OPI Play the Peonies

OPI Play the Peonies

1) Play the Peonies jsem si koupila protože měl bejt bílej. Jako já vim že neměl bejt uplně bílej, ale hlavně. Zajímavá bílá. Vílová bílá. Ummm…. JE TO RŮŽOVÁ! Růžová růžová růžová. Ať se na to díváme jak chceme, pořád je to prostě růžová. Já nenosim růžovou! Já nemám růžovou ráda.

2) Nechápu to jméno, což nemám ráda. Většinou všechny tyhle haha-OPI-jména dávám, ale tady u toho teda nemám ani ponětí a to mi drásá nervy. Co tam má bejt? Poníci? Piáno? A takhle blbě se to používá v nějaký vazbě? Gaaaah….

3) Při lakování byl ten lak uplná děvka. Uplná. Noční můra, díry, lysinky, vrstva za vrstvou, pruhy a tak.

A přesto všechno víteco? Přes to všechno ten lak asi miluju. Je tak milej a světlej a perlovej a roztomilej. Neřekla bych že je sladkej, to ne, ta růžová je hodně studená. V některejch místnostech vypadá jako ta růžová strana marshmallows, v některejch (ano, přecijenom) jako ta bílá půlka. Ve všech je světlejší než moje kůže, což mám ráda. Dovolili byste mi si na tejden myslet že se aspoň z dálky tak jednoho kilometru může podobat na RBL Pizzicato? Protože tu teď mám takovou trochu fázi…

Co je tu dneska možná zajímavější je to, že tohle je moje první manikúra po rozvodu se Seche Vite. Jo, udělala jsem to. A ráda bych vás, pokud máte se Seche takovej vztah jako sem měla já, informovala, že existuje život i po něm. Je to taková úleva! Asi to ve mně obnovilo zájem o laky když furt nemusim hlídat jestli potřebuje ředit a jestli sem ředila minule a jestli mi sežere konce nebo začátky nebo obojí… Je to jako takový ty příběhy o domácim násilí… věděj o jeho chybách a věděj že se nikdy nezmění (a když, tak jen na chvilku) ale pořád se upínaj k těm pár dobrejm vlastnostem a bojej se odejít protože maj strach že by nenašly už vůbec nikoho, ani s těma pár dobrejma vlastnostma a pak to jednoho dne udělaj a ono jich je venku spousta, lepších. (DOUFÁM ŽE TO NEZNÍ JAKO ZLEHČOVÁNÍ ČEHOKOLIV, jsem uplnej opak někoho kdo by takovou věc zlehčoval). Anyway. Do konkrétních nadlaků tu dneska nechci moc zabředávat, koupila sem si pár hraček na hraní a až si je ozkoušim a srovnám v hlavě tak to pak sepíšu najednou, okay?

OPI Play the Peonies:

12 responses to “OPI Play the Peonies

  1. Aničko, sú to pivoňky! ;-)

  2. jéé to vim, ale takhle v tý větě to nedává smysl, takže se to asi rýmuje s nějakym slovem který tam smysl dává… no, a to nevim co je.

  3. Ako vrchný lak mám rada Mavala – Mavadry,doporučujem vyskúšať
    Martina

  4. Budu trochu OT, ale co tě přimělo opustit Seche? Jaké jsou výhody jiných nadlaků? Já bez Seche nejsem schopná nechat lak pořádně uschnout a vždycky ho nějak rozmajznu…

  5. maťa – ok, díky, píšu si, mavalu dokonce někde potkávám naživo myslim (myslim ve fannu?)

    leia – to věčný houstnutí a ředění a srážení… to že po pěti minutách už prakticky nejde zničit sem taky měla ráda, ale ukazuje se, že tohle umí nejenom seche… no a taky to roztomilý varování vzadu, i když to mi vlastně celou dobu žíly nervalo, ale teď když sem s nim sekla tak se cejtim tak jako zdravějč heh.

  6. Dejnička

    Ha, jsem mooc zvědavá na nové ženichy!

  7. Hehe, tak už chápeš proč jsem se divila, že máš na wishlistu růžovej lak? :-) Mně se teda líbí strašně moc, tenhle týden by mi měl taky přijet. A věř mi nebo ne, ale koukala jsem na tu fotku a říkám si: to je nějaký divný, proč ten povrch není jako vždycky skleněnej, ona na něm nemá Seche nebo co? No a pak jsem se začetla a je mi to jasný :-) Kdybys našla úplnej dupe Seche, se všema jeho vlastnostma a jedinej rozdíl by byl absence té děsivé věty vzadu, šla bych do něj, ale jinak jsem asi na Seche příliš upnutá a nechám se radši ohrožovat nadále.

  8. dejnička – abych řekla pravdu tak já taky, je to pro mě docela vzrušující!

    viennettka – njn, když já prostě *chtěla* aby byl bílej. tos to fakt poznala? whoa, máš bod. jako máš pravdu, tohle je zrovna u tohohle mínus, i když nevim jestli je to uplně mínus, poslední dobou sem přemejšlela jestli je to jak moc je seche skleněnej dobrý pro někoho kdo fotí laky dost brzo po nalakování, pak se všechno moc odráželo a taak. tenhle vypadá hned jako seche tak po dvou dnech hehe. asi se mi to líbí. a taky by asi bylo pro srovnávání fér kdyby byly lepší světelný podmínky dneska. no… ale co už.

  9. Áno,Mavala je vo Fann,majú dva vrchné laky,ale mavadry je lepší,schne rýchlo a dodá pekný lesk.

  10. No ten je božskej, já růžovou můžu, ale nemám ráda takovou tu sladkou prasečí, jenže tahle je taková světloučká, úžasná, chci chci!!!

  11. tohle je nejlepsi blog a ty clanky miluji :-)

  12. škoda, že má tak blbou aplikaci, ta barva je přesně moje gusto (ano, růžová, univerzální, neoriginální :-) )

Zanechat Odpověď

