FingerPaints Yellow Bikini

FingerPaints Yellow Bikini

Tak aby se neřeklo že uplně ignoruju ty letní barvičky

No, já věděla že bude hodně hodně těžký bejt vystavená obrázkům dalšího žlutýho Chanelu a bejt silná a nepodlehnout. Naštěstí o to se už postaral Revlon a kdybych byla jednou joo slabá v kolenou tak beru Electric. Blbý je že fotky Mimosy na některejch blozích vytáhly zpátky na scénu obrázky (koho čeho) Chanelu L.A. Sunrise, pár let starýho laku z tý Robertson Boulevard kolekce, k čemuž můžu říct… že… prostě nebydlim za rohem od Robertson Boulevard tak sem měla trochu těžkej život. Navíc v době týhle kolekce eště neměl Revlon ten (dobrej) zvyk vyplesknout dupe každýho novýho kultovního Chanelu, takže se hledalo pěkně postaru mezi již existujícíma barvama která je jako nejblíž. Nejblíž je prej FingerPaints Yellow Bikini. Voilá!

Obrázky L.A. Sunrise jsem na internetu oslintávala dlouho, víte, měkounká žlutá která má znázorňovat východ slunce nad L.A.? Připište mě na seznam. Nikde jinde bych neviděla východ slunce radši než v L.A. Kdybych jednou založila nějakou sektu, myslim že bychom vyznávali východy slunce nad L.A. Já nevim, je v tom obsaženýho něco o mně. Ale zas vysolit za něj nějakejch padesát kolíků na ebay… Kromě toho by moje sekta asi vyznávala laciný dupes drahejch laků. Jo!

Když sem ten lacinej dupe teda vytáhla jednoho dne z obálky, řikala sem „ewww – nechci – ošklivý – fuj – pryč – přebytky“… V lahvičce je ten lak hrozně hnusnej, takovej kyselej, nemocnej. Asi je na stěny nějak moc nalepenej ten žlutej shimmer nebojánevim. Kterej po nalakování neni skoro vůbec vidět, na nehtech je to cca krémík. Uf, eště že tak. Jo, takže sme na nehtech. Na nehtech je teda o poznání tmavší než lahvička (jeden plusový bod) a neni v něm vidět ten ošklivej shimmer (druhý plusový bod), i když zas je ten lak pořád takovej měkkej takže nějakou službu mu ten shimmer asi přeci jen dělá. Jen… to neni takový jako v tý lahvičce. Lakoval se… no co chcete, je to žlutej lak. Čtyři vrstvy a to sem eště mezi vrstvama docela dlouho čekala. Co byste chtěli no. Hnus, velebnosti.

Taky po tomhle článku si asi už do smrti vždycky vzpomenu že „yellow nail polish is escapism“. K čemuž bych dodala snad jen „…yeah.“ (mimochodem dobrý čtení, hlavně ty komentáře)

A teď mě omluvte, jdu zas někam předstírat že jsem holka s Chanelem na nehtech, heh. Z toho bude maloměsto uplně omdlívat, já vim…

FingerPaints Yellow Bikini:

6 responses to “FingerPaints Yellow Bikini

  1. Timhle lakem jsi mi pripomnela jak jsem kdysi na stredni nosila zlutej lak protoze sem chtela bejt jina, vypadal jak zlute natrena trubka od topeni a hrozne pruhoval. tenhle vypada mnohem lip a tobe i slusi ale u me to maj zluty rozlity jeste na dlouho;)

  2. Jééé, žlutá! Ale mně se asi víc líbí ta lahvička, ta by mě sváděla ke koupi, co s krémíkama, těch už mám několik.

  3. po žluté zrovna nešílím, ale tvoje recenze prostě žeru, i kdybys asi psala o laku barvy čerstvých zvratků, tak by mě to bavilo :D :D

  4. Tak zrovna mám na nehtech žlutej Essence My yellow fellow a řeknu ti, schválně jsem prozkoumala zblízka tvojí a mojí fotku a jsou si hodně blízko, teda podle fotky :D, nevim, jak ve skutečnosti….taky má shimmer a na nehtu skoro vůbec neni a taky se mi děsně líbí. Já na žlutý laky vůbec nejsem, ale je to změna, a když je to léto a navíc je tak hnusně….hm, prosím tě, o tý sektě mi dej potom vědět, ráda bych do ní vstoupila!

  5. ala – já vypadám jak natřená trubka ve všem, heheheee! a tenhle pruhoval bohužel taky. a dík, taky se mi na mně žlutý líběj.

    viennettka – jo takže když už se shodnem na laku tak tobě se aspoň musí víc líbit v lahvičce, hm, rozumím, rovnováha ve vesmíru zachována.

    dashulka – i něco takového tu možná čeká v konceptech *nasazuje si sluneční brýle* *dělá bublinu ze žvýkačky*

    petra – no to eště nevíš co budou další rituály! pak by ses možná tak nehrnula! *eště jednou si tajemně nasazuje sluneční brýle* ale ozvat se samozřejmě můžu, jak myslíš…

  6. taky mám žlutý lak od Essence My Yellow Fellow a jak už psala Petra, přijdou mi takhle z fotek hodně podobný.mě se žlutý laky strašně líbí, ale kdykoliv ho mám na nehtech tak už doma si vyslechnu plno přiblblých poznámek a když s ním vyjdu za branku, tak mi přijde že každý kouká a řiká si: ‚co to proboha na těch nehtech zase má‘ :-D

Zanechat Odpověď

