Colour Alike Jesienny blues

Colour Alike Jesienny blues

aaah podzim… Taky jste rádi že přišel podzim? Já jsem z toho uplně neposedná. Mám sice nejradši vždycky to roční období který má zrovna přijít, takže jsem vlastně neustále spokojený natěšený dítě, ale trochu mám podezření že na podzim se dycky těšim eště víc než na to všechno ostatní. Nemívám tedy podzimní blues, ale na druhou stranu je jasný, že lak kterej se bude po podzimní náladě jmenovat, jsem nemohla přejít bez povšimnutí.

Vyndáte tenhle lak z obálky a řikáte si hmm, docela pěkný, hmm taupe, ale kde je ten podzim? A pak ho nalakujete a jenom koukáte, protože ten lak vypadá jako taupe na kterej právě čerstvě napršelo. Tomu řikám podzimní lak. K vidění například tady na jinak dost za vyližprdel stojící fotce. (…) Whoa! Looks like rain, dear! Ale neni, to je jen Jesienny blues! Možná víc raindropsovský než Illamasqua Raindrops. Krása, krása. Tohle se mně bude líbit dycky.

Lakoval se tak, že sem si už začínala na internetu hledat nervový sanatoria. Tohle je asi jedenáct milionů vrstev, hnus, nekrylo to, vodový to bylo, strašný, strašný. Ale možná je to tou mojí teorií, že já neumim lakovat taupe laky. Takhle to mám totiž *pokaždý*. Nikdy o tom nikde nečtu, ale eště sem nenarazila na taupe kterej by se lakoval jinak. Jo vlastně na jeden jo, ale o tom potom.

Ale stejně, *vzdych*. Taky chci českou značku která by vyráběla kůl laky a limitovaný tematický edice a dávala lakům český jména…

Colour Alike Jesienny blues:

9 responses to “Colour Alike Jesienny blues

  1. Dejnička

    Taky miluju podzim! A zimu! A Vánoce.. no tak dost:-D
    Ten lak se mi taky dost líbí, kdes ho proboha zase vyšťourala? A tu značku holt budeš muset založit ty;-)

  2. Já se také přidávám k fanouškům podzimu (a zimy)! A popis „taupe na kterej právě čerstvě napršelo“ je geniální. A až budeš mít tu svojí lakovou značku, tak já budu určitě stálý zákazník!

  3. šmarja, tento snad stojí i za to sanatorium, na té vyližprdel fotce mě dostal! Kde jsi tohle vyštrachala? Asi to potřebuju vědět :)

  4. šmarja, on se někomu líbí? i s tim lakováním? já ho dostala kdysi od Noly když sme dělaly nějakej byznys. a tu mojí lahvičku ráda za poštovný daruju, já už s nim skončila.

  5. vyližprdel stojící fotce :DD

  6. to je srs bizns!

    ale náhodou já bych tu firmu mít nemohla. stejně bych všechno pojmenovávala anglicky, podle oblíbenejch rýmů z písniček, a všechny laky by byly noční oblohy, s výjimkou pár denních obloh něco jako je barielle june bug. i když firma která by dělala jen noční oblohy…. kurrrva…. to by bylo!

  7. Kdyz sem videla tenhle lak tak mi spadla celist je tak moc moc prekrasnej,asi budu brecet ze se tak blbe lakuje,neexistuje nejakej dupe?jej ten je krasnej,no uz se opakuju ja vim

  8. dupe mě bohužel žádnej nenapadá… podobně opršená + neutrální barva by mohlo bejt něco jako color club wild orchid nebo sally hansen mystic lilac, ale jako vim že je to i tak uplně mimo.

  9. Tak to je pak jasny,musim ho mit a sem pripravena i na to sanatorium aspon si tam odpocinu:)jestli ho jeste mas tak ho beru a jinak jdu na ebay

Napsat komentář