Zoya America

Zoya America

HAPPY FOURTH OF JULY EVERYONE!

Yeah, to jsem s timhle lakem na nehtech chtěla říct už několik let. Myslim že konkrétně dva roky… před dvouma letama tenhle lak myslim vyšel. Jenže předloni jsem to nějak nestihla no a loni jsem si na to že sem ho vlastně chtěla na začátku července mít vzpomněla až někdy na uplnym konci června a zas tolik těm poštám nevěřim.

Já vim že nejsme v Americe…. teda vim že nejsem. Ale jsem tou zemí už asi nadosmrti uhranutá a fakt tam jednou potřebuju jet. Nechci vidět Ameriku jako byla jánevim v Gossip Girl, chci jet tam kde to bude vypadat jako v knížkách od Kerouaca, jako ve všem od Cormaca McCarthyho, chci jet tam kde to bude korespondovat se soundtrackem k tý mojí Americe což je beztak všechno co mám už leta v ipodu. Chci jet do Twin Peaks, do Freaks and Geeks, do San Francisca, do indiánskejch rezervací, na South By Southwest, do Americkýho nezávislýho léta (taky se na něj už těšíte?)… A proto potřebuju Zoyu America a proto jsem na krovky z tý Touring America kolekce.

(Já vim že technicky vzato je ten lak asi pojmenovanej po nějaký buchtě, asi po Americe Ferrera, ale… oh well.)

Nedávno jsem ho nosila na nohou a i když je moje okolí zvyklý bejt vystavený rudejm krémovejm lakům ve velkym množství (a nepochybně je považujou za jeden lak), tenhle jedinej sklidil komentáře o tom jak pěknej je. Čumíte co? Já taky čuměla. No, nicméně, jak jsem ho tenkrát lakovala poprvý, jakmile jsem se poprvý štětečkem dotkla nehtu, začala jsem panikařit a v duchu jsem běhala v kruzích po pokoji a taky v duchu jsem smskovala Dejničce, královně bielych tenisiek rudejch laků „máš Zoyu America? POTŘEBUJEŠ Zoyu America!“ a taky u toho zněly ty andělský chorály jako v kostele a rozestoupily se mraky a vyšlo slunce a tak. Jo, takhle to bylo. Já vim že už to je trapný, ale udělat dokonalej rudej krémík je asi nějaký strašně jednoduchý a pak jsem taky jednoduchá já že mě na to dycky utáhnou. Já vim že už sem to tu psala tak pětkrát, že tohle je nejlepší rudej krémík na světě. Ale… když… *šeptá* Zoya America je taky nejlepší rudej krémík na světě… Tak co mám dělat? Nejdřív barva. Dokonalá neutrální zářivá šťastná rudá. Víte jakou myslim žejo? Nejkrásnější. No a pak je tu to skupenství… víte jak dycky když už najdu nějakej one-coater tak ho stejně dám dvě vrstvy protože prostě kdesi cosi blekoty blekoty? Tak tohle je prostě one-coater……tečka za větou. Jediný čeho jsem si všimla ale nejspíš bych si toho nevšimla kdyby to teď nedávno nebylo zmíněný na ALU, že Zoya laky maj asi fakt trochu delší vedení co se týče toho… self-leveling, jak je to česky? Protože tenhle se taky nevyhladil sám. Ale tak nikoho kdo používá self-leveling svrchní lak to nemusí až tak trápit.

„...you just gotta igniiiite the liiiight and leeeet it shiiiine, just ooown the niiiight like the 4th of July…“ – ale tohle víte od koho je, ne? A to ste to eště neslyšeli zpívat mě!

Zoya America:

16 responses to “Zoya America

  1. CHCI! Tohle bude první věc, co si v červenci z kosmetiky koupim, musím ji mít! Miluju rudý krémový laky ve všech podobách. A potřebuju je všechny, protože každej je úplně jinej než ty ostatní. A tenhle je skvělej, nejlepší na léto.

  2. Perfetkní červená!

  3. tak tenhle rudý láček mě naprosto dostal! taky jsem zatížená na rudou, ale tohle je naprosto něco úžasnýho co ještě moje oči neviděli! a vůbec se nebojím tady přiznat že ti ho závidím a hned si ho du zapsat do deníčku laků co prostě musím jednou mít!

  4. *nechápavě kroutí hlavou*… já vim, že červenejm lakům vůbec nerozumim, ale co vám všem jako je? vždyť je úplně obyčejnej! a navíc je to dupe ChG Hey Sailor a určitě ještě aspoň pěti dalších laků…

  5. *chápavě kroutí hlavou* … je krásnej! Já teď lítám na Sooki, i když chápu, že u tohohle ten název není ono.

  6. Naaadherna barva! naprosto chapu tvoji zalibu v techto lacich a naopak nechapu proc j jeste zadnej nemam. ale zoya se da koupit jedine pres net nebo ne?kde ji kupujes ty?diky za tip..

  7. Píšu si… :)

  8. No popravdě tento lak už mám v merku od tý doby,co se objevil u tebe na wishlistu a číhala jsem na recenzi….takže jo, ten si píšu :)

  9. dobře :D, souhlasím, přemluvila jsi me, je to vážně krásná barva, je to dokonalá červená!

  10. Dejnicka

    Nejlepší země je Amérika, dolary všem dá Amérikááá… A sakra, nemám ho a musim si ho rozmluvit! Přece ty Zoya štětečky nic moc a lakování nic moc a výdrž nic moc..ale ta barva! A ten název! A taky chci do Ameriky! Já se zase chci podívat do Seattle a na ostrovy kde bydlela Betty MacDonald..a do oblasti 51:-D

  11. yarisse, jitulikaaa, sonidlo a dashulka mají moje požehnání: ) s shaki a petrou souhlas.

    viennettka – umm… asi že se nám líbí?

    mína – no, sooki mi taky dává zabrat, ta je z fotek taky krásná. a náhodou z toho názvu jsou co jsem koukala odvařený fanoušci nějakýho toho upířího seriálu, tam nějaká sooki asi je. tak zkoukni seriál a hned ten název bude ono! no a nebo sookie z gilmorek, ale ta se psala jinak. nicméně narozdíl od tý upíří sooki jí aspoň znám hehe.

    ala – jj jenom přes internet. a nejlíp asi zoyu brát z ebay.

    dejnička – aaa další podobně chorej mozek, to ráda vidim! tyjo tak to mě mrzí jestli ti zoya štětečky nevyhovujou, já už se tady na to téma asi nevyjadřuju protože mně vyhovuje snad všechno a zásadně uplně jiný než všem ostatním heh. ale to lakování! to americe křivdíš! z toho by ses počůrala.

  12. Dejnicka

    Jestli tys jim z tý oblati 51 neutekla čéče:-D
    (a vůbec ho nemám od doby tohohle článku v merku v jednom eshopu..nanynáná…)

  13. Na mě z těma novodobejma seriálama nechoď, v tom se vůbec nevyznám a pochybuju, že se na ně začnu koukat. Já naposledy sledovala Akta X.

  14. Dejnicka

    čéče, Gilmorky nejsou novodobej seriál, ty už pár let běží;-) A něco jako Akta X bych zase brala, to byl seriál, teď je to docela nuda:-(

  15. Všechno, co vzniklo po Aktech X, je novodobý :D Ale Akta byly fakt super a ještě lepší Twin Peaks!

  16. Bože, potřebuju Americu!! :D

Zanechat Odpověď

