Sally Hansen The Deepest Of Violets

Sally Hansen The Deepest Of Violets

Zrovna mám na nohou RBL Film Noir a je to jediná barva na kterou mám teď náladu. Ale nechci mít na nohou a rukou stejnej lak. Nemám to ráda. Nechci ladit. Já vim že pro spoustu lidí je to vrchol dokonalosti, konečně bych byla úpravná a spořádaná, ale jak řeklo Péčko, moje sister from another mister, „…ale já nechci bejt normální.“ A já chtěla něco co nebude Film Noir.

A víte co? Trefila jsem něco lepšího než Film Noir! The Deepest Of Violets jsem si opatřila kdysi dávno když sem poprvý zjistila že všechny tyhle vampies na mně vypadaj teplejč než na ostatních. Všechny neutrální jsou čistá hnědá a… aby na mně něco vypadalo neutrálně musí to bejt původně fakt hodně studený a modrý. Na tý fotce to taky vidíte, v lahvičce fialový, na mně kokakola. No, není to lehké ale učim se s tim žít…

Ale The Deepest Of Violets je vítěz eště v několika jinejch uplně náhodnejch kategoriích. Například zaprvé, štěteček. Je hrrrozně hubenej až sem z něj měla trochu respekt. Ale ono se s nim lakuje tak výborně! Tim jak je přesnej se dá dobře kontrolovat kde lakujete a můžete až TAKHLE blízko ke kůži. Navíc z něj nějak záhadně disciplinovaně stejkal ten lak dolu, dycky když sem si řikala že hmm eště kousek bych potřebovala tak stačilo jet dál a ono dycky trochu čerstvýho tekutýho laku pod tim štětcem najednou bylo. Ale žádný divoký kaňky. Zvláštní ne? Sem nikdy neviděla. Zadruhé se mi líbí jak hezky do tenka a do placata uschnul, i když to jsou tři vrstvy. Já mám sice radši když je laku trochu vrstva, proto lezu po zdi z holografů a Nubaru Diamont, ale tady u toho je to taková příjemná změna. A zatřetí hrozně rychle uschnul. Mezi vampies asi fakt vítěz, i to lakování bylo jakž takž v cajku… nevíte jestli mám mezi vampies už nějakýho vítěze z dřívějška? Hmm, jestli ne, tak…

Jo a když jsem hledala co si teda nalakuju, vytáhla jsem jich z krabice trochu víc a protože je navýsost pravděpodobné že se tu všechny ty laky časem objeví v samostatnejch postech a protože je mi jasný že budete prudit že jsou 1) stejný a 2) černý, dokopala jsem se ke srovnání. Takže…

palec = China Glaze Nightfall
ukazováček = Sally Hansen The Deepest Of Violets
prostředníček = Essie Luxedo
prsteníček = RBL Film Noir
malíček = Nails Inc. Marco Polo House

No, nějak jsem to netrefila, ty krajní jsou jedna kategorie a ty tři prostřední zase jiná. A velkejma tlustejma vítězama jsou pro mě právě ty krajní. Nightfall je asi tak nejlepší věc od vynálezu krájenýho chleba. Můj novej nejlepší kamarád. Je tak krémovej a studenej, fialovej. A stačily mu dvě snadný vrstvy. Eště líp se lakuje Marco Polo House, ale dobře, u toho byste mě ukecali že mu můžete teda řikat černej. Jen když sluníčko správně dopadá na tu lahvičku tak je vidět že je to ve skutečnosti hodně tmavá blurple. Nicméně jedna vrstva, holy fuck! Asi ho budu používat pod vrstvení místo bOOsh. No a ty tři prostřední… Stručně, Sally Hansen je nejstudenější, Luxedo nejtmavší a Film Noir nejsvětlejší. Dohromady se tyhle tři lakovaly blbě… což eště víc podporuje mojí teorii že tyhle tmavý vampy vínový se lakujou prostě blbě od přírody, něco v nich nějak nefunguje a je jedno co je to za značku. Nebo je to samozřejmě ve mně. Uplně nejhůř se lakuje Film Noir, asi proto, že je skoro trochu želatinovej. A nejlíp Sally Hansen, vidíte, čim víc modrý, tim lepší lakování. Nějaký čáry v tom fakt budou. Takže Film Noir půjde pryč, Luxedo mi myslim bude vyhovovat víc. (nechápejte mě špatně, jellies budu dycky milovat, ale prostě u tadytoho laku jsem hledala něco jinýho…)

(…)

Furt se sem vracim zírat na tu fotku a… Marco Polo House je snad ta nejpěknější věc mezi nebem a zemí. Nee vážně!

A neni divný že i přes to že už teď jich mám tolik nepřestávám chtít eště Zoyu Casey?!

Sally Hansen The Deepest Of Violets:

12 responses to “Sally Hansen The Deepest Of Violets

  1. Na tvých nehtech vypadá úžasně, mně by to takhle nikdy neslušelo! A z toho srovnání se mi barevně nejvíc líbí prsteníček, protože na něm je nejvíc vidět, že to neni černá.

  2. no zrovna tobě mám pocit sluší uplně všechno: ) a kdybyste to někdo myslel jakože fakt… tak právě ten prsteníček je k dispozici. teda nee můj prsteníček, ten lak.

  3. Hmmm, zajímavá nabídka, asi jí neodolám (i když píšeš, že se lakuje nejhůř, ale to pro mě není směrodatný, protože já se patlám se všema). Tak si k němu napiš štítek s mým jménem. Díkes

  4. Mě se líbí asi všechny, taky mě štve, že to jde na mě dohněda….tyto vypadají slibně…jo kdyby si to Mína rozmyslela… :))

  5. Jdu se oběsit, ať na to zírám jak chci, vidim jen jedinej rozdíl a to, že ten prostředníček je nějakej víc do červena. Takovejhle komentář bych čekala od lakovacího analfabeta a ne od někoho, kdo má doma 50 laků….stydim se, stydim.

  6. :D tohle nejsou barvy pro mě, protože jsem tak bílá,že na mně to vypadá vampy až moc, musím ale uznat,že tvoje nehtíky jsou pro tyhle barvy jako stvořené a nejvíc se mi líbí asi ukazováček :), i když nuance jsou tak jemný, že rozdíl kromě lakoholiků asi nikdo nepozná :D….

  7. Dejnicka

    Jsem na tom jako Blanka, mám doma stopadesát laků, tyhle barvy miluju a přesto v nich nevidím žádný rozdíl:-D

  8. mína – no, ale to je fakt asi mnou, já tyhle barvy neumim lakovat. tak třeba to bude v cajku.

    dasa – je to na vás: )

    blanche – ale, kam bys chodila! jako uznávám že tohle je i v rámci tmavejch laků docela hárkór kategorie. takže…. to nic…

    petra – moc děkuju, já sem jinak jako skromná a nesmělá dívka, ale musim říct že mně se na mejch nehtech tyhle barvy taky kurevsky líběj.

    dejnička – takže stejná odpověď viz výše:D to nic, spíš sem asi jetá já že v tom pořád eště rozdíl vidim.

  9. Ahoj, tvůj blog jsem objevila náhodou a jsem z něj docela nadšená. Obdivuju tvůj zápal a přehled i to, že dokážeš fakt vtipně psát. Nikdy bych nevěřila, že může být takhle zábavný sledovat blog „jen“ o lacích na nehty. Já nejsem takovej blázen do lakování, ale pár laků mám a to téma mě teď dost chytlo :-)
    Ale odjakživa jsem měla problémy s kvalitou nehtů. Lak na mě vydrží bez chyby maximálně 2 dny, většinou spíš jen 1. Nehty se mi často lámou a třepí. A to jsem už zkoušela všechny možné podkladové i krycí laky, cpala se potravinovými doplňky na zlepšení kvality nehtů….Neměla bys nějaké tipy? A taky jak se starat třeba o kůžičku kolem nehtů, aby to vypadalo tak pěkně jako u tebe? Možná jsou to základní věci, které tvoje čtenářky znají, ale určitě bys pár lidí potěšila nějakým článečkem na toto téma.

  10. marika – děkuju za milý slova, vítej! já sem v tomhle asi trochu autista protože potřebuju aby každej příspěvek byl přesně jeden lak, nadpis příspěvku = jméno laku a tak. nemůžu z těch kolejí vyjet… tak ti zkusim odpovědět aspoň tady i když nevim jestli mám moc co říct. recept proti lámání nemám, nikdy mě to netrápilo, při mojí dýlce je to asi fyzicky nemožný. jo! tak rada proti lámání by bylo nosit krátký:)) podlaky a nadlaky jsou podle mě otázka pokusů a omylů, člověk musí hledat a najít kombinaci která mu vyhovuje. já třeba mezi podkladovejma nevidim moc rozdíl, nadlak mám ráda seche vite. no a kůžička, hehe, o tu bych se potřebovala začít starat ale nějak mě to stále nezačalo bavit. ale takový ty obecný rady jsou ruce během dne mazat, celý nebo takovejma těma cajkama jen kolem lůžka, no a před lakováním zatlačit. tak…snad to takhle stačí i když teď si to po sobě čtu a já sem teda fakt přínos pro lidstvo:D

  11. Me pomahaj tablety selen zinek od pharma nordu ktery si davam v zime kvuli imunite a hezky nehty jsou bonus.
    jinak tyhle cerno fialovy laky jsou krasny ted jsem si koupila od essie – maj ted vyprodej skladu do 30/6!! takze koupila sem si velvet voyeur, luxedo mi prisel moc tmavej,ale este jsem ho nelakovala, dala sem prednost going incognito:). kdybys ho chtela na pujceni tak mi pisni:)

  12. Dík za odezvu. S těma krátkejma nehtama na tom něco bude :-)
    Jinak s tou kvalitou nehtů jsem došla k závěru, že je to dědičný. A ty máš tu kůžičku kolem fakt super, mě se v jednom kuse dělaj záděry. No a s tím zatlačováním kůžičky, to já právě nevim přesně jak na to :-(

Zanechat Odpověď

