OPI InStyle Red

OPI InStyle Red

Jeden z laků z mojí „možná“ hromádky – potřebuje ozkoušet než se rozhodnu jestli nechat nebo pustit k vodě. Má totiž jeden velkej plus a jeden velkej mínus a já nevim co s tim. Mínus je že je to studená, do růžova jdoucí červená. A taky trochu taková… tlumená. Tlumenější než moje ostatní. No, jako, pro jiný lidi je to asi uplně normální červená, to jen já je moc zkoumám. No a plus je samozřejmě to, že je to nesehnatelná limitovaná neprodejná edice, no dyk víte jakej já sem na tohle snob. Už ho mám dlouho a kdysi dávno když sem ho sehnala sem myslim i dokonce věděla jak přišel na svět, ale už si to nepamatuju. Ale myslim že v USA nemívaj takhle laky přibalený ke každýmu časopisu jako tady, to by se ty firmy při tý rozloze asi dost prohnuly. Možná to byl dárek k předplatnýmu? Já nevim. Jako já vim že bych to určitě vygooglila, ale zas tolik mě to zrovna teď nezajímá.

Jo. Ten lak mám dlouho. Tak dlouho že sem si dycky myslela že u něj napíšu jak bych taky chtěla aby u nás časopisy dávaly laky zadarmo. A vidíte, už sem tohle fňukání nemusim dávat a byl to zrovna InStyle kterej mi tenhle odstavec zkazil. Jako, mně to v tu dobu toho InStyle/Essie bláznění lezlo na nervy, ale zas musim říct že asi nikdo toho pro laky v týhle zemi neudělal víc než InStyle s touhle akcí (heh, může to znít eště patetičtějc? a potřebujou laky aby pro ně někdo něco dělal?). A i tak obecně se mi zdá že InStyle jako jedinej z těchhle časopisů tak nějak vůbec zaznamenal že laky na nehty… existujou. (tady si domyslete povinnou pasáž o tom jak tyhle časopisy samozřejmě vůbec nečtu a celý dny trávim nad Kantem a Hegelem) Jo.

Ta barva má asi korespondovat s tim záhlavim časopisu, akorát já tu zrovna žádnej výtisk nemám (ha! vidíte! to se hned pozná hlubokej člověk) takže to nemůžu vědecky poměřit. Ale řekla bych že možná i jo. Je to záhlaví spíš takový jako… třešňový žejo? K lakování bych řekla asi to, že minulej tejden jsem taky nosila jeden červenej krémovej lak. Byl od L’orealu. Jo a taky sem teď někde četla že jak jako v těch lacích neni rozdíl a proč jsou ty OPI tak drahý a že ty drogerkový jsou vlastně stejně dobrý. Jako, já mám drogerkový laky ráda, ale někdy prostě… Ten L’oreal prostě nevypadal dobře. Taky sem ho měla dvě vrstvy (víc jich rudýmu krémovýmu odmítám věnovat) a nee že by v něm byly díry. Ale prostě… ta barva byla taková nerovnoměrná. Různě intenzivní. Nebyla jednolitá. Fail. A rudejch krémovejch OPI mám několik a nikdy se mi to s nima nestalo a všem by vlastně stačila jedna vrstva (já dávám ty dvě no). A teď se mi sem nechce psát co z toho vyplývá protože mě nebaví psát věci co jsou jasný. Tak jen prostě že nehty minulýho tejdne – nehty tohohle tejdne 0:1. A že prostě… u některejch barev se to asi vyplatí. Některý barvy jsou hezký když jsou hezký, heh.

Fuck, nějak dneska nadužívám slovo jako. Jdu to rozchodit.

OPI InStyle Red:

10 responses to “OPI InStyle Red

  1. Tento časopis mám ráda, poslední dobou si ho docela kupuju, protože se mi dobře čte. Hodně obrázků a málo zbytečnejch keců, který jsou v těchto časopisech stejně o ničem, žádný kecy typu jak ho nejlíp udělat desetkrát jinak atd…..
    A přijde mi, že ani nejsou sto let za opicama, dokonce znají i asos, mac…

    Jinak k laku – mě se líbí. Všechny dorůžova jdoucí červený jsou u mě trefa!

  2. jj přesně, nechápu když někdo fňuká že si v těchhle časopisech (poslední dobou) vůbec nepočte… já chci hezký obrázky, žádný slohy, na to mám jiný zdroje. a vůbec, psaný články v obrázkovejch časopisech jsou podle mě největší zlo světa. no dobře, ne největší, ale jedno z nich.

  3. a to mě třeba nadbytek obrázků vadí. protože většina těch obrázků je stejně o módě. a já tomu fashion jako moc nedám, stejně si vždycky obleču, co se líbí mě, a nějaké inspiration pictures jsou mi naprosto volné. takže mi chybí nějaký ten text. a proto instyle nemám ráda. (jo bylo by to jiné, kdyby v tom časopise byla vyfocená jenom kosmetika… to bych si z toho asi učůrla. ale to není. takže naopak logicky mám ráda všechny reklamní plátky, teď mi zrovna na stole leží reklama od benefitu, ten mini časopis od marionnaud a knížečka od bourjois – bylo to zadarmo a je to lepší než takový instyle, co víc si přát)

  4. je moooc pěknej. já teď zrovna hrozně řešim ty červený laky, zrovna mám na sobě OPI Ali’s big break a ten je dobrej, jen mě mrzí, že ho mám hned druhej den orvanej, prostě mi vůbec nedrží na konečkách a nevím jestli něco dělám špatně já a nebo jestli je blbej ten lak, takže si chci koupit jinej červenej a přemýšlím, jestli mám dát OPI červeným ještě šanci a nebo mám zkusit jinou značku, poradíš mi?

  5. trb – no jako já taky ve všech jinejch případech dávám přednost písmenkům před obrázkama ale když se tyhle časopisy snažej psát… já nevim no…

    ala – a podlak a nadlak používáš? já vim že je to klišé, ale ono to je fakt znát. takže jestli ne tak doporučuju začít a jestli jo a nefungujou tak bych asi hledala jinou kombinaci.

    a jinak ten nejvyfetovanější mozek z mejch klientů mi dneska řekl že mám „pěknej lak“ takže to musí něco znamenat :mrgreen:

  6. Dejnicka

    Protože červenou chlapi prostě vidí ať je jaká chce a ať jsou oni jaký chcou;-)

  7. jj používám podlak essie fill the ridge na vyrovnání a nadlak jsem si dala až druhej den, ale olupování se nezastavilo, mám essie super duper top coat nebo tak nějak se to jmenuje, ale možná je to tím, zkusim si koupit něco jinýho, ale blbý je, že tyhle mám skoro nový..možná každýmu na nehtech drží něco jinýho, možná mám neOPI nehty:)
    no a každopádně, ten lak je fakt pěkněj, to s panem fetkou souhlasim:)

  8. aha, tak to by mohlo bejt tim, nevim jak tenhle konkrétní essie, ale některý svrchní laky (skoro bych řekla že ty rychleschnoucí vždycky) se musej dávat na eště mokrej lak, jinak se lak sloupe.

  9. Ahoj! Mám hrozně ráda tvůj blog, to ty si mě vlastně přivedla k lakování nehtů i jinýma barvama než béžovou nebo průhlednou.

    Když mě to chytlo, vyhodila jsem všechny laky z drogerie a začala stavět svou sbírku od znova. Koupila jsem si podlaky a nadlaky Essie (který mi odvádí skvělou práci), k tomu pár barevných stejné značky a pár od BarryM který má krásné barvy. Přidalo se pár malých ze Sephory a pár od Chanelu.

    Ale pak jsem si všimla že vždycky přišla nějaká „IN“ barva a mě se nechtělo dávat prachy za to že si jednou nalakuju a nebude se mi líbit.
    Tak jsem si začala občas kupovat na vyzkoušení laky Essence který mi s už zmiňovaným podlakem a nadlakem super drží.

    Zrovna dneska jsem si domů přinesla 59 Black is black, 72 Time of romance, 76 Hard to resist, 67 Make it golden.

    Jaký je tvůj osobní názor na tyhle laky? Díky za odpověď.

  10. tlustoprdka! – já nějak nemám názory na laky jedný značky jako celek, každá značka umí dobrý laky i hnoje. od essence pár kousků mám, neurazily nenadchly.

Zanechat Odpověď

