Zoya Shay

Zoya Shay

Je taky načase abych vám začala ukazovat tuhle Touch kolekci když už sem si jí celou nasyslila. Přesně tak, dokázala sem to, mám celou kolekci. Poprvý… no vlastně podruhý! Podruhý v životě. Takže vám asi nemusim dlouze vysvětlovat jak hrozně tu Touch kolekci miluju. Jj přesně takhle nudná jsem. Ona teda pointa byla asi vybrat si z těch laků jeden kterej jde nejlíp k vaší kůži, ale sere pes. Já na tohle nikdy nebyla že by mi neutrální lak musel ladit zrovna se mnou, asi sem málo sebestředná hah. Dokonce se mi líbí když je to trochu mis-matched. Takže se nebojim že bych je všechny tři nevyužila.

Letní kolekce ze samejch krycích neutrálek. <3 Někdo četl moje myšlenky… Nejlepší věc na světě.

Jo! Dneska teda Shay. Z těch tří se dá Shay nejlíp popsat tak, že Minka je ta žlutá, Pandora je ta růžová a Shay… je prostě Shay (takhle lidi popisujou mě: no a Anna… je prostě Anna. Dík, fakt.) Nee vážně, Shay prostě neni nijaká, nejneutrálnější. Jo asi to teda znamená že jde asi nejlíp k mojí kůži? Jánevim…

Myslim že je výbornej výbornej nápad neutrální krycí lak se Zoya konzistencí. To je nejlepší spojení, nejlepší konzistence pro tenhle typ laků, krémová a klouzavá a hustá. Dvě vrstvy! Akorát by eště mohli udělat nějakou Touch II. kolekci která by byla krémová. Což je… důvod… proč jí jdu vzít jednu hvězdičku asi. Vlastně jí nemám co vytknout, ale neni to krémík. A neni to Modern Elegance. <3 Ale asi nejsem fér, Shay normálně v místnosti je fakt krémík, no možná má takovej… perlovej povrch, neni to shimmer, neni to frost, je to takovej povrch… co jen vypadá draze, tak chanelovsky. Ale já mám prostě od dob Modern Elegance laťku posazenou tak vysoko že ani nejde ze země vidět no.

V nějaký recenzi sem četla že vypadá jako zmrzlina a jako… PŘESNĚ TAK. Mám pocit že mám na nehtech smetanovou, tučnou zmrzlinu. *jde si oškrábat mrkvičku*

Zoya Shay:

5 responses to “Zoya Shay

  1. Hmmm, pěknej lak uvidím live. Ten můj by se to mohl taky líbit! I když… asi ne :-D

  2. já si hned řikala hmm zas na mě uvidí další nudnej lak… tak to sem ráda že tenhle snad projde. sem teda zvědavá co na mě vytáhneš ty, zní to…napínavě!

  3. Dejnicka

    Já pořád nevim..ale asi bych to nejedla.

  4. Dívala jsem se na Pandoru a ta se mi líbí víc, ale ani tahle není k zahození :)

  5. Je moc pekna! a naprosto sdilim posedlost neutralnima krycima lakama a btw body language byl prvni post kterej sem u tebe cetla, az nekdy na jare,a od ty doby sleduju.

Zanechat Odpověď

