Essie Rock Candy

Essie Rock Candy

Jo no, já vim že mám blog. Náhodou si to eště pamatuju! Jenom ono je to dycky přes zimu takový na hovno s tim focením a já se rozhodla si tim nenechat krátit život, když prostě nejsou světelný podmínky k focení, so be it. Ale o moc jste nepřišli, nosim teď samý sheerkový, přes Vánoce dva červený co už tu byly. Přes Vánoce asi třikrát po sobě Essie Tennis Corset, protože sheerkovej se zlatejma třpytkama, Vánoce, chápete žejo.

Essie Rock Candy je vlastně taky vánoční, byl v tý maličký vánoční kolekci s Mint Candy Apple a Lollipop, což mi byla dycky hrozně sympatická kolekce. Je mléčnej růžovej sheerkovej, vlastně nevim jak ho odlišit od Mademoiselle což je pro mě výchozí bod všech sheerkovejch laků. Možná Mademoiselle se líp lakuje, hmm. Líbí se mi. Ale ve světě kde existuje ta boží sheerková řada od Miss Sporty už vlastně nevidim důvod pro žádnej jinej.

Essie Rock Candy:

9 responses to “Essie Rock Candy

  1. Světelný podmínky naprosto chápu! Taky teď laky skoro nefotim :/
    Ale chybíš nám v našem českým blogovým rybníčku, tož tak se těším na první jarní paprsky sluníčka a tvůj velkej návrat :)

  2. Tá farba je priam dokonalá! :-)

  3. Ňáky dlouhy nehty:)sheerky jsou moc super ale bohuzel pro okoli casto vlastne neviditelny,ja mam prave na sobe madmoiselle a kamaradka se divila co,ze nemam nalakovany nehty:)ale jinak super moc ti na nehtech slusi

  4. dashulka – však já tu jsem pořád. ale prostě… no však víš.

    brunette – vážně?

    ala – no to teda, za chvíli se ani v nose nebudu moct šťourat! : )) a přesně, taky když mám barevný nehty tak furt slyšim jak je to ošklivý a že správná slečna by měla nosit jen světle růžový laky, a když je nosim tak furt slyšim jéé ty dneska nemáš nalakovaný nehty! no mám, tohle jsou tři vrstvy…

  5. Ty máš na tyhle průhledný dobrej tvar nehtů, to já když je mám krátký, tak je to děs, jsou hrozně asymetrický! Takže závist! Ale tahle ne/barva se mi moc nelíbí, teda spíš na takový prostě teďka nemám období.

  6. Hmm, pořád nejsem příznivec sheers. Tohle je sklenice jahodovýho koktej koktejlu čekající ve dřezu na umití, pro jistotu dolitá vodou aby nezaschla.

    A já zas fotím, sice jsou fotky tmavší, ale hlavu si s tím nelámu. Nicméně nemusela bych, mám nafoceno asi na rok dopředu, jen si udělat čas sesmolit příspěvek.

  7. Dejnička

    Prosimtě s kym se to kamarádíš, že ti říká takový blbosti o barevných nehtech?! A jinak nechci bejt ošklivá, ale tenhle lak mi přijde hnusnej, nebo spíš nijakej, o ničem, nuda, šeď…

  8. Jsem rada ze nejsem sama,mam taky tri vrsvy a dneska budu muset jeste jednu prihodit nejak nemam naladu na tak moc sheer:)

  9. Můj nej sheerkovej lak je č. 110 od Miss Sporty. Tak pokud ho ještě nemáš a pořád ho v drogeriích mají (kupovala jsem ho asi před rokem), tak vřele doporučuju minimálně omrknout.
    Mno a jinak světelný podmínky totálně demotivační, takže já tě obdivuju, že aspoň něco fotíš. Já na to nějak kašlu celkově. Když mě to neba, nehodlám si dělat násilí.

Zanechat Odpověď

