Rescue Beauty Lounge Recycle

Rescue Beauty Lounge Recycle

Poslední dobou si hraju s myšlenkou že bych tu sbírku trochu vytřídila. Fáze že mě to chvíli nebaví sem už párkrát měla, takže dobře vážim slova a činy, zkusila jsem dát ty který by mi asi neurvalo srdce nemít do krabice, krabici schovala a jestli mi třeba rok nebudou chybět tak se asi budou dít věci. Při rozhodování co nechat mimo krabici sem se držela víceméně tadytoho seznamu vpravo: nejoblíbenější sheerkový, noční oblohy všechny, těch se nikdo nesmí ani dotknout!, z tmavě zelenejch Illamasqua Rampage a.k.a. můj nejoblíbenější lak na týhle planetě plus RBL Recycle no a na prosinec ChG Emerald Sparkle. S červenejma je problém protože s červenejma nemám problém a všechny moje červený jsou moje nejoblíbenější červený. Nevim jak vybrat favority. Legrační je že některý z těch na seznamu nejsou ani vyzkoušený a porazily některý vyzkoušený. Hmm. Jako třeba tenhle dnešní. RBL Recycle je matka všech tmavě zelenejch krémíků. Neutrální, ani žlutá ani modrá zelená, ani černá ani barevná zelená. Pamatuju si že kdysi když pro mě 18 USD za lak (i když myslim že ho mám z toho loňskýho výprodeje, ale i tak, to roztomilý mezinárodní poštovný vykompenzuje každej dolar ušetřenej na lacích…) bylo zapovězený území, sem asi sto let hledala levnej dupe tadytoho. Samozřejmě, že mě nic neuspokojilo protože Orly nebo Nubar mě uspokojit nikdy nemůžou a takhle je to vlastně nejlevnější. Jako vždycky.

Jinak ten lak je a-ok. Jedna vrstva byla málo, dvě byly skoro až moc. Od tý doby co Ji Baek přeskočilo a začala mít ten… postoj se mi s jejíma lakama nelakuje tak dobře, haha. Taky máte rádi objektivní, ničim nezastřený recenze? Hehe. Ba ne, ten lak je dobrej, to zas jo. Jeden a půl vrstvy u tmavýho krémíku neni standard. No a pořád je to ten tmavě zelenej se kterym už nepotřebujete žádnej jinej tmavě zelenej.

Ale stejně si jdu asi radši zas nalakovat ten sheerkovej Miss Sporty…

Taky ste včera byli na pivu za pět pade?

Rescue Beauty Lounge Recycle:

20 responses to “Rescue Beauty Lounge Recycle

  1. Illamasqua Recycle?

  2. Já si to myslela…

  3. už sem to opravila:D no dyk řikám že včera bylo pivo za pět pade…

  4. Všimla jsem si, já to nejdřív musela vygůglit, jestli náhodou nejsem úplnej magor a jak jsem tam dala ten komentář, tak se mi objevil opravenej text :D

  5. Jo a vlastně mě to tak vykolejilo, že jsem zapomněla napsat, že ten lak je úplně úžasně nádhernej!

  6. Prosimtě, jakej „postoj“?

    Až budu velká, tak si taky koupím RLB (-:

  7. Jo a taky až budu velká, tak budu psát RBL a nebudu přehazovat písmenka.

  8. Dejnička

    Ty jo kde to bylo?

  9. tož kde točí pivo za pět pade? hned bych šla, už jsem dlouho točený neměla :-/ lak je krásneeeeej!!!

  10. ten je kraaaaaaasny!!tmavozelené sú moje obľúbené! Už ale mám NYC Flat Iron Green, Avon Green With Envy a Nars Zulu, myslíš že ho potrebujem? Dúfam že odpoveď bude nie :)

    whatluciadid.blogspot.com

  11. bylo to všude kde točej zlatopramen, což teď přemejšlim že je asi regionální pivo. je zlatopramen regionální pivo? já totiž pocházim ze zlatopramenový země tak nevim co se točí jinde.

    a lucia – pěkná sbírka! to mě dycky zahřeje když má někdo pěknou tmavozelenou sbírku. a odpověď je žeee….. ty tvoje tři jsou myslim všechny o dost tmavší. takže jestli si někdy řikáš že by mohly bejt malinko světlejší tak potřebuješ a jestli ne tak ne.

  12. zelenou néééé

  13. Sice to není barva mého srdce, ale vždycky když si tě přečtu, tak mám chuť si nějakou zelenou pořídit, než dojdu k prodejnímu stojánku a koukne na mě nějaká červená.
    Co jsem zaspala s RBL /kromě tho že nejsou slevy a pošta dph a poplatkem je vražedá/?

  14. Tak to vyzerá tak, že budem musieť nad týmto popremýšĺať, nech je moja tmavozelená zbierka kompletná :)

    whatluciadid.blogspot.com

  15. žirafka, day – aaale, to byla taková aférka když tak trochu na internetu šikanovala někoho kdo měl na její produkci jinej názor. viděli ste na ebay jednou tu aukci kde z rbl krabiček bylo vyskládaný „ji who?“ tak toho. a tak vůbec její ego narostlo někam kam asi bez teleskopu nedohlídnem.

  16. Aha, tak to já zaspala, ebay je silou vůle jen na kabelky a lítostivé okukování parfémových aukcí Jo Malone a Serge Lutens co nezasílají do ČR.. Díky za info, ego je prostě ego, všimneš si v momentě kdy moc naroste.

  17. Ahoj, nikdy jsem nepsala komentáře na blogy, ale ten tvůj už nějakou dobu sleduju a asi i díky němu jsem si zase začala lakovat nehty, a taky díky objevení vytvrzovače laků. Každopádně jsem chtěla pochválit tvoje recenze, takový snad nikdo nedělá! A máš fakt krásný nehty, není snad hezčích nehtů než krátkých s tmavým lakem.

  18. day – to se mi líbí… to je svět kterej se mi tak z dálky líbí ale vůbec mu nerozumim ale sou mi sympatický lidi co rozuměj vůním a řikaj slova jako serge lutens a annick goutal… musí tam bejt spousta věcí, v parfumeriích mi nikdy nic nevoní a pak vezmu nějakej kompromis a stejně se v něm necejtim…

    kendra – moc děkuju za ty slova a těší mě že sem někomu dopomohla k nalakovanejm nehtům: ) s krátkejma tmavejma to mám stejně, taky proč bych to tak jinak nosila žejo. ale o tom že bych měla pěkný nehty nic nevim: ), kdysi sem si je leta kousala a to včetně toho okolí a tohle je prostě to nejlepší co z těch mrzáků vytřískám a je na internetu spousta nehtů který se mi líběj (tobywoo! keerthamina!) ale moje to zrovna nejsou no. takže dík!

  19. Tohle jsou dřív kousaný nehty? Jako líbí se mi víc nehtů, ale ty tvoje jsou prostě jiný, asi tím, že vypadají malinký:-) Moje jsou taky takový malý, tak je mi to sympatický. Nejradši mám, když nehty nepřečuhujou bříško prstu.
    btw. abych nebyla OT, tak hrozně pěknej tmavě zelenej lak, ten si s černou nikdo nesplete:)

  20. já sem zas praštěná s tim že potřebuju aby byly jak široký tak dlouhý, prostě čtverec, pravidelnost. no a tim že nejsou moc široký tak nemůžou bejt ani moc dlouhý, jakmile se začíná rýsovat obdélník tak můžu vyletět z kůže.
    a ano, tohle jsou leta kousaný nehty. těší mě jestli je to aspoň pro někoho neuvěřitelná informace: ) protože já to v nich samozřejmě vidim hodně.

Zanechat Odpověď

