Essie French Affair

Essie French Affair

Kdo se zas probral o čtyři měsíce později než byl tenhle lak v každym InStylu a teď ho to mrzí a musel si ho půjčovat a smutně kouká na ty ceny s poštovnym na eBay?

o/

Ty-pi-cké.

Essie French Affair:

23 responses to “Essie French Affair

  1. to jsme se toho o tom laku moc nedozvěděli

  2. krásná barva, já ho teda taky nemám,ale myslím si, že mám podobných růžovek snad dost, i když….:D

  3. musím říct, že dnešním článkem si mě hodně pobavila. směju se tomu už asi 5min. myšleno v dobrém samozdřejmě! já nezaspala a mám ho, ale ještě sem ho nelakovala… ty-pi-cké pro mě. :-D

  4. 1 – njn.

    petra – i když, přesně. mám i mod about you i something sweet, což je asi uplně dostačující… potřebuju ho? ne. chci ho? jo.

    jitulikaaa – *uklání se* a tak to bejvá, vsadim se že kdybych ho měla tak sem ho taky eště nelakovala. dycky chci co nemám žejo.

  5. Myslím, že máš laků více než dost, spíše až příliš, takže jeden růžový klidně oželíš. Ohledně smutného koukání na ceny – v lacích máš pomalu celé jmění a pokud ti na tento koníček finance nestačí, měla by ses poohlédnout po přivýdělku.

  6. Takovou růžovou nemám, je krásná.

  7. Xaxa me pobavila..jinak lak je moc krasnej ale na podzim se stejne nehodi,ale na posledni letni den naopak perfektne..ja ho taky nemam ani zadnej jinej z instylu protoze sem na tu akci uplne zapomela a pak mi to bylo lito..ale co zivot jde dal:)

  8. Xaxa má bod, směju se nejvíc. Anno, ty jsi se ještě nepoučila, máš laků víc než dost :-D

  9. Jsem ráda, že se dobře bavíte. Mám dojem, že autorka blogu je mladé děvčátko a živí ji rodiče. Zajímalo by mě, zda bude vyhazovat peníze za abnormální množství laků i když bude muset platit inkaso a třeba taky plíny pro dítě. Mít X krabic plných laků na nehty mi opravdu nepřijde normální. Není to nějaká odnož shopaholika? Tolik laků nestihne vypotřebovat do konce života ani kdyby byla stonožka.

  10. Xaxa, lidi jako ty jsou s prominutím na přesdršku. Mně nepřijde normální aby se někdo cizí pletl lidem do toho, za co si utrácí svoje peníze. Pokud tě laky nezajímají, použij ten křížek vpravo a nech si svá moudra pro sebe. O majitelce blogu nic nevíš, vůbec nerozumíš té poznámce a ceně laku ani tomu, že o vypotřebování těch laků vůbec nejde. Sbírání laků je finančně náročný koníček, ale věř tomu, že blogerkám děti hlady neřvou. I přes naši „malou ujetost“ jsme normální lidi a matematiku ovládáme, víme, že jsou jiné a důležitější věci, za které se musí platit. Laky jsou ale naše radost, tak nám do toho nerýpej.

    Annie, omlouvám se že ti tu spamuju, ale jsem dneska nějaká vytočená a nemám sílu trpělivě vysvětlovat, tak jsem to vzala pěkně zostra. A k laku – je vidět, jak mě posloucháš, nenutila jsem tě nejmíň 3x ať si ten InStyle koupíš? ;-)

  11. No jo, další závislačka na lacích se ozvala :-) A aby se nezastala podobně postižené osoby!!! Laky mě zajímají, ale mám přiměřené (podle vás spíše zoufale ubohé) množství, momentálně sháním nový červený, protože ten můj se asi už nevyrábí, takže jsem zabloudila na tyto stránky. Už to ale raději dělat nebudu ;-) Mějte se a vrážejte všechny prachy do skupování laků! Mít žluté nebo zelené nehty je totiž vrchol krásy! Také je nezbytné mít aspoň 20 laků, jejichž odstín se liší o 0,00001%!

  12. Ehm a co je ti prosím do toho? Proč, PROČ mají lidé neustále tendenci starat se o druhé? Nic nevíš o tom, kolik takový lidé mají peněz, jak hospodaří a co s nimi dělají. Víš, většina to dělá tak, že si lak koupí na ebay (někdy i za méně jak poloviční cenu), vyzkouší ho, pokochají se, a zase ho prodají. No a? Co je na to špatného, když je to koníček? Lidi jako ty, kteří nic nevědí o ostatních, ale mluví jim do jejich věcí nepochopím. Ale nic, proč se hádat… Jestli tě to tady nezajímá, tak ahoj a měj se hezky. ;)

  13. ježiš co se mi to stalo s blogem:D

    viennettka má povolení být ostrá a em nechápe stejný věci jako nechápu já a jinak mě to moc nebaví, nejsem asi ten správnej typ co by se ospravedlňoval a obhajoval někde na internetu, do toho mě fakt nikdo nezatáhne, ani začínat. no a tak.

  14. Nezastávám se nikoho postiženého, ale své kamarádky a svého koníčku. Ale především to bylo vyjádření názoru na tvé komentáře, nechápu proč lidi jako ty plýtvají energií na psaní něčeho takového. A na žlutou barvu mi nesahej, mně se zas nelíbí že když už náhodou potkám někoho s nalakovanýma nehtama, vždycky je ten lak červený, jak originální!

  15. Hlavně, že ty těch červených máš málo :-D Ale žlutá je samozřejmě originálnější (originalita i za cenu ošklivosti!) a také praktičtější, nehty si vůbec lakovat nemusíš a máš je žluté i tak, viď? ;-)

  16. Nádherná barva laku! :)

  17. ančo, já myslela, že růžový laky nemáš ráda

  18. Mě nenaštveš, nepíšeš nic, co bych už nečetla 100x, argumenty vás rýpalů jsou stále stejné a stejně ubohé.

  19. Hm, a já ho nakonec taky nemám! Lituju, je fakt krásnej!

  20. ja som sa neprebrala neskor, len sa k nam tato farba ani nedsotala, takze jedina moznost bola prave ebay, vzdy lepsie ako tie ceny v tunajsich eshopoch.

  21. No jo, na Slovensko se dostaly jen neprodejný odpady.

  22. Prečo odpady? Ja som ho kúpila normálne, v novinovom stánku, pekne zabalený a s ostatnými odtieňmi to bolo rovnako.

  23. Co nechápeš? Neprodejný odpad = odstíny, které nikdo kupovat nechce, proto je pošlou na východ jako dárek k časopisu.

Zanechat Odpověď

