Revlon Cupid

Revlon Cupid

Cupid. Cause, you know, he hit me hard.

Revlon Cupid:

14 responses to “Revlon Cupid

  1. Achich…kráááása!

  2. zirafka

    Růžová? Až takto růžová? Anno, jsi to ty, nebo je to nějaký „guest post“? (-;

  3. jsem noo, ale už s tim zase asi končim, příští adepti jsou buď taupe nebo noční obloha. už potřebuju domu.

  4. To jsme se toho o tom laku zase dozvěděli! Blog začíná upadat.

  5. Joo, takhle nějak vypadá krásnej krémovej lak.

  6. zirafka

    Teda já v něm vidím lehkej shimmer. Jdu si vyčistit monitor.

  7. Dejnicka

    A to je všechno? Já se tak těšila, jak si zas hezky počtu:,-(

  8. Ó bóže, to je ale tagédie :))). Mě se ten text líbí, rozhovně víc než žvýkačkový lak z osmdesátek. Ale zkusila bych ho ráda, o tom žádná.

  9. Kdyby toto byl facebook, tak davam like postu Day :-))

    A noční obloháááá jooo prosíííííím!

  10. dashulka – joooo noční oblohááááá! už je nalakovaná, ale je to jedna co už tu je (ssn), takže too, takže nic.

    žirafka – nn shimmer v něm neni žádnej, je čistě krémovej.

    jo a day – rozhovně je boží slovo, to budu používat. jako naše učitelka na střední co dycky řikala „napíčeme si…“

  11. Ten můžeš postnout klidně znova a třeba třikrát :)

  12. v tom odkazu jsou jediný pěkný nehty tý manikérky. ze zbytku by mě křísili.

  13. no tak já se růžovek nebojím,ale tohle je možná moc růžový už i na mě, což je co říct, ale netvrdím, že bych ho zas úplně nenosila :DDD…..

Zanechat Odpověď

