Misa Office Polish-tics

Misa Office Polish-tics

Sto let chci tady o tý kolekci pár slov napsat a pořád to nemám kam napasovat, myslela sem že by se to hodilo k těm vymazlenějším názvům, víte, PaintMyNails@Work, Working Hard Or Hardly Working, nebojánevim, Pay Days Are Happy Days. Jenže tyhle laky nemám tak vám to řeknu pěkně teď, i když název Office Polish-tics mě nijak extra nedrásá. Chudák to bude muset vydržet. Protože jako takhle… Nevíte jestli tuhle značku vlastní ženská nebo chlap? Začíná mi totiž trochu vadit co dělaj z ženskejch. Nejdřív ta kolekce s tim… jabkem. No dobře, to se stává, a teď tahle, podle který si všechny jen chodíme do práce lakovat nehty a pro vejplatu a pít kafe a… no nevim na co má odkazovat Blush Hour.  Jako to že si lakujeme nehty (DOMA) přece neznamená že musíme bejt uplně tupý. Nedělá to z nás fifi co nic nesvedou a nejsou nic platný a celej den jen koukaj na hodiny kdy už bude padla. Za názvy týhle kolekce Mise strhávám všechny názvový body a jestli vylezou eště s jednou takhle pěkně emancipovanou kolekcí tak zahajuju bojkot.

Což by byla škoda.

Protože…

Ten lak je úžasnej. Dokonalej. Top ten material. Co chcete dřív, konzistenci nebo barvu? Ta barva je jako dnešní počasí, jako tepláky a flaušová deka v deštivym počasí. Všude o ní píšou že je to modrošedá, já bych možná i spíš řekla fialovošedá, ale to je uplně jedno, obojí je vzrušující, protože snad poprvý na mě nějaká z těchhle barev vypadá tak jak má, doteď na mně jakákoliv mezi-barva vypadala buď čistě šedě nebo čistě hnědě nebo čistě modře nebo čistě černě, vítecomyslim. A tahle je modrošedá i na mně… Nejpohodlnější, nejkrásnější barva. Zrovna takový bylo i lakování, dvě vrstvy, kdekomu by myslim stačila jedna, protože ta druhá byla už jen tak na opravu pár drobnejch nesrovnalostí. A navíc to lakování bylo zrovna tak krémový jako je ten lak, klouzavý a poslušný a hustý a hladký.

Tohle sem potřebovala, v takovejchhle lacích jsem jako doma. <3

Misa Office Polish-tics:

9 responses to “Misa Office Polish-tics

  1. Dejnička

    No ještěže neumím tak dobře anglicky, pak se mě ty názvy laků osobně nedotýkaj:-D Ale tenhle lak..hmmm, asi ho zařadím na „přacílist“, poněvadž mám ten samý problém co ty, vždycky na mě vypadaj šedě a já chci na sobě taky vidět mezi-barvu!

  2. Tak ten je jednoduše dokonalej, přesnej mix barev, co já můžu a to šedá a modrofialová, ačkoliv mám šedých dost,tak tohle není jen šedá,to je prostě něco, jednoduchej, elegantní, přesně moje podzimní barva, líbí moc a troufám si tvrdit, že i na mojí hodně bílý ruce bude pěknej!

  3. adsfojfl

    Konečně ses vzpamatovala a píšeš zase normálné recenze :-)

  4. dejnička – přacílist! to je pěkné, to budu používat.

    petra – ano, ano, ano, přesně takhle jsem to nějak myslela.

    adsfojfl – tak to se mi splnil největší životní sen, internetoví anonymové jsou spokojeni.

  5. adsfojfl

    Nene, spokojenější by byli, kdybys dávala recenze častěji ;-)

  6. tak to je pro mě bohužel dost scifi….

  7. adsfojfl

    Proč? Lakuješ si snad nehty jen jednou měsíčně? ;-)

  8. Zase jsi se mi strefila do noty zrovna jsem premyslela ze bych si chtela poridit sedej lak ale zas ne moc tmavej az cermej a tohle je presne ten odstin kterej jsem si predstavovala ve svy hlave..diky! jo a krasne jsem si pocetla:)

  9. Jo, ten vypadá jako ten můj Shiseido black onyx, co jsem ho nejdřív kvůli tý divnobarvě chtěla hodit z okna a teď ho miluju. Ale brr, podzim mě teda nebere…

Zanechat Odpověď

