Misa PaintMyNails@Work

Misa PaintMyNails@Work

Jo no, to je přesně to, co nedělám. Jo no, přesně kvůli tomu jsem tuhle kolekci nechtěla mít ráda. (hlavně že vlasy ste si tam už stříhaly, co, ty herečko? – pozn. red.) Ale víte co? Asi jí miluju. Nevíte jestli se mi bude chtít na konci roku dělat zas taková ta celoroční pitomost? Kdyby ne tak hlásim že tohle je asi moje nejoblíbenější 2011 kolekce.

Někdy mi šedý laky dělaj takový špinavý ruce, ale tenhle, asi díky tý troše růžový a fialový, ne. A vymyslela sem že bych týhle barvě řikala teplá šedá. Jako, že je to hlavně šedá. A jak je v tý kolekci ten skoro stejnej jak si je furt pletu, tak to je zas studená béžová. Máte ze mě radost? A ani jeden neni taupe. Ne. Je to teplá šedá a studená béžová. A tenhle dnešní, já mám takovou radost jak mi jde hezky k barvě kůže! Nezdá se vám? Uplně jak kdyby jí vymysleli pro mě.

Lakování… mám popsat lakování normálního člověka nebo lakování moje? Protože normální člověk by s tim lakem neměl nejmenší problém. Kryje pěkně ve dvou vrstvách, hezky se rozprostírá, hezky se vyhlazuje. No, ale teď dejte tenhle lak do ruky mně. Já tady u těch taupe barev mám dycky problém s tim jak jsou vodový. To je nějakej jejich nevyhnutelnej rys? Musej bejt všechny takový? A jak tim pádem nejde ten přechod mezi rukou a lakem hezky oddělit. Víte co, jak se ten lak do tý barvy kůže tak plynule rozpouští. No, ono se asi za to schová spousta nepřesností, ale já bych radši kdyby to lakování bylo klidně obtížnější ale aby bylo vidět kde ten lak končí. Vidíte ten světlej okraj laku? To mě tak mrdá, jednou z toho budu mít smrt.

Nejvíc noteworthy věc ohledně týhle manikúry ale stejně je, že jsem tu předchozí poprvý v životě odlakovávala intimkou.

Misa PaintMyNails@Work:

14 responses to “Misa PaintMyNails@Work

  1. Tak k takovýmu odlakovávání jsem se ještě nedostala… :D

    Jinak – úžasná barva, dokonalá na momentální počasí… :)

  2. Já za nic nemůžu :D Nahoď foto a zkombinuj to s nějakým lakem. Já jsem uvažovala o fosforových tkaničkách, ale půjdu i do rukavic :)))

  3. To je ale luxusní kombinace, ten modrý pásek by se mi hodil k mým černým botkám, oranž se mi moc nelíbí.
    Můžeme si je půjčovat? :)

  4. Tak to je výzva! Ou ou ou :)) To aby jsem si udělala výlet do Prahy :D

  5. No já nevím, ale mě se zdá, že ti ta barva moc nesluší, ale možná mám jen blbej monitor.

  6. Ahoj Day, uz dlhsie sledujem tvoj blog a mam ho velmi rada. A prave dnes som si zalozila svoj vlastny!
    Dufam, ze ti nevadi, ze som vo svojom poste o blogoch ktore nasledujem, spomenula tvoj a takisto tam nechala aj link.
    Budem rada, ak sa aj ty mrknes na moj blog, zatal tam vela nie je, ved dnes je moj prvy den :)

    Lucia

    whatluciadid.blogspot.com

  7. jezisi ze day…prepac :)

  8. aale, dyť si tu klidně vyměňujte vzkazy:D ale jestli to bylo na mě tak děkuju, potěšilo mě to, jen co budu mít víc internetovýho času tak si tě dojdu pročíst.

    mína – nevim co napsat:D mně se na mně líbí.

  9. Nie Nie, malo to byt tebe :)

    Lucia

  10. Ahoj chtela jsem ti jen rict ze je ted v nove InStyle lak Essie jako extra ;)

  11. Prosebník

    Dej už novou recenzičku prosíííííííííííííííííííííííím

  12. když já teď nějak nosim ty co už tu byli…

  13. Prosebník

    Tak zkus nějaký nový, máš jich určitě plnou krabici :-D

  14. nemám ještě úplně prošlapané nákupní cestičky, tak by mě jenom zajímalo, kde nejlépe sehnat Misu? zalíbila se mi v poslední době spousta barev a nevím, kde je ukořistit…díky!

Zanechat Odpověď

