FingerPaints Tough Art To Follow

FingerPaints Tough Art To Follow

Nikdy jsem si nemyslela že přijde den kdy vyřadim tmavě zelenej lak, ale jo.

No.

On jako neni špatnej. Možná sme se jen nepotkali… Celou dobu co sem ho měla nevyzkoušenej sem z něj byla trochu rozpačitá, protože on je v lahvičce takovej blátovej, taková hnědá zelená. A byl takovej i v první vrstvě. Druhá vrstva z toho nějakou záhadou udělala neutrální, možná až skoro studenou zelenou. A taky hodně tmavou zelenou, což je legrační že uvádim jako mínus, protože mám určitě tmavší tmavý zelený který mám ráda. Důležitá je tam ta zmínka o dvou vrstvách protože myslim že je to můj první tmavě zelenej kterýmu by stačily. A přesto prostě… mě nějak neoslovil.

A vim že ta fotka stojí za starou bačkoru ale stejně se mi líbí jak je na ní vidět takový to zimní bílý jasno. ♥

FingerPaints Tough Art To Follow:

7 responses to “FingerPaints Tough Art To Follow

  1. Mne sa náhodou táto farba veľmi páči, aj na tebe! :) Musela ťa veľmi nenadchnúť, veď je to milovaná TMAVOZELENÁ!! :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

  2. Nějak to jako neni ono, mno. Mně přijde na fotce černý a já mám ráda tmavý, co jsou skoro černý, ale je vidět, že nejsou. Tohle je takový nijaký.

  3. lucia – já vim já vim, asi holt doplácí na silnou konkurenci a taky na to že sem na něj dneska neměla uplně náladu…

    yarisse – přesně, takovej nijakej…

  4. Není to žádný terno, to teda ne, ale faktem je, že ta fotka taky ne a možná mu trochu ubírá na lepším skóre.

  5. jééé černej lak. aničko ale zanedbáváš blog příšerným způsobem, skoro mě sem nebaví chodit

  6. no jasně vůbec mi neodepisuj

  7. Markéta :D

    Můžu se zeptat kde se dá tahle značka koupit? :D

Zanechat Odpověď

