třpytit a barevný schéma bylo zas v prdeli. Modelka jedna rozmazlená. Takže jenom že ve skutečnosti je barevnější, kontrastnější, silnější.

Jo a protože už jsem ho nosila přes jednu jinou manikúru někdy dřív, tak vám výjimečně můžu napsat jak se odlakovával. Já to totiž nechápu, šel uplně celej spolu s tim podkladem, žádný takový to že odlakujete ten podklad kolem a pak vám tam zbydou nastříbrno odlakovaný třpytky. Vůbec! Stáhla jsem ho jak nějakej krémík. Nechápu to.

Ale jako vážně, já mám tyhle laky tak ráda! Ty co chtěj vypadat jako brouččí krovky, jako benzínová louže, jako RBL Scrangie. A tenhle je pro mě zatim asi vítěz, takhle přes tmavej lak je to totiž tmavý, ale zároveň nejvíc kontrastní co jsem asi viděla. Tenhle se s tim prostě nemaže, nechodí kolem horký kaše, dostal jméno elytra a tak přesně takovej prostě je a nazdar.

Krovky… zas jednou lak ze kterýho je i Anna na krovky.

Ozotic Pro Elytra 528:

27 responses to “Ozotic Pro Elytra 528

  1. Oh, tak to je nádherná kombinace, i samotný barvy v třpytkovým i s černou Ill.! (A jen tak mimochodem, nevíš, proč se mi nezobrazují stránky Picture Polish, já už je chtěla před delší dobou prošmejdit a ne a ne se mi zobrazit, pořád jen Oops!…..)

  2. faaakt? to je divný…. i když je třeba najdeš přes google? a ten můj odkaz taky nic? (zkoušela sem ho, mně funguje…) moje počítačový znalosti končej u tlačítka power, takže já ti asi moc neporadim bohužel… a co to píše za tim oops?

  3. To píše Google: Oops! Google Chrome could not find http://www.picturepolish.com.au a Explorer to taky nezobrazí, tam mi vyjede nějaký vyhledávání na webu a tam jsou na to odkazy, ale když na ně kliknu, tak se mi zobrazí to samé vyhledávání. Já jsem právě taky počítačový jelito, takže proto se tak blbě ptám…

  4. *škrábe se na hlavě* jediný co je jiný že já používám mozillu, ale to přece nemůže bejt tim… že ne?

  5. Staženo…. nefunguje… není to tím!

  6. tak…. dál nevim. ale představuju si že kdyby sem přišel někdo kdo tomu rozumí tak by teď řekl větu ve který by bylo slovo cookies… „zkoušela jsi smazat cookies?“ nebo tak něco.

  7. Dejnicka

    Míno, já to dneska v Chrome normálně otevřela, ale jinak se mi tahle hláška často stává a ve všech třech prohlížečích, takže to v tu chvíli chce prostě použít jinej, nic světobornějšího jsem nevykoumala…

    Annie, tys tam nechala tu noční oblohu?:-O Tenhle je taky moc zajímavej, ale noční obloha je noční obloha… A jako oni mají několik červených holografů, proč mi to děláš?!!!
    P.S. Nechce se mi utrácet stovka za Elle, to si radši koupím nový lak, to ty určitě chápeš.., ale hrozně ráda bych ten článek o tobě viděla/četla, nechtěla bys nám ho sem prosím naskenovat a šoupnout?O:-)

  8. ten je tak krásnej! všechny tři jsou krásný! :-*
    jo a mě se stránky Picture Polish z toho tvýho odkazu otevřely bez problému, mám Google Chrome

  9. noční oblohu? kterej myslíš? já žádnej nevyhodnotila jako noční oblohu. jo a noo, červený holografy maj, hehe.

    a můžeš zůstat klidná, to neni článek, jen půlka věty, a v podstatě jsem jí tu už celou citovala hehe. ale potěšilo to, jsou na mě takový hodný… takže teď si za ušetřený peníze můžeš koupit třebaaa… nějakej rudej holograf, nenízač!

  10. jitulikaaa – to jsem ráda! akorát si tu začínám připadat jak stará struktura že používám prohlížeč kterej už evidentně vyšel z módy hehe.

  11. Dejnicka

    Díky:-D Jako oblohu jsem vyhodnotila tu 529.
    Jo a stará struktura bys byla, kdybys používala Explorer, Mozilla je ještě v normě:-D

  12. Dejni dík, ale mě se to u týhle stránky stává vždy, ne jen někdy, no tak aspoň ušetřim… ale štve mě to, sakra.. ještě zkusím ty cookies, ač naprosto netuším, vo co jde. Jo a Annie promiň, že ti tady spamuju komentáře debilníma dotazama, ale ten lak je prostě tak krásnej, že ho chci a ještě Dejnička tady mluví o nějakých holografech, ach jo!!!!

  13. Oh, tak ten je!

  14. Ten je nádherný! A to jsem si myslela, že mě spíš bude zajímat řada Multi Chromatic než Elytra…

  15. I have it and still have to try it!
    Did you use one or two coats? I tried to translate your text, but didn’t understand it so well :D

  16. Je úžasnej, ty stránky mám už delší dobu v oblíbených, že jako až konečně budu mít peníze, tak se na to vrhnu, líbí se mi tam toho moooc.

  17. dejnička – ahaa, hmm, ale to nee, ten je rudomodrej, noční obloha nebejvá rudá, no a hvězdy teda nebejvaj ani modrý… já sem asi na noční oblohy nějaká vybíravá.

    mína – no, tak ti holt my ostatní budem muset aspoň vyprávět o tom co krááásnýho tam všechno maj, hehe.

    an – jo je!

    sonidlo – neee, ty jsou ošklivýýý, elytra tě zajímá!

    smaltoitaliano – it’s two coats of elytra over a black creme.

    viennettka – no tak to sem zvědavá s čim přijdeš z nákupu ty. ale tušim že to nebudu schvalovat hehe!

  18. Já ho chci, mě se bohužel ty stránky otevřely napoprvé…a fotky máš krásný, až takový, že už mám zase nasyslen v košíku červený holograf.

  19. hehe, bohužel! no ale jestli máš v košíku červený holograf tak zas tak velkej výchovnej efekt nemám… *měří si z dálky dajáčkův košík*

  20. Já su zas teda sto let za opicema a o tomto slyším poprvé, nicméně se mi to moc líbí, ale obávám se, že minimálně na tento měsíc jsem svůj budget na laky dost překročila a koupila si s svůj historicky nejdražší lak :)

    Ale třeba jednou i tento přijde na řadu :))

  21. dasa – doufám že je jasný která otázka mě teď pálí na jazyku? povídej, povídej!

  22. Chanel Blue Satin :) jo a ještě konečně Bad romance no hádej, kdo za tento může…. :)

  23. Závidíky, závidíky! Košík na picture polish plním poměrně často už nějakej ten měsíc. Ale pořád jsem asi ještě nevstala dost brzo ráno… Hlavně totiž potřebuju nutně úplně všecky, páč jsem blázen do duochromů. Co já s tím budu, dělat, to teda nevím… To bych musela vstát ještě o několik hodin dřív, než vůbec půjdu spát.

    A jinak jsem moc ráda, že Tě už nalezly i čtenářky Ona Dnes a Elle, ale stejně jsem pyšná, že pro geeky na Twitteru jsem Tě už dávno objevila právě já. ((-;

  24. No tak tohle je ‚gem‘! nadhera, nadhera, nadhera! Vsechny ty Ozotic barvy jsou nadherne, ale skoda, ze vyjdou tak draho :(

  25. dasa – ooo blue satin, ten se mi z fotek líbí, uplná elegance! pěknej!

    zirafka – já myslim že geeci (sp?) na twitteru musej bejt z blogu o lacích uplně vystříkaný hehe… a jinak doufám v brzkou nějakou pořádnou insomnii, bavilo by mě koukat na cizí úlovky z těchhle stránek. notak holkyyyy…..

    lucisek – jj „gem“ indeed! a s cenou máš pravdu noo, ale je potřeba na to koukat jako na takovej „treat“ a „splurge“ hehe. ne jako na to co kupujem furt dokola.

  26. neříkám to často, ale tenhle je strašně sladkej :D

  27. Já chci vidět to Elle! Jako lak taky fajn, ale to Elle mě tak nějak zaujalo víc. Pardon :-)

Zanechat Odpověď

