OPI Let Them Eat Rice Cake

OPI Let Them Eat Rice Cake

Mám porcelánový nehty! Ne vážně, že to vypadá že kdybych do nich ťuknula tak se rozbijou?

Tenhle lak chci… dlouho. Vlastně mě fascinujou všechny tři ty krycí světlý z tý japonský kolekce. Jeden sem kdysi i mívala, ale myslim že tenkrát sem ho eště neuměla ocenit. Pořád plánuju že bych si je všechny tři jednou chtěla koupit a postavit na poličku pěkně do řádečky a vedle nich vázu s bílejma fréziema. Jsou krycí, jsou světlý, jsou to chemikáliema nasáklý starý OPI. Jde je nemilovat? No, a zdá se mi, že nejvíc by mi stejně seděl tenhle, Rýžovej koláček. Vypadá jako kdybych vzala svojí barvu kůže a pořádně jí umyla Solvinou. Umytý, vypraný nehty. Tělový. Ne!, růžový! Ne!, krémový! Gaaah… Vůbec nevim jakou má ten lak barvu. Čistou. A taky vypadá jako drahý věci, víte, trenčkot, nebo velbloudí kabát, nebo drahá kabelka. Ty mívaj takovouhle barvu ne? Nebo ten flakonek tý Bottega Veneta vůně. (nj, strávila sem dopoledne s lesklejma časopisama..)

OPI Steady As She Rose – OPI Let Them Eat Rice Cake: 0 : 1. Já to tušila! Jak moc sem se necejtila v SASR, tak moc miluju LTERC. Přitom oni zas tak jiný nebudou žejo? No, sem líná se jít koukat jestli SASR eště mám, možná ho má někdo pučenej, ale po paměti si pamatuju že byl tmavší, špinavej, což se mi u růžový asi nelíbí, moc do mauve, ani světlej jako tenhle ani růžovej jako růžový laky. Takovej… technickej. Vůbec ne roztomilej jak by měl světle růžovej lak bejt. Ošklivej prostě. Zato LTERC je světlejší teplejší růžovější čistší roztomilejší krásnější! Přesně takovejhle sem chtěl aby SASR byl.

Lakoval se… jako chemikáliema nasáklej starej OPI. Nepruhoval tak jako pruhujou ty dnešní laky, takový ty fakt brázdy, rozlejval se skoro rovnoměrně. Nicméně byl řidší a pár vrstev je třeba navrstvit. Tohle jsou tři.

Jediný mínus tadytoho laku je, že neni můj, je Viennettky, takže si tenhle tejden neodškrtnu další vyzkoušenej nevyzkoušenej lak! Našla sem si totiž novou věc která mě uspokojuje a opět doufám že se díky ní v nějakym decentnim časovym horizontu dostanu na konec tý nevyzkoušený řady. Což mimojiné  znamená nekupovat nic novýho (za poslední dva měsíce jen Starry Pink a jeden Essence! *\o/*), ale kupodivu to zvládám líp než sem čekala, ono v těch mejch nasyslenejch lacích je taky spousta vzrušujícího jak jsem zjistla, nee furt jen na tom ebay..

Další pro mě noteworthy věc na týhle manikúře je to, že jsem si asi po pěti letech pilovala nehty bez laku a nedopadlo to uplně katastrofálně. Jako už sem měla světlejší pilovací chvilky, ale neni to o nic horší než někdy když piluju s lakem. (jj, chodila sem teď tejden bez laku, chcete vědět kolik rad o dýchání nehtů a o tom jak bych je měla nechat odpočinout sem dostala? I DON’T GIVE A FUCK. Jako nejsem žádnej biolog ale za ty leta jednu nebo dvě věci o nehtech snad vim.)

Stejně je legrační že zrovna já zrovna tenhle lak nemám a zrovna Viennettka ho má žejo? Aspoň mně to přijde že už ani těm vzorcům co mezi sebou máme že co se který líbí nedá věřit. Kdybych vám řekla že právě jedna z nás Let Them Eat Rice Cake má, která by to byla?

OPI Let Them Eat Rice Cake:

5 responses to “OPI Let Them Eat Rice Cake

  1. Věřím. Láska na první pohled. Úplně.
    Nemůžu se na něj přestat dívat, připomíná mi jednu drahou porcelánovou vázu, kterou jsem na návštěvě jako malá rozbila…

  2. Dejnička

    No tak jasně, že bych řekla, že ty, ale i Péťa umí překvapit. Koláček je krasavec, ale já jsem zjistila, že se mi tyhle laky strašně líběj na vašich fotkách, musim je mít, koupim je, dám do šuplíku k dalšim nevyzkoušenejm lakům a když jdu vytáhnout novej, tak vždycky sáhnu po nějaký tmavý nebo aspoň tmavší, jsem zvědavá, jestli přijde den, kdy je nalakuju:-D
    Apropos, jak si to týden vydržela? Kolegyně teď taky chodila týden s nenalakovanýma a každej den jsem se jí ptala, jestli už to stihne nalakovat, strašně mě to iritovalo, přišla mi jak nahá… (U lidí co nelakujou nikdy, mi to nevadí, ale u lidí co je bez laku nevídám to pak nějak těžko rozdýchávám a u sebe to přežiju taky maximálně den a to musím být ten den doma nebo nemocná.)

  3. Hezké.

    Dejničko, ten druhý odstavec… Jsi normální?

  4. Náhodou mně přijde docela normální, že ho mám. Já miluju všechny tyhle světlý krycí barvy s bílou v základu. Ale tvůj postoj docela chápu, mně zas k tobě vůbec nesedí Spark De Triomphe a chtěla jsem do postu napsat něco podobného :-)
    Jo a SASR už nemáš protože ho mám já a ne půjčenej, ale natrvalo u mě žijící – nicméně si teď vůbec nejsem jistá, jestli jsem ti ho zaplatila… asi ne, když sis ho podvědomě neodškrtla jako prodanej :-D Stydím se a na hromádku k lakům na vrácení přidávám domluvenou částku.

  5. dejnička – no já to vydržela dobře, rozhodně líp než okolí. a dneska sem se několikrát podívala na ruce a pomyslela sem si něco o essie body language, no a u toho si dycky vzpomenu na tebe, takže too, to něco znamená.

    viennettka – jo ajo, ty koláček a já spark de triomphe, tak čemu už se dá na světě věřit?! jo a s tim sasr, já si teda taky nejsem jistá vůbec ničim, ale teď mi to zní povědomě, takže máš určitě pravdu. akrorát s tim placenim taky nevim. hm. eště že sme takový obchodnice.

Zanechat Odpověď

