Sally Hansen Plum Licorice

Sally Hansen Plum Licorice

Nějak jsem poslední dobou vyhořelá co se týče barev laků… nic se mi nelíbí. Jako třeba dneska. Chtěla jsem… nebarvu, ale všechny myší byly moc barevný. Takže tmavou. Ale ne černou, ta už nese nějakou informaci. Chce to něco víc rozostřenýho. Takže ne krémovou, ty jsou taky jednoznačný. Takže nějakej třpytivej a vampy. Ale nechtěla sem klasickej vínovej, protože ten je moc… klasickej, předvídatelnej, konvenční. Takže něco ošklivějšího, hnědějšího. Jenže já přeci hnědý laky nekupuju. Třeba ten Tease-y Does It co dávala ráno Dashulka by mi sednul, jenže… já přeci hnědý laky nekupuju. A tak na scénu mohl přijít jenom Plum Licorice.

To že je ošklivej neberte doslova, nebo možná berte, já vlastně nevim jakej je normálním okem, ale mym dnešnim okem je pěknej. Je přesně takovej jakej sem potřebovala. Je to… hmm je vidět že nejsem v shimmery lacích moc trénovaná, asi ho neumim popsat i když je dozajista uplně obyčejnej. Je to hnědá s vínovym třpytem? Ale ten třpyt jde vidět jenom na hodně jasnym světle, jinak je to hnědočernej krémovej. Lakování sem už zažila lepší, je dost řídkej a vodovej a blbě kryje, i když zase hezky poslouchá. A pořád fandim tomu štětečku.

A víte jak sem pár postů dozadu řikala že nikdy nechci nosit stejnej lak na nohou a rukou? Tak ten den dneska nastal… Ale když já měla takový trable vybrat byť jen jeden lak. Natož dva. Takže když už sem ten aspoň jeden našla, dala jsem ho holt na všech dvacet. Teda původně jsem ho vybrala na nohy a pak sem nemohla najít vůbec nic na ruce. Ale já sem stejně ráda že sem aspoň tim pádem můžu dát svojí pedikúru. I když jen na rukou. A vůbec bych dycky v sandálkový sezoně udělala tady z toho pedikúrovej blog. Jen kdyby na internetu na tyhle fotky nečekali různý… lidi, který maj trochu… jiný zájmy než ty laky. V létě mě ty barvy na nohy tak bavěj! Baví mě to jako kus oblečení víte? Třeba tenhle dnešní. Koupila jsem si tu nejkrásnější sukýnku na světě, ne vážně! Moment zkusim vám jí najít. Tahle je to. Neni nejkrásnější? No a musíte uznat že ta si uplně řiká o Plum Licorice v mejch hippie sandálkách. No ne? No přesně.

Akorát vůbec nevim kolik mu dát hvězd… to že splňuje moje nároky na ošklivost je dobře nebo špatně?

No, doufám že moje barevný mojo bude brzy zpět, nejlépe do příštího postu, protože takhle se mi bloguje dost blbě.

Peace out.

Sally Hansen Plum Licorice:

10 responses to “Sally Hansen Plum Licorice

  1. Já mám teď zase úplně bezlakové období. Nalakuju, nafotím a hned odlakuju kvůli blogu a jinak chodím po venku s nenalakovanýma zažloutlýma nehtama. To je ostuda :D

  2. joo tak to sme na tom podobně, akorát já si chodit s nenalakovanejma už zakázala protože pak dělám hrozný hlouposti… zpilovávám je až do masa (vy si myslíte že tohle co tady fotim je do masa… ale nemáte ani ponětí) a eště zbrušuju hrany jak mi vadí že jsou ostrý… pak to dávám měsíc dokupy. takže asi pomalu nasadim aspoň bezbarvý laky.

  3. Na té fotce vypadá moc hezky.

  4. On Tease-y je tak trošku hnědej, ale vlastně neni :) Ty třpytky a třpytivý flíčky či co v tom je ho zabarvujou do vínovo – fialova….jako já si taky nekupuju hnědý laky, ty dnes jsou snad jediný do hněda co mám…

  5. já jsm si taky myslela, že nekupuju hnědý laky,ale pak jsem se podívala do krabice a lakama adocela jsem se divila, na to, že je nekupuju,tak jich je tam asi 5, protože co kdyby se náhodou hodila…..Tease-y does it sice nemám,ale mám ten dojem,že je hodně podobnej Nubaru Raspbery truffle? Ted nevim,jestli nekecám, ale ten Nubar mám a je to hnědá, kterou snesu a líbí se mi. Ted vůběc nevim, proč tu rozebírám TDI a Nubar a co tim chci říct :D, ale každopádně tenhle Plum Licorice neni vůbec špatnej!

  6. a omlouvám se za překlepy a chybějící písmenka a nemezery za čárkou, jsem dneska nějak mimo :)

  7. Neni osklivej! K te sukynce teda rozhodne pujde skvele:)

  8. Ze všeho nejvíc se mi líbí ta sukně.

  9. Dejnicka

    To je taková pro mě dost nudná barva, takže chápu v jakém rozpoložení sis jí vybrala:-D Ale hnědým co nejsou úplně hnědý dej šanci, fakt to stojí za to a to řikám já prohlížejíce si své červené nehty;-)

  10. Ten lak se mi moc líbí, dneska se mi vyloženě trefil do nálady. Asi se půjdu mrknout na eBay, zda by byl.
    Jo a sukýnka je parádní. Hlasitě závidím všem, co můžou nosit sukně! :)

Zanechat Odpověď

