Revlon Starry Pink

Revlon Starry Pink

… a jestli jsou všechny ty happybirthdayovský laky jako kdyby vám nehty poblil klaun, tak Starry Pink je jako kdyby vám nehty poblila baletka. Jako třpytivý kouzelný konečky prstů, jako třpytivý kouzelnický hůlky, jako krajka, potrhaná narušená rozbitá krajka jako z něčeho od Rodarte, jako horká vana plná pěny, nejkouzelnější a nejpohádkovější a nejsladší lak jakej jsem kdy viděla. Vlastně mi na člověku (= jako na mně) nepřipadá ani jako lak, ale jako součást něčeho jinýho, nějaký uplně jiný doplňky, štras a tak. Až teď když ho někdo vyrobil mi došlo že sem tenhle lak dycky chtěla. D’oh!

Jo a taky je to asi nejblíž co se kdy dostanu k Lynnderellinýmu Sněžnýmu andělovi, kterýho asi nikdy nebudu mít a vždycky budu chtít. Kromě toho… že má uplně jiný barvy. Hm. I když ten základ Starry Pink vlastně vůbec nevim jakej je, někdy vypadá uplně sheerkově mademoisellově naze jak kdybych měla průhledný špičky prstů a na nich se mi třpytil jen ten štras, no a pak v jinym osvětlení je zas skoro jak Mod About You, víte, krycí, růžovej, pastelovej. Dva laky který mě napadaj že by mohly bejt podobný tomu základu jsou Essie Miss Matched a Color Club Get a Clue, což jsou laky dost rozdílný, ale tak je to v pořádku, to jsem tim přesně chtěla říct, že jsem z toho jelen a nevim kde je pravda. No a pak tu máme ten štras, zlatej stříbrnej hřeb dne, tejdne, roku, všeho. Kromě puntíčků, který asi vidí každej a neni na nich moc co popisovat, jsou v laku eště klasický, docela velký třpytky, stejně jako puntíky čistě stříbrný. To se mi líbí, že je to hezká ostrá čistá bílá stříbrná, žádná taková ta do žluta jdoucí stříbrná co je teď všude furt. A všechny tyhle věci se na nehet rozmisťujou k všeobecné spokojenosti, takhle jako na tý fotce se mi rozvrstvily samy aniž bych jim věnovala jakoukoliv pozornost. Já totiž spíš hlídala aby nepruhoval, což splnil. Tady na fotce jsou tři vrstvy, ale vypadal dobře i v jedný i ve dvou, to byl víc takovej… ethereal.

Před chvílí jsem šla kolem velkýho zrcadla a řikala sem si že ten lak by s klidem mohl bejt takovej ten slušnej lak na pracovní pohovory, no a pak na něj dopadlo jiný světlo a on se začal třpytit a tak si řikám whoa to ani náhodou! Leda kdyby šla na pracovní pohovor princezna. Ale princezny myslim moc na pohovory nechoděj. No.

Ale jsem ráda že Revlon je znova značka která dělá zábavný laky a laky který nikdo jinej nedělá (no dobře, vyjma toho když kopírujou Chanel…) a poté co přestali vyrábět Street Wear vzali zase odvahu do hrsti a já je mám tuze ráda. To už sem tu myslim někde psala, poslední dobou jedna z mejch nejoblíbenějších značek. Sundejte svý značkosnobský trenýrky a zkuste Revlon…. vážně! Protože minimálně Starry Pink vám nikdo jinej neudělá. (znim jak reklama z televize, co?)

Revlon Starry Pink:

16 responses to “Revlon Starry Pink

  1. Ten lak vypadá jako to nejsladší cukrový, jaký si dokážu představit. Až tak sladký, že to lepí jazyk na patro, ale pořád se musíš přiblble usmívat, protože je to to nejlepší cukroví, jaký si kdy měla. Čert vem, že nebudeš schopná používat tejden jazyk. :) Ten lak vypadá dokonale. Vážně. Jako kouzlo, nikdy bych totiž neřekla, že se mi bude někdy líbit růžovej lak. Ale fajn, ten moment přišel. :) Asi budu muset něco od Revlonu zkusit objednat… :)

  2. *cukroví, pardon… :D

  3. Dejnička

    Mě přijde takovej vyblitej..pardon. Pro mě by to byl lak na pohovor, protože upřímně, kolikrát denně na něj bude dopadat to správný světlo aby se nádherně třpytil? Chtěla bych aby mi někdo vyrobil lak, kterej se bude třpytit jako diamant a to furt. Asi nesplnitelný no..:,-(

  4. alavosa

    jako by vám nehty poblila baletka je absolutne dokonalý:DD

  5. no ten je ale sladkej! :D ale já jsem na sladký zatížená, já se toho nebojim, mně se líbí hodně!

  6. Sakra ten je krásnej, ale možná je krásnej jen proto, že o něm tak nádherně píšeš. Budu se na něj muset ještě kouknout jindy a jinde, kde ho třeba tolik neopěvujou, abych ho hned neletěla koupit. Já už na něj totiž někde koukala, ale zdál se mi takovej nudnej, takže to vlastně určitě bude tím tvým popisem!

  7. Barbucha

    Tak už kvůli tý baletce je dokonalej :D A už je na cestě :)

  8. …jako kdyby vám nehty poblila baletka :D :D Tak to nema chybu :D Nevim, jestli bych tenhle lak poridila,ale mrknu urcite do drogerie, jake nove laky Revlon nabizi, treba tam bude nejaka tmavsi barva pro me :)

  9. V jaké drogerii Revlon laky mají? Díky

  10. Baletka nebo Elie Saab. :-D

  11. – – v čr v žádný, v usa asi v každý.

  12. Yarisse

    V Belgii ho neměli. Ale koupila jsem na eBay. Tvůj popis mě prostě dostal – ten lak nechci kvůli barvě, ale proto, že doufám, že při jeho nošení budu mít podobný pocity jako ty.

  13. yarisse – taková odpovědnost! doufám že si sednete, doufám že mě nezbiješ: )

  14. Já bych ho asi chtěla…vůbec se mi ty Revlony líbí hodně! Krása!

  15. Může se zeptat, kde se dá koupit?? :)

Zanechat Odpověď

