Essie Smooth Sailing

Essie Smooth Sailing

Já nemám modrý laky nijak moc ráda, kromě teda těch tmavejch. A světlejch. Jednoho světlýho. Ale občas mě nějakej i z těch středně modrejch zatahá za ponožku a osloví mě. A snažila jsem se přijít na to jakej je v tom systém, jak musí vypadat modrej lak aby se mi líbil, no a nepřišla sem na to. Je to něco mezi nebem a zemí asi. Třeba Smooth Sailing se mi líbí z toho důvodu že 1) neni čistě modrej, je nevimjakjetočesky periwinkle, víte, trochu fialový trochu bílý, a 2) že vypadá tou strukturou jako něco. Nevim jako co, to neni podstatný. Vypadá jako něco co neni lak na nehty. Možná fakt ten letní den u vody, ta hladina, víte, něco nehladkýho. Nebo možná něco v interiéru, nějaká textilie? Nevim. Možná je to modrá jako z vyšisovanejch starejch fotek a ten den u vody neni současnej, je ze začátku století, víte, Coney Island, kokosový opalovací mlíko, upravený maminky ve velkejch plavkách a s malejma dětma, světová výstava v New Yorku… Den jako stvořený pro banánové rybičky.

Lakoval se vlastně dobře, jen je potřeba dávat pozor abych tak použila Dajánčin slovník na lysinky.

Ach jo mě to nebaví, nechcete to někdo dopsat za mě?

Essie Smooth Sailing:

10 responses to “Essie Smooth Sailing

  1. To je krásně napsaný, úplně jsi mě naladila na to dávný posezení u vody a po tomhle laku dost toužím!

  2. ten lak je krásný a ten text je ještě hezčí…

  3. Dejnička

    Vypadá jako něco modrýho. Takže nic pro mě, jdu zas o dům (blog) dál…
    (Ale nemůžu mu upřít, že ta barva má své kouzlo, ale to bude těma třpytečkama, ty dodaj kouzlo všemu:-D)

  4. A mě se líbí a moc, ale lysinky mě u essie laků poměsrně výrazně štvou (je to nějaké pravidlo či co) a v současné militantní náladě sabotuji veškeré laky co vyžadují více jak 2 vrstvy.
    Jo a dogooglila jsem se botanického názvu kytky a je to brčál, mi to přijde značně nepoetcké.

  5. Nějak se vůbec nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne. Ty pidi třpytečky jsou fajn, ale asi mě neoslovuje ta základová barva, nejásám totiž ani z Coat Azure…

  6. Wau zaujimava farbicka:)

  7. Tak já naopak modré všeho druhu můžu,takže mně se líbí a jsem spokojen :D! Připomíná mi trošku Coat azure….

  8. Ančo prosím tě, proč si kramsáš ty nehty tak nakrátko? Máš je pak jak lopatky a ta kůže vylézající pod nehtem ukazováku taky nic moc. Všechny nehtové bloggerky co znám, mají nehty decentně povyrostlé, vypadá to lépe a žensky. To je máš tak zničené z lakování, že se ti ulámou? Nebo má tvůj přítel rád anální prstění a nechceš ho poškrábat?

  9. Blanche

    Ježiš to jsou komenty tady :-D Já tvoje krátký nehty miluju. A tenhle lak taky. A to modrou nemusim, jenže tahle je tak nějak retro. Chjo.

Zanechat Odpověď

