Zoya Bela

Zoya Bela

As seen in Black Swan, jj. To je ta lahvička kterou má Nina na minivteřinu položenou na takovym tom stolku s malovátkama Errr… nebo tak nějak. Nechce se mi to na to znova koukat. Víte jak to byl tak před půl rokem Film Na Kterej Se Muselo Koukat žejo. A všichni byli buď unešený nebo znechucený. Já nevim… pro mě to byl takovej „hm“ film, nějak mi to žíly nervalo. Jo hadry, ty tam měly pěkný. Bílý + růžový + šedý + spousta vrstvení, to se mi líbí. No a pak tam byl samozřejmě product-placement-ed (product-placed?) skutečnej lak na nehty a skutečně se vědělo kterej to je a skutečně bych věřila že ho Nina nosila. Tipněte si jestli sem ho musela mít! Njnj, laky v popkultuře, co mám asi tak dělat. Akorát škoda že než sem ho zvládla nalakovat tak ten film už je passé jak včerejší noviny takže vůbec nevim proč to sem píšu. Mohla bych vám tu jen napsat o laku a vyšlo by to nastejno.

Jak sme dneska ráno (to sme se fakt nedomlouvaly!) viděli u Viennettky, lak asi bude v cajku. Problém budu asi já a moje nejspíš chorobně tenký vrstvy nebojánevimco, protože na to co ona zvládla ve dvou vrstvách jich já potřebovala pět. Je teda fakt že sem šla po trochu víc krycim vzhledu, ale ten rozdíl neni zas takovej… Pokud se teda ptáte mě, Bela je pěknej šmejd a já s ní končim. Ale sem celá nejistá co sem psát když podle Viennettky je v pořádku. Asi mě neberte vážně.

Barva je teplá baby pink, podle přání teda asi sheerková nebo jelly. Trošku mě nervuje to jedno L ve jméně (ne vážně, pravopis v Zoya názvech mi přijde jak pantojle Abibas, laky z tržnice…) a víc než nosit na nehtech Ninu by se mi líbilo nosit na nehtech Lily.

Zoya Bela:

9 responses to “Zoya Bela

  1. Dejnička

    Tak já ten film neviděla, vůbec mě to nelákalo a teď se na něj podívám možná jen kvůli tomu laku:-D Ale jinak sorry, tobě fakt nesluší a Péťu známe, ona dělá šíleně tlustý vrstvy jaký nikdo nedokáže, mě tim štve pravidelně;-)

  2. Nepřijde mi, že by Ti nějak vyloženě neslušel, ale na Pétě je mnohem mnohem krásnější! Jo a s tim filmem jsem na tom jako Dejnička.

  3. jako bez toho filmu se myslim dá s klidem žít, ale jestli vás tohle nějak nalákalo tak zas uplná zráta dvou hodin života to neni. no, a je tam lak:D

    a jinak dík no, mně se bela na mně líbí, teda kdyby se líp lakovala. mám trochu růžový období a žádný jiný růžový laky doma nemám. ale nebojte! už hledám krycí náhradu. hehe.

  4. Fakt se mi nechce věřit, že jsi s ní měla problémy při lakování… že já ti ji rozbila?! Ale sluší ti, mně se na tobě růžová líbí a dokážu ocenit že se občas na tvých nehtech objeví. A kdybys potřebovala rychle nějakej růžovej, stačí napsat, výběr z minimálně 60 odstínů zaručen!

  5. aaaaa tos neměla dělat, akutní potřebu mám a navíc se snažim nic novýho nekupovat, takže….jdu psát! děkuji děkuji.

  6. Podle me je na tobe je krasnej,ale neni preslazenej.takze super.ale tolik vrstev je otrava..ale ja ruzovou nenosim, ikdyz me mozna presvedcis:) ale od ty doby co ctu tvuj blog tak vic lakuju,tak trikrat za mesic a zacinam resit jestli mi nezezloutnou nehty, pri jaky frekvenci myslis ze to hrozi?nebo zalezi vic na barvach laku? Podklad pouzivam vzdycky. dik za radu:)

  7. joo na to kdybych znala odpověď… frekvencí to myslim neni, můžeš se nalakovat jednou za rok a zrovna trefit na lak kterej bude žlutit hodně. na barvách…no, mám pocit že nejčastějč to dělaj žlutý a mentolově zelený laky, ale taky to neni pravidlo. a podklad na to nějakej vliv má, ale zatim sem nenarazila na takovej kterej by byl jako prevence stoprocentní.

  8. Tak dik,sem v klidu zlutou nepouzivam a mentolove zelena se mi sice libi hlavne ta z kolekce piratu z karibiku ale nevlastnim taky.takze hned v nedeli jdu zas lakovat:)a sem zvedava co nalakujes ty:)

  9. no ale zas to neni nějaký superpravidlo, jen mám pocit že tyhle to dělaj nejčastějč, ne že to dělaj jenom tyhle.

    a co nalakuju já sem taky zvědavá, protože mám pořád růžový období a pořád žádnej růžovej nemám…

Zanechat Odpověď

