China Glaze Modern Elegance

China Glaze Modern Elegance

No dobrá, přiznám to, tenhle lak se mi z velký části začal líbit kvůli tomu jak ta barva vypadá vedle toho stříbrnýho víčka a písma. Když sem ho vytáhla z balíčku… no jako věděla sem jakou barvu kupuju, no, a ona byla přesně taková. Což neni jako zklamání, tyhle barvy člověk kupuje když potřebuje umejt paletu a nečeká od nich že budou whoa pětibarevnej multichrom žejo.

Nemám nejmenší ponětí z jaký kolekce tenhle lak je, ale asi to bude dost pravěk protože za dobu mýho zájmu o laky ChG blbli s těmahle stříbrnejma víčkama jen loni o Vánocích. A pak vlastně na těch holografech, ale tak to nepočítám. Samolepka na dně je taky bílá, takže pre-B3F. Víte co to znamená? Ten lak je uplně dokonalej. Tohle jsou dvě snadný máslíčkový krycí vrstvy, ale věřim že většině z vás by stačila vrstva jedna – to jen já sem nešika. U takovýhohle světlýho laku! Chápete to? Jako ta barva neni nic ultra originálního, já ho přikládala k lahvičce Essie Topless & Barefoot a ten rozdíl je fakt skoro neviditelnej… Essie je jenom o malilinko tmavší a o malilinko růžovější. Ale četla jsem o něm že se blbě lakuje tak jsem zvědavá jestli se dotáhne na Modern Elegance, protože oba si nechávat nehodlám.

Co je na tom laku fakt hrozně hrozně hrozně špatný je ten název. To je fakt na blití. Já ani neumim vysvětlit co se mi vybaví když se řekne modern elegance. Něco jako sportovní elegance… A to je pro mě největší peklo. „““Elegantní“““ kecky s krokodýlem a tak. Já bych si radši koupila lak s názvem Modern Vágus nebo tak něco, šlo by to? Děkujipěkně.

A zdá se mi že začínám prohrávat tady s těmahle opaque neutrals, že jsem v úvahách nad nima asi tak stejně racionální jako u rudejch a tmavě zelenejch. Třeba za nejlepší kolekci letošního léta považuju Zoyu Touch. Ale když… já za to too… nemůžu. Zdá se mi to tak pěkný, čistý umytý ruce bez jakýkoliv informace. Sheers pro lidi co maj od FingerPaints Yellow Bikini zažlucený nehty. A líbí se mi to když je to lehce mis-matched, když barva uplně neodpovídá barvě kůže, nejlíp tim směrem že je lak světlejší než kůže. Jako třeba Modern Elegance. Asi můj novej nejoblíbenější opaque neutral.

China Glaze Modern Elegance:

15 responses to “China Glaze Modern Elegance

  1. Dejnička

    Tak teď jsi mě teda pěkně zmátla, Essie tmavší a růžovější?:-o Já ho mám nějakej béžovej nebo jak se tahle neutrální barva jmenuje…

  2. hmm to se nevylučuje ne? oba jsou béžový, ale jeden jde víc do růžova a jeden víc do hněda.

  3. Dejnicka

    No pokud vycházíme z toho, že jsou oba béžové tak by se to tak dalo vzít:-D Ale tenhle mi na fotce připadá jako krásná světlounká růžová Essie jako béžová hnědobéžová, kde nevidím ani kapičku růžový, tak mě zmátlo, že by měl být růžovější. Každopádně tenhle se mi líbí moc moc moc!

  4. VŠE NEJLEPŠÍ K SVÁTKU!!!!

  5. VŠE NEJLEPŠÍ K SVÁTKU

  6. Ten je krásný! Jenže na mě by to nemělo takový efekt, jako u tebe, protože já to neumim tak perfektně nalakovat!

  7. VŠE NEJLEPŠÍ K SVÁTKU!!

  8. sonidlo

    Všechno nejlepší k svátku! :)

  9. sonidlo

    Jé, teď jsem si všimla, že nejsem jediná, kdo přeje :D

  10. mína – no zrovna u tebe bych strach neměla. já jsem velkej příznivec tvejch fotek.

    za přání DĚKUJU! a děkuju: )

  11. Máš nějakou oční vadu či co? Já teda o mých fotkách a lakování moc vysoké mínění nemám, nu ale což, aspoň někomu se to líbí, to mám radost! A též přeju všechno nejlepší k svátku!

  12. no oční vadu mám, to máš jako pravdu:D, ale na hodnocení tvejch fotek trvám. lakování a tvar a výběr laků a nějak to tam u tebe má takový too, charisma asi.

  13. Ten je úžasnej! Něco takovýho dlouho hledám.

  14. Ahoj, chtěla bych se tě zeptat kde nakupuješ laky značky China Glaze a OPI ?

    Díky

    Aneta

  15. ahoj, většinou na ebay.

Zanechat Odpověď

