Miss Sporty Et Voilà! French Manicure 007

Miss Sporty Et Voilà! French Manicure 007

Dvě vrstvy přes dvě vrstvy Gabriella Salvete Whitener Exclusive – inspirováno Sonidlem.

Miss Sporty Et Voilà! French Manicure 007:

12 responses to “Miss Sporty Et Voilà! French Manicure 007

  1. já já já

    Anče! Ty žiješ!!!!!!!!!!!!

  2. Že ty máš delší nehty?
    Jak nemusím průhledné laky, tan ten ti opravdu sluší, jak by řekla moje maminka, ten je elegantní, ten nos.

    A jsem ráda, že dáváš fotky :).

  3. Není možný!! :D Už se u mě na blogu po tobě dokonce někdo sháněl! :)

  4. Mně se taky zdá, že máš delší nehty. A taky se po tobě u mě na blogu někdo ptal. Tak doufám, že už to bude odteď víc pravidelné!!!

  5. to je milé, ale nevim jestli byste chtěly číst o vzrušujících rozdílech mezi mejma třema lahvičkama coloramy ballerina nebo o všech verzích tady z tý miss sporty řady: ) já si nechala odrůst to žlutý a nosim teď jen sheers a to je hovno blogovej materiál. jo a delší nevim, spíš jak si je nepiluju nalakovaný tak maj tvar víc podél lůžka, ale delší je nijak vědomě nenechávám.

  6. vždyt nehty máš šíleně krátké a tohle není francouzská manikúra..to jsou jen ani ne milimetrové náznaky dorůstajících nehtů……

  7. french manicure je součást názvu laku. a ano, mám krátké nehty.

    na to jsem se těšila, až mi to anonymové zase vysvětlej jak to se mnou vlastně všechno je.

  8. valkýra

    :-), nezlob se, ale p. má pravdu, at je to anonym nebo ne :-)

  9. ok, tak pardón.
    nebojte, už vás tu nebudu znechucovat.

  10. Holky (p. a valkýra), já vím, že možná Aniččin blog moc dobře neznáte, tak vám ho trochu přiblížím. Jedná se snad o první blog o lacích na nehty u nás – první příspěvek na tomto blogu pochází z data 25.10.2008, k nahlédnutí zde:

    Zoya Trixie

    Aničku znám z jednoho fóra, kde patří mezi jednu z největších odbornic na laky. Navíc má velmi zajímavý styl psaní. Krátké nehty měla vždycky a mně se to moc líbí. Všimněte si její perfektní manikúry, všechno dokonale upravené a nalakované.

    French Manicure je opravdu součást názvu laku a neznamená to, že Anička ve svém příspěvku ukazuje, jak má vypadat francouzská manikúra.

  11. sonidlo – <3 (akorát ty pravěký obrázky bych moc nevytahovala: )

  12. Soni díky, nejdřív jsem přemýšlela, že taky něco napíšu, ale pak jsem si řekla, že je to stejně bude na nic!

Napsat komentář